Noutati

21.01.2021

Prin noul program Act For Good, Carrefour transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Totul integrat în aplicația Carrefour, un hub unic pe piața locală de retail care, de acum încolo, conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale.

04.01.2021

De peste un an, Carrefour a lansat programul Punem Preț Pe Plastic, aducând sub aceeași viziune toate acțiunile concrete desfășurate pentru protejarea mediului înconjurător. Programul adresat atât clienților, cât și partenerilor propune acestora să treacă la obiceiuri mai bune, printr-un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire și reciclare.


16.12.2020

În toate hipermarketurile Carrefour din țară clienții au posibilitatea de a aduce uleiul alimentar uzat, pentru a fi colectat responsabil.

03.12.2020

Brandul TEX, disponibil exclusiv la Carrefour, demarează în România angajamentul pentru o modă mai sustenabilă. TEX Responsabil include o gamă de piese vestimentare și articole pentru casă, create cu respect pentru natură și destinate întregii familii. Mai mult, până în 2030, TEX își asumă că 100% din materiile prime folosite pentru produsele sale vor fi de provenienţă controlată și obţinute în mod sustenabil.

26.11.2020

Carrefour România prezintă rezultatele programului de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care propune acțiuni concrete pentru a folosi responsabil resursele, a proteja mediul înconjurător și a susține parteneriatele locale și anunță extinderea acestuia în 2021.

21.10.2020

Carrefour dă un nou sens plasticului, transformându-l în monedă de schimb pentru fructe și legume crescute local.

17.09.2020

Începând cu luna septembrie, fiecare produs Ariel achiziționat din magazinele Carrefour înseamnă o donație către ViitorPlus pentru iluminarea unui sat din România. Ariel, un brand din portofoliul P&G, în parteneriat cu Carrefour și ViitorPlus, lansează campania ”POD cu POD luminezi o casă”, scopul fiind acela de a aprinde lumina în casele celor care nu beneficiază încă de această resursă de bază. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziționat exclusiv din toate magazinele Carrefour din țară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, P&G face o donație către ViitorPlus, pentru a contribui la iluminarea unui sat.

20.08.2020

20 August 2020, Târgoviște - Din 20 august, târgoviștenii își pot face cumpărăturile zilnice în singurul hipermarket din oraș, deschis de Carrefour.

14.07.2020

De la începutul pandemiei în România, echipele Carrefour s-au mobilizat într-o manieră excepțională pentru a asigura continuitatea distribuției alimentelor, funcționarea depozitelor și a tuturor activităților suport ale companiei, pentru a nu adăuga la criza sanitară, și una alimentară. Într-un context complex care, iată, astăzi setează norma, angajații Carrefour obțin extra protecție pentru a se simți și mai în siguranță, prin completarea pachetului de avantaje și beneficii.

01.07.2020

S-a deschis Bonteria Very & So în București, pe Calea Dorobanților nr. 103-105. Un magazin mai aproape de tine printr-o selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse BIO și alte articole care încurajează o stare de bine, toate la prețuri accesibile. Very Natural & So Beautiful, Bonteria creată de Carrefour este prima de acest tip deschisă în țară.

25.06.2020

Începând din 25 iunie, locuitorii orașului Târgu Mureș își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță la primul hipermarket Carrefour din județ, deschis în noul centru comercial Shopping City Târgu Mureș. Acesta este al 38-lea hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și singurul de acest tip din orașul Târgu Mureș și mărește astfel rețeaua națională de magazine Carrefour la 361 de unități.

22.06.2020

Inițiativa Nu arunca măști și mănuși pe jos, derulată de Asociația Geeks for Democracy, anunță parteneriatul cu Carrefour România, parteneriat ce debutează în această perioadă când produse care anterior erau exclusiv de uz medical au devenit produse de larg consum, din cauza riscului epidemiologic. Carrefour sprijină inițiativa Nu arunca măști și mănuși pe jos pentru a contribui la eliminarea responsabilă a acestor deșeuri și a amplasat deja în fiecare magazin recipiente speciale dedicate acestor deșeuri periculoase.

05.09.2019

Carrefour lansează inițiativa Împreună Creștem România BIO, parte a unui program național mai amplu îndreptat atât către încurajarea...

Carrefour lansează ”Împreună Creștem România BIO” - o campanie de creștere a consumului de produse BIO în România