-10% reducere | HAPPY DAYS | 00:00:00 Detalii

Foloseste codul "HAPPY10" in pagina de finalizare comanda si ai 10% reducere din valoarea totala a produselor! Codul  este valabil in perioada 16 - 17 Septembrie si nu se cumuleaza cu alte promotii. Vezi regulament

1. Cum platesc?

Poti plati prin urmatoarele metode:

  • online: cu cardul
  • ramburs (numerar, la primirea coletului)
  • plata cu OP (ordin de plata) doar pentru produsele vandute de Carrefour, inclusiv sectiunea "Supermarket Online"

online in rate prin card de credit, dupa cum urmeaza:

  • Carrefour BRD Finance: 3, 6, 9,12 rate
  • BRD Finance: 3, 6, 9 rate
  • Alpha Bank: 3, 4 rate
  • Banca Transilvania: 3, 4 rate
  • Credit Europe Bank: 3, 4, 6 rate
  • Garanti Bank: 3, 4 rate

2. Doresc Factura Fiscala, cum procedez?

Ai posibilitatea de a salva in contul tau mai multe date de facturare, iar la finalizarea unei comenzi poti alege pe care sa le folosesti.

Pentru comenzile din  sectiunea “Carrefour & Partenerii”  primesti factura fiscala in colet, de la fiecare partener in parte. Unii parteneri vor incarca factura si in contul tau.

In cazul in care nu ai salvat datele de facturare in Contul tau, vei putea salva direct in ultimul pas al comenzii "Finalizare comanda". Pentru aceasta, apesi butonul “Adauga adresa facturare” din campul aferent din "Finalizare comanda".

Pentru comenzile ce contin produse din sectiunea "Supermarket Online", poti  descarca factura din contul tau, sectiunea  “Comenzile mele” -> selectezi comanda -> click pe butonul “Descarca factura”.

  • Butonul “Descarca factura” este activ dupa 4 zile de la data livrarii comenzii.
  • De stiut: Conform Art. 155 alin. 28 din Codul Fiscal, “Semnarea si stampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina factura”.

3. Cand pot ridica coletul prin Click & Collect?

La plasarea comenzii prin Click & Collect exista o data estimata de livrare care te ajuta sa te organizezi.

La momentul predarii coletului catre curier, esti instiintat prin email ca acesta se afla pe drum. In momentul in care coletul ajunge la punctul de Click & Collect, primesti de asemenea o notificare prin email ca poti sa il ridici.

In plus, poti opta sa alegi ziua si intervalul orar de ridicare a coletului, avantajul fiind ca timpul de asteptare la punctul de Click & Collect este mai mic, noi pregatindu-ti din timp comanda.

4. Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda are statusul “Comanda finalizata”, poti solicita emiterea unei facturi cu date de facturare corecte sunand la Call center, urmand ca  factura veche sa fie stornata si sa se emita o noua factura cu noile date.

Daca comanda are statusul “Noua” sau “In pregatire” o poti anula din contul tau, realizand ulterior o noua comanda cu datele de facturare pe care le doresti.  De asemenea, poti lasa un comentariu in contul tau, in detaliile comenzii, rugand vendorul sa modifice datele de facturare.

1. Cum imi inchid contul?

Iti poti sterge contul din sectiunea "Contul Meu", accesand “Informatiile contului meu", prin click pe butonul "Sterge cont".

2. Pot sa schimb datele din cont?

Nimic mai simplu! Poti face toate modificarile in sectiunea: “Contul Meu” -> click pe < Datele contului meu > sau < Adresele mele > in functie de ce doresti sa modifici -> click pe butonul < Modifica > pentru fiecare sectiune in parte.

3. Ce fac daca am uitat parola?

Daca ai uitat parola, o poti schimba in doi pasi simpli:

  • La inregistrarea in cont “Contul meu”, dai click pe butonul „Hm...Ti-ai uitat parola?”
  • Completezi adresa de email si apesi butonul “Vreau parola noua”.
  • Vei primi un email cu instructiunile necesare pentru schimbarea parolei.
  • Activezi noua parola conform instructiunilor pe care le vei primi prin email.

