Cum returnez

Carrefour & Partenerii:


Din contul tau, intra in sectiunea "Retururile mele" si da click pe "Retur nou". Ti se va afisa o lista cu toate comenzile care au produse eligibile pentru retur (eligibile = in perioada prevazuta pentru retur), din care poti sa alegi un singur produs pe care vrei sa-l returnezi.

Poti returna un singur produs/cerere retur.


Aici selectezi ce preferi: inlocuire produs sau rambursarea banilor.

Dupa acest pas, completezi informatiile bancare necesare pentru returnarea banilor.

Ulterior, nu-ti ramane decat sa apesi butonul “Trimite".

Partenerul aproba cererea si primesti un email cu informatii despre cum sa faci returul produsului.    


Daca ai optat pentru schimb: partenerul iti aproba returul si iti trimite noul produs.   

Daca vrei returnarea banilor: partenerul iti aproba returul si iti returneaza banii in termenul pe care ti-l anunta prin email (maxim 14 zile termen legal). Vei primi un email cu detalii dupa aprobarea returului.


  • Important: citeste conditiile de retur din pagina partenerului!

Supermaket Online:


Pasul 1.

Te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon 0800 0800 02, sau sa ne scrii un email in formularul de contact de pe site, si sa ne comunici numarul de comanda, produsul care se doreste a fi returnat si motivul returului.


Pasul 2.

In urma apelului sau emailului trimis de catre tine, vei fi directionat catre urmatoarele posibilitati:


  • Daca pur si simplu nu iti mai doresti un produs primit si doresti sa il returnezi:

  1. Returnarea produsului se face direct in locatia in care a fost pregatita comanda.

  2. In urma apelului, ti se va comunica locatia in care trebuie sa mergi pentru a returna produsul respectiv.

  • Daca ai primit un alt produs decat cel comandat:

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru.

  • Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii acestora va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.

  • Pentru produsele platite la livrare, returul se poate face prin 2 modalitati: returul valorii produselor in contul tau IBAN sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).

Daca nu am primit un produs care a fost facturat sau deteriorat:
  • Pentru ambele situatii, te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon 0800 0800 02,  pentru a ne comunica acest lucru.

  • In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:

    • Iti putem returna banii in maxim 5 zile lucratoare, direct pe cardul bancar sau

    • daca ai platit ramburs, returul se poate face prin doua modalitati: returul valorii produselor in contul tau sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).


  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.