Noutati

17.11.2021

Și mai multe produse românești, proaspete, disponibile în peste 80 magazine Carrefour din regiunea Centrală și Vestică a țării.

01.11.2021

● Carrefour și Bringo continuă să extindă serviciul de livrare rapidă, după succesul înregistrat în București și Iași;

● Pentru a acoperi suprafața celor două noi orașe, 10 magazine Carrefour au fost incluse în Bringo, retailerul ajungând la o prezență totală de 93 de magazine în toate formatele (Hipermarket, Market și Market Express) în platformă.

01.11.2021

Carrefour dă startul unei noi campanii pentru cei mici și cei mari, ce aduce mai aproape de fiecare poveștile și personajele Disney preferate. Stickerele textile Fixeez cu eroii din lumea Disney și Pixar, care au marcat generații întregi, sunt acum disponibile pentru colecționari, dar și pentru cei care doresc să-și personalizeze propriile haine, accesorii sau decorațiuni.

29.10.2021

Crucea Roșie Română și Carrefour România donează echipamente medicale în secția ATI din Bagdasar-Arseni. Trei monitoare pentru urmărirea parametrilor fiziologici ai pacienților COVID și o stație de monitorizare a funcțiilor vitale au fost achiziționate de Crucea Roșie Română, cu suportul Carrefour România, pentru secția de terapie intensivă a Spitalului Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București.

24.09.2021

Campania are loc în toate magazinele din țară, pe Carrefour.ro și în aplicația Bringo

10.09.2021

Carrefour România relansează în septembrie 2021 Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, iar clienții hipermarketului pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata. Pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Astfel, are loc o conversie avantajoasă și responsabilă, prin care PET-ul devine monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susțin fermierii locali și, nu în ultimul rând, cumpără alimente sănătoase.

24.08.2021

Carrefour și Bringo își consolidează parteneriatul prin lansarea unui model nou de serviciu, cel de livrare rapidă în București și Iași și prin ...


23.06.2021

Carrefour România a reușit în anul 2020 să își depășească cele mai importante obiective de sustenabilitate socială și de mediu, conform indexului CSR de raportare - CSR and Food Transition, integrat în raportul anual de sustenabilitate și responsabilitate socială al grupului Carrefour Franța.

19.04.2021

Carrefour continuă dezvoltarea produselor proprii marca Filiera Calității, prin aplicarea, pentru prima dată în România, a tehnologiei blockchain în sectorul alimentar. Prin acest proiect, Carrefour mai face un pas în implementarea strategiei globale Act for Food și oferă consumatorilor șansa de a descoperi informații, direct de la fermă, despre originea și calitatea produselor pe care le consumă.

21.01.2021

Prin noul program Act For Good, Carrefour transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Totul integrat în aplicația Carrefour, un hub unic pe piața locală de retail care, de acum încolo, conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale.

04.01.2021

De peste un an, Carrefour a lansat programul Punem Preț Pe Plastic, aducând sub aceeași viziune toate acțiunile concrete desfășurate pentru protejarea mediului înconjurător. Programul adresat atât clienților, cât și partenerilor propune acestora să treacă la obiceiuri mai bune, printr-un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire și reciclare.


16.12.2020

În toate hipermarketurile Carrefour din țară clienții au posibilitatea de a aduce uleiul alimentar uzat, pentru a fi colectat responsabil.

05.09.2019

Carrefour lansează inițiativa Împreună Creștem România BIO, parte a unui program național mai amplu îndreptat atât către încurajarea...

Carrefour lansează ”Împreună Creștem România BIO” - o campanie de creștere a consumului de produse BIO în România