Noutati

Parteneriat Carrefour România și Rompetrol Downstream - magazine Express în două benzinării Rompetrol din vecinătatea Bucureștiului și în Ploiești

Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Pilotul se derulează în două stații, unde clienții pot alege dintr-un portofoliu variat de produse potrivite pentru cumpărături de imediată necesitate: de la cele proaspete, BIO sau ready to eat la cele de igienă.

Primul magazin este deja deschis în incinta stației Rompetrol din localitatea Mogoșoaia (strada Ficusului, nr. 2A), urmând ca până la finalul lunii martie să devină operațional și magazinul situat în Ploiești (bulevardul Republicii, nr. 140). Ambele magazine Carrefour Express vor funcționa după un program non-stop.

„Rompetrol și-a concentrat eforturile în ultimii doi ani atât în dezvoltarea rețelei de benzinării, cât și în transformarea acestora în centre de servicii, care să le permită clienților posibilitatea de a rezolva cu o singură oprire mai multe sarcini din lista zilnică de activități. Prin intermediul noului proiect pilot, ne dorim să le oferim clienților noștri o extindere a gamei de produse disponibile, iar în funcție de feedback-ul acestora vom analiza o posibilă dezvoltare a acestui parteneriat”, a declarat Zhanibek Nugertayev, director general Rompetrol Dowstream.

Astfel, clienții au acces la o varietate de produse, precum cele din categoria de snacking, produse proaspete, dar și produse non-alimentare, de la produse de igienă, până la kit-uri de călătorie (cosmetice în recipiente mici, geluri de duș, șampoane, deodorante ori șervețele pentru bebeluși), truse pentru situații de urgență (dezinfectant, plasturi) cadouri (seturi de cosmetice, băuturi alcoolice, jucării, praline) sau produse de sezon atât alimentare cât și non-alimentare. 

În același timp, cele două zone gastro - restaurant hei din stațiile Rompetrol vor continua să ofere cunoscutul sortiment de sandvișuri, salate și fructe proaspăt preparate, respectiv un portofoliu larg de băuturi pe bază de cafea.

„Magazinele Carrefour Express răspund unui stil de viață din ce în ce mai dinamic și oferă soluții sănătoase, aproape de clienți. Prin parteneriatul cu Rompetrol, extindem această proximitate și pentru clienții motorizați, aflați în tranzit, cu o ofertă adaptată drumului lung - de la produse de imediată necesitate, la cele premium sau bio, pentru cumpărături rapide, chiar din stațiile de alimentare. Formatul Express este un pilon important în strategia noastră de expansiune și ne bucurăm să avem alături un partener de încredere precum Rompetrol împreună cu care ne putem dezvolta”, a declarat Vincent Rochefort, Directorul Rețelei de Proximitate Carrefour România.

În linie cu angajamentul Carrefour de a oferi opțiuni sănătoase, și magazinele Express situate în stațiile Rompetrol vor include produse bio, inclusiv sub marca proprie Carrefour Bio.

Totodată, magazinele Express dispun și de o sortimentație variată de băuturi, începând cu o selecție de vinuri românești, curatoriată de Carrefour România prin programul de referință Deschidem Vinul Românesc. Astfel, clienții se pot bucura de o gamă generoasă de vinuri premium, vinuri românești, cât și vinuri dezvoltate exclusiv pentru rețeaua Carrefour, opțiuni perfecte pentru clienții care vor să savureze un vin de calitate odată ajunși la destinație. Mai mult, clienții pot găsi și o gamă variată de bere (premium, artizanală sau specială, dar și fără alcool), pentru a satisface chiar și cele mai exigente gusturi.

Zona de magazin existentă în cadrul benzinăriilor va fi reamenajată conform standardelor Carrefour Express, iar zona caselor de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, produse din portofoliul gastro hei, cât și pentru magazinul Carrefour.

Astfel, pe lângă alimentarea cu carburanți, benzinăriile Rompetrol le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa atât produse pentru consumul pe loc cât și anumite produse destinate consumului acasă, pot plăti vignete și taxe de pod, pot retrage numerar de la casa de marcat, își pot ridica coletul de la easybox-ul de lângă stație, pot cumpăra bilete la evenimente sau bilete loto. In viitor, aceștia vor putea încheia asigurări auto și de călătorie.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.