Noutati

07.04.2022

Carrefour România și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, lansează un nou card de cumpărături cu extra beneficii în magazinele Carrefour. Cu noul Card Direct de la Carrefour, o persoană poate obține finanțare pe loc și, ulterior, 5% din valoarea cumpărăturilor realizate prin plată integrală în magazinele Carrefour și online, pe Carrefour.ro. 

04.03.2022

Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. 

23.02.2022

La doar un an de la lansarea programului unic pe piața de retail din România, ce conectează o zonă de program loyalty cu implicarea în comunitate și beneficii inteligente pentru clienți, Carrefour România face bilanțul și dezvăluie ce cumpără, către ce cauze donează și ce experiențe îi incită pe acești români.

19.01.2022

La Carrefour, pentru fiecare 3 recipiente goale de produse de îngrijire personală, din material plastic, primești un voucher de 30% reducere pentru achiziția oricărui produs din gama Nature Box.

10.12.2021

La Carrefour, oriunde te-ai afla, uleiul folosit nu e niciodată irosit! De acum, clienții Carrefour au posibilitatea de a aduce uleiul alimentar uzat, pentru a fi colectat responsabil în toate județele din țară

17.11.2021

Și mai multe produse românești, proaspete, disponibile în peste 80 magazine Carrefour din regiunea Centrală și Vestică a țării.

01.11.2021

● Carrefour și Bringo continuă să extindă serviciul de livrare rapidă, după succesul înregistrat în București și Iași;

● Pentru a acoperi suprafața celor două noi orașe, 10 magazine Carrefour au fost incluse în Bringo, retailerul ajungând la o prezență totală de 93 de magazine în toate formatele (Hipermarket, Market și Market Express) în platformă.

01.11.2021

Carrefour dă startul unei noi campanii pentru cei mici și cei mari, ce aduce mai aproape de fiecare poveștile și personajele Disney preferate. Stickerele textile Fixeez cu eroii din lumea Disney și Pixar, care au marcat generații întregi, sunt acum disponibile pentru colecționari, dar și pentru cei care doresc să-și personalizeze propriile haine, accesorii sau decorațiuni.

29.10.2021

Crucea Roșie Română și Carrefour România donează echipamente medicale în secția ATI din Bagdasar-Arseni. Trei monitoare pentru urmărirea parametrilor fiziologici ai pacienților COVID și o stație de monitorizare a funcțiilor vitale au fost achiziționate de Crucea Roșie Română, cu suportul Carrefour România, pentru secția de terapie intensivă a Spitalului Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București.

10.09.2021

Carrefour România relansează în septembrie 2021 Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, iar clienții hipermarketului pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata. Pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Astfel, are loc o conversie avantajoasă și responsabilă, prin care PET-ul devine monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susțin fermierii locali și, nu în ultimul rând, cumpără alimente sănătoase.

24.08.2021

Carrefour și Bringo își consolidează parteneriatul prin lansarea unui model nou de serviciu, cel de livrare rapidă în București și Iași și prin ...


23.06.2021

Carrefour România a reușit în anul 2020 să își depășească cele mai importante obiective de sustenabilitate socială și de mediu, conform indexului CSR de raportare - CSR and Food Transition, integrat în raportul anual de sustenabilitate și responsabilitate socială al grupului Carrefour Franța.

05.09.2019

Carrefour lansează inițiativa Împreună Creștem România BIO, parte a unui program național mai amplu îndreptat atât către încurajarea...

Carrefour lansează ”Împreună Creștem România BIO” - o campanie de creștere a consumului de produse BIO în România