Cum returnez

Pentru produsele comendate din sectiunea "Carrefour & Partenerii":

Din contul tau, intra in sectiunea "Retururile mele" si da click pe "Retur nou". Ti se va afisa o lista cu toate comenzile care au produse eligibile pentru retur (eligibile = in perioada prevazuta pentru retur), din care poti sa alegi ce doresti sa returnezi.

Poti returna un singur produs/cerere retur.

Aici selectezi ce preferi: inlocuire produs sau rambursarea banilor.

Dupa acest pas, completezi informatiile bancare necesare pentru returnarea banilor.

Ulterior, nu-ti ramane decat sa apesi butonul “Trimite".

Se aproba cererea si primesti un email cu informatii despre cum sa faci returul produsului.    

Daca ai optat pentru schimb: se aproba returul si ti se trimite noul produs.   

Daca vrei returnarea banilor: se aproba returul si ti se returneaza banii in termenul anuntat prin email (maxim 14 zile termen legal). Vei primi un email cu detalii dupa aprobarea returului.

 

Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

 

 

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!