4. Pot salva mai multe adrese in cont?

Poti salva cate adrese iti doresti. In profilul tau, la sectiunea “Adresele mele”, printr-un simplu click pe “Adauga o adresa noua“.

Ai posibilitatea de a salva mai multe adrese de livrare si facturare carora le poti oferi inclusiv denumiri proprii, pentru a fi mai usor de reperat in momentul plasarii comenzii.

In cazul in care doresti sa plasezi mai multe comenzi pentru adrese de livrare diferite, trebuie sa selectezi adresa de livrare dorita pentru fiecare comanda in parte.

1. Ce inseamna “Carrefour & Partenerii”?

Reunim in cadrul unei singure platforme produse cat mai variate, comercializate de diversi vendori (comercianti online). Astfel, poti gasi usor si intr-un singur loc produsele, alegandu-le pe cele mai potrivite pentru tine, in functie de caracteristici precum pretul, garantia, data si costul livrarii.

Partenerii sunt cei care trimit produsele prin curier si sunt responsabili de stocul si calitatea acestora. Carrefour intervine doar in cazul in care apar neconcordante de livrare.

Pentru ca punem mare pret pe calitatea serviciului, pe platforma vei gasi ratingul si comentariile oferite de clientii Carrefour.ro fiecarui produs si partener. Astfel, vei sti care sunt produsele si comerciantii online cei mai apreciati de comunitatea Carrefour.ro.

2. Ce mijloace de plata pot folosi in magazinele Carrefour?

Pentru a plati cumparaturile poti apela la cardul de credit Carrefour MasterCard, cardul preplatit Carrefour MasterCard, orice card MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, tichete de masa, tichete cadou sau cash.

3. Ce inseamna Supermarket Online?

De azi inainte, lasa pe noi grija cumparaturilor tale zilnice.  

In fiecare zi, in intervale orare de doua ore, livram clientilor nostri din Bucuresti si zonele limitrofe produse de uz zilnic: alimente, bauturi, detergenti, cosmetice sau produse de ingrijit bebelusii. Fara intarziere. Fara griji. Cu extra timp liber pentru tine.

Alatura-te comunitatii de clienti multumiti Carrefour Supermarket Online! Click, click și produsele noastre de calitate ajung la ușa ta. Simplu. Rapid. Pentru o viata mai buna.

4. Care este avantajul unei comenzi online?

Comanzi de unde vrei, cand vrei, castigand timp si beneficiind de o oferta larga de produse integrate pe o singura platforma.

Pentru sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Livrarea are loc in oricare colt al tarii sau iti poti ridica produsele din hypermarketurile Carrefour, prin serviciul Click & Collect (la un cost de livrare mai avantajos decat livrarea acasa), avand in acelasi timp posibilitatea de a achizitiona produsele proaspete din departamentele Fresh din hypermarket.

Pentru sectiunea Supermarket Online::

Livrare in Bucuresti si in zonele limitrofe, pentru produsele alimentare si cele de uz general. Livrarea se face in ziua si intervalul orar selectat de tine. Garantam precizia livrarii, disponibilitatea in stoc si calitatea produselor.

5. Cum folosesc cupoanele de reducere?

La final, in ultimul pas al comenzii, ai posibilitatea de a introduce codul cuponului de reducere, pe care il vei regasi in contul tau, la sectiunea "Beneficiile mele".

6. Cum pot sa-mi fac card de credit Carrefour-BRD?

Foarte simplu! Daca ai intre 21 si 68 ani, vino cu actul tau de identitate, adeverinta de venit (semnata si completata)/talonul de pensie, factura de utilitati emisa cu maxim doua luni inainte sau extras de cont, ultima fisa fiscala (pentru angajati) la birourile Servicii Financiare din hipermarketurile Carrefour. Primesti un raspuns pe loc, iar daca cererea ta este acceptata, se calculeaza limita de credit si in cel mult doua ore poti pleca acasa cu produsele pe care ti le doresti. Pentru informatii suplimentare, te rugam sa accesezi sectiunea Servicii Financiare.

7. Care sunt beneficiile mele?

Pentru moment, pentru accesarea si plasarea comenzilor online pe site-ul nostru, ai urmatoarele beneficii:

  • la prima comanda plasata - voucher "Livrare gratuita"
  • la primul survey la care ai raspuns - voucher "Livrare gratuita"

8. Unde gasesc regulamentele tombolelor si promotiilor din magazinele Carrefour?

Poti accesa categoria Regulamente tombole/promotii din sectiunea  UTILE.

9. Cum pot comanda cupoane de cumparaturi in magazinele Carrefour?

Poti accesa categoria Cupoane Magazin din sectiunea SERVICII.

10. De ce sa ma inregistrez?

  • Pentru a putea plasa comanda
  • Daca te inregistrezi, datele tale (adresa/adresele de livrare) raman salvate in contul tau din platforma.
  • Pentru a-ti putea accesa istoricul de cumparaturi, facturi si garantii.
  • Pentru personalizarea ofertelor.
  • Odata logat in contul tau, chiar daca nu finalizezi comanda, cosul va ramane salvat.

11. Daca imi creez un cont, voi fi asaltat de emailuri/SMS-uri?

Primesti emailuri numai cu acordul tau si doar pe subiectele de interes selectate. De asemenea, te tinem la curent cu starea comenzilor tale.

12. Imi trebuie legitimatie ca sa pot intra in magazinele Carrefour?

In magazinele Carrefour nu ai nevoie de legitimatie pentru a putea face cumparaturi.

13. Pot sa vin cu copiii la cumparaturi in magazinele Carrefour?

Ne face mare placere sa ii primim pe copii in magazinele noastre. Totusi, pentru siguranta lor, acestia trebuie sa fie insotiti de un adult.

14. Pot comanda produse online?

Produsele pot fi comandate si online de pe site-ul nostru, www.carrefour.ro, din cele doua sectiuni "Carrefour & Partenerii" si "Supermarket Online". Daca doresti sa vezi cum plasezi o comanda online, vezi raspunsul de la intrebarea „Cum comand?”

Cum procedez daca am o sugestie sau o reclamatie?

Daca ai o sugestie sau reclamatie, ne poti suna oricand la nr. 0800 0800 02. De asemenea, ne poti scrie oricand prin formularul de contact de pe site formularul de contact. 

1. Cum pot returna un produs?

Carrefour & Partenerii:

Din contul tau, intra in sectiunea "Retururile mele" si da click pe "Creeaza retur". Ti se va afisa o lista cu toate comenzile care au produse eligibile pentru retur (eligibile = in perioada prevazuta pentru retur), din care poti sa alegi un singur produs pe care vrei sa-l returnezi (se poate returna un singur produs/cerere retur).

Aici selectezi ce preferi: inlocuire produs sau rambursarea banilor.

Dupa acest pas, completezi informatiile bancare necesare pentru returnarea banilor.

Ulterior, nu-ti ramane decat sa apesi comanda “Trimite" cererii de retur.

Partenerul aproba cererea printr-un email in care primesti informatiile despre cum sa faci returul produsului.    

Daca ai optat pentru schimb: partenerul iti aproba returul si iti trimite noul produs.   

Daca vrei returnarea banilor: partenerul iti aproba returul si iti returneaza banii in termenul pe care ti-l anunta prin email (maxim 14 zile termen legal). Vei primi un email cu aceste detalii dupa aprobarea returului.

  • Important: citeste conditiile de retur din pagina partenerului!

Supermaket Online:

Pasul 1.

Te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon 0800 0800 02, sau sa ne scrii un email in formularul de contact de pe site, si sa ne comunici numarul de comanda, produsul care se doreste a fi returnat si motivul returului.

Pasul 2.

In urma apelului sau emailului trimis de catre tine, vei fi directionat catre urmatoarele posibilitati:

  • Daca pur si simplu nu iti mai doresti un produs primit si doresti sa il returnezi:
  1. Returnarea produsului se face direct in locatia in care a fost pregatita comanda.
  2. In urma apelului, ti se va comunica locatia in care trebuie sa mergi pentru a returna produsul respectiv.
  • Daca ai primit un alt produs decat cel comandat:

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru.

  • Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii acestora va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.
  • Pentru produsele platite la livrare, returul se poate face prin 2 modalitati: returul valorii produselor in contul tau IBAN sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).
  • Daca nu am primit un produs care a fost facturat sau deteriorat:
  • Pentru ambele situatii, te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon 0800 0800 02,  pentru a ne comunica acest lucru.
  • In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:
    • Iti putem returna banii in maxim 5 zile lucratoare, direct pe cardul bancar sau
    • daca ai platit ramburs, returul se poate face prin doua modalitati: returul valorii produselor in contul tau sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).
  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

2. Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in baza garantiei?

Trimiti produsul la centrul de reparatii, in baza garantiei.

Pentru oricare alte detalii, asteptam sa ne contactezi prin telefon la 0800 0800 02 sau sa ne scrii pe adresa clienti@carrefour.com.

3. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Carrefour & Partenerii:

Poti verifica acest lucru din formularul de retur. Daca produsul este eligibil, el va putea fi selectat pentru retur.

Supermarket Online:

Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

4. Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Te rugam sa citesti in pagina de produs detaliile legate de garantia acestuia (de exemplu e posibil ca produsul sa aiba garantie in baza facturii).

Daca nu ai informatii suficiente in pagina de produs, te rugam sa ne suni sau sa ne scrii.

Daca nu ai factura (ai pierdut-o), citeste sectiunea "Doresc Factura Fiscala, cum procedez?".

5. Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

Te rugam sa ne contactezi prin email la  adresa clienti@carrefour.com sau la telefon 0800 0800 02, pentru a solutiona situatia impreuna cu vendorul.

6. Cum primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Carrefour & Partenerii:

Banii ii primesti in contul bancar inscris in formularul de retur.

Supermaket Online:

Te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon 0800 0800 02, sau sa ne scrii un email in formularul de contact de pe site (sau la adresa: clienti@carrefour.com), si sa ne comunici numarul de comanda, produsul care se doreste a fi returnat si motivul returului.

  • Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii acestora va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.
  • Pentru produsele platite la livrare, returul se poate face prin 2 modalitati: returul valorii produselor in contul tau IBAN (pe care il vei comunica in momentul in care ne semnalezi problema) sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).
  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

7. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Termenul legal de returnare a banilor este de maxim 14 zile de la data aprobarii returului.

  • Pentru comenzile platite cu cardul, termenul de retur poate varia in functie de perioada in care banca aferenta cardului tau realizeaza astfel de tranzactii.
  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

1. Care este valoarea minima pentru care pot comanda fara costuri de livrare?

Pentru comenzile efectuate din sectiunea “Supermarket Online”, valoarea minima pentru care nu se va plati taxa de livrare este 300 RON.

  • Bine de stiut: In cazul in care comanda ta cu produse din sectiunea "Supermarket Online" va depasi 50 de kg, diferenta se va taxa cu 1 Leu/Kg.

Pentru comenzile din sectiunea “Carrefour & Partenerii” costurile de livrare variaza in functie de vendor. Acestea pot fi aflate din pagina fiecarui vendor.

2. Daca am comandat un produs si nu il mai aveti in stoc, ce se intampla?

Pentru produsele din sectiunea “Supermarket Online”:

In cazul in care anumite produse nu vor fi pe stoc, vei fi informat asupra acestui lucru in cursul diminetii zilei de livrare printr-un SMS

  • vei plati doar valoarea produselor livrate.

Pentru produsele din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Vei fi contactat de un membru al echipei noastre si iti vom propune cea mai buna solutie pentru tine.

3. Pot efectua o comanda cu tipuri de livrare diferite?

Poti efectua mai multe comenzi, optand pentru livrarea acestora acasa sau ridicarea lor din unul din punctele Click & Collect. In cazul in care vei comanda atat produse din sectiunea “Supermarket Online” cat si produse din sectiunea ““Carrefour & Partenerii””, produsele din sectiunes “Supermarket Online” vor fi livrate in ziua si intervalul orar selectat de tine, iar pentru cele din sectiunea ““Carrefour & Partenerii”” poti opta pentru una din optiunile:

  • Livrare la adresa ta
  • Click & Collect

4. Cum pot anula o comanda activa?

Comanda se poate anula din contul tau de client intrand in "Comenzile mele" pe detaliile comenzii respective si click pe butonul “Anuleaza Comanda". Aceasta poate fi anulata doar pana in momentul livrarii ei (status "Comanda se pregateste").

Pentru comenzile Carrefour & Partenerii, in momentul in care coletul e predat curierului,  iti vom trimite un email prin care te vom informa despre acest lucru.

5. Ce sunt sau care sunt status-urile comenzilor?

In contul tau, sectiunea "Comenzile mele", poti gasi urmatoarele variante:

  • Comanda noua = comanda plasata pe site
  • Comanda a ajuns la vendor = Partenerul a vazut detaliile comenzii tale
  • Comanda se pregateste =  In cazul in care partenerul amana livrarea, tu vei fi instiintat pe email
  • Asteapta plata OP = Cand asteptam confirmarea platii OP-urilor (transfer bancar)
  • Comanda in livrare = Coletul a fost predat curierului
  • Comanda livrata prin Click & Collect = Coletul a ajuns la punctul de Click&Collect
  • Comanda finalizata = Coletul a fost livrat/ridicat
  • Comanda anulata = Comanda a fost anulata

6. Pot folosi un cos anterior?

  • E bine sa stii!  Acest lucru este posibil doar pentru comenzile cu produse din sectiunea "Supermarket Online".

Poti folosi unul din cosurile anterioare astfel: accesezi iconita aferenta contului tau, click pe butonul "Refoloseste cosul".

Sigur ca da! Poti folosi unul din cosurile anterioare astfel: accesezi “Pagina de Profil” -> “Comenzi” – click pe butonul “Refoloseste cos”

7. Cum pot modifica o comanda activa?

Din pacate, o comanda deja plasata nu mai poate fi modificata.

O solutie alternativa este urmatoarea: anulezi comanda, reintroduci produsele din aceasta comanda in cos, adaugi si produsul nou si reiei procesul de plasare a comenzii.

8.  Sunt nevoit sa ma inregistrez pentru a comanda?

Pentru a putea efectua o comanda pe site-ul nostru, Carrefour.ro, e necesar sa ai un cont creat.

Pentru finalizarea comenzii, va trebui sa fii logat in contul tau.

9. Cum comand?

  • Iti alegi toate produsele de care ai nevoie -> le introduci in cos
  • Click pe “Cosul meu” din partea de sus a paginii (=> vei vizualiza toate produsele selectate)
  • Click pe butonul “Pasul urmator” (din partea de jos a cosului de cumparaturi)
  • Vei ajunge astfel in ultimul pas al comenzii
  • Alegi modalitatea de livrare:

 Pentru produsele "Supermarket Online":

  • Selectezi  adresa la care doresti sa primesti comanda (daca nu ai salvata nicio adresa in cont, o poti introduce aici prin apasarea butonului “Adauga adresa noua”
  • Selectezi ziua si intervalul orar in care doresti sa primesti comanda

 Pentru "Carrefour & Partenerii":

  •  Selectezi modalitatea de livrare:
    • Livrare la adresa ta -> Adresa de livrare
    • Click&Collect -> punctul de ridicare colet
  • Selectezi adresa de facturare (in cazul in care doresti sa primesti factura fiscala vei selecta sau adauga datele Companiei pentru care doresti factura fiscala – vezi “Cum primesc Factura Fiscala?”)

 

  • Selectezi modalitatea de plata - vezi: “Cum platesc?”
  • Click pe butonul “Finalizeaza comanda”
  • Se va afisa pe site un mesaj de validare/confirmare plasare comanda
  • Vei primi un email de confirmare a comenzii unde vei gasi datele acesteia precum si informatii utile legate de pasii urmatori