Noutati

17.09.2020

Începând cu luna septembrie, fiecare produs Ariel achiziționat din magazinele Carrefour înseamnă o donație către ViitorPlus pentru iluminarea unui sat din România. Ariel, un brand din portofoliul P&G, în parteneriat cu Carrefour și ViitorPlus, lansează campania ”POD cu POD luminezi o casă”, scopul fiind acela de a aprinde lumina în casele celor care nu beneficiază încă de această resursă de bază. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziționat exclusiv din toate magazinele Carrefour din țară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, P&G face o donație către ViitorPlus, pentru a contribui la iluminarea unui sat.

20.08.2020

20 August 2020, Târgoviște - Din 20 august, târgoviștenii își pot face cumpărăturile zilnice în singurul hipermarket din oraș, deschis de Carrefour.

14.07.2020

De la începutul pandemiei în România, echipele Carrefour s-au mobilizat într-o manieră excepțională pentru a asigura continuitatea distribuției alimentelor, funcționarea depozitelor și a tuturor activităților suport ale companiei, pentru a nu adăuga la criza sanitară, și una alimentară. Într-un context complex care, iată, astăzi setează norma, angajații Carrefour obțin extra protecție pentru a se simți și mai în siguranță, prin completarea pachetului de avantaje și beneficii.

01.07.2020

S-a deschis Bonteria Very & So în București, pe Calea Dorobanților nr. 103-105. Un magazin mai aproape de tine printr-o selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse BIO și alte articole care încurajează o stare de bine, toate la prețuri accesibile. Very Natural & So Beautiful, Bonteria creată de Carrefour este prima de acest tip deschisă în țară.

25.06.2020

Începând din 25 iunie, locuitorii orașului Târgu Mureș își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță la primul hipermarket Carrefour din județ, deschis în noul centru comercial Shopping City Târgu Mureș. Acesta este al 38-lea hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și singurul de acest tip din orașul Târgu Mureș și mărește astfel rețeaua națională de magazine Carrefour la 361 de unități.

22.06.2020

Inițiativa Nu arunca măști și mănuși pe jos, derulată de Asociația Geeks for Democracy, anunță parteneriatul cu Carrefour România, parteneriat ce debutează în această perioadă când produse care anterior erau exclusiv de uz medical au devenit produse de larg consum, din cauza riscului epidemiologic. Carrefour sprijină inițiativa Nu arunca măști și mănuși pe jos pentru a contribui la eliminarea responsabilă a acestor deșeuri și a amplasat deja în fiecare magazin recipiente speciale dedicate acestor deșeuri periculoase.

19.06.2020

În 2015, Carrefour Grup și-a asumat angajamentul de a reduce amprenta de carbon asociată cu magazinele sale din întreaga lume, cu până la 40% până în 2025 (față de 2010). Din 2019, această reducere este deja la 39%. Astăzi, Carrefour își ia angajamentul de a duce mai departe acest obiectiv, lucrând alături de consumatorii și furnizorii săi pentru a îmbunătăți modul de producție și de consum: susținând producția locală, produsele eco, scăzând folosirea ambalajelor, promovând produsele de origine vegetală ce au un impact mai mic asupra mediului etc.

21.05.2020

Un nou magazin Carrefour Express este de astăzi deschis bucureștenilor în Calea Dorobanți nr. 103-105. Carrefour Express Dorobanți 2 este adaptat stilului de viață și de cumpărături al celor care locuiesc în zona centrală a capitalei sau o tranzitează. Magazinul oferă un spațiu Food2Go în care se gătesc burgeri dar și alte preparate atunci când îți dorești o gustare la pachet, cafea de specialitate de la cafeneaua Lemur, o zonă cu produse BIO și o zonă specială în care vei descoperi atât vinuri locale parte din programul original Carrefour, Deschidem Vinul Românesc, cât și alte vinuri atent selecționate.

23.04.2020

Micii fermieri duc astăzi greul crizei. Dar nu sunt singuri. În mijlocul unei pandemii care a schimbat obiceiurile de consum și pe fondul unui excedent de producție, fermierii locali, parteneri cheie în ecosistemul Carrefour, nu vor rămâne cu legumele pe câmp și nici în depozite. Carrefour continuă să le achiziționeze întreaga producție la un preț corect și lansează un nou produs sezonier compus din lădițe cu legume proaspete, disponibile în magazine și online. Mai mult, Carrefour donează echivalentul a 25% din valoarea fiecărei lădițe vândute către Fundația pentru Dezvoltarea Agriculturii, susținând astfel desfășurarea de proiecte durabile în domeniul agricol.

15.04.2020

Carrefour România și Fundația Carrefour își iau angajamentul să susțină Crucea Roșie Română în lupta împotriva pandemiei Covid-19 și donează 200.000 EUR, bani ce vor fi folosiți pentru dotarea cu echipamente medicale a spitalelor din linia întâi din țară, recomandate de către Ministerul Sănătății.

13.04.2020

În această perioadă, întreaga societate împărtășește un scop comun: aceea de a se solidariza cu eforturile de prevenire și de combatere a virusului Covid-19. Demersurile făcute pe mai multe planuri vizează întărirea comunicării între autorități, companii, organizații non-guvernamentale și societatea civilă. Carrefour România rămâne alături de personalul medical și de specialitate implicat în lupta împotriva pandemiei și a achiziționat 20.000 de măști de protecție pentru personalul medical din linia întâi.

10.04.2020

Zilele acestea, doar echipele medicale sunt cele care pot purta de grijă, fiind aproape. Pentru ei, companii din diverse medii, învață astăzi cum să lucreze separat, la distanță, dar să acționeze împreună.

05.09.2019

Carrefour lansează inițiativa Împreună Creștem România BIO, parte a unui program național mai amplu îndreptat atât către încurajarea...

Carrefour lansează ”Împreună Creștem România BIO” - o campanie de creștere a consumului de produse BIO în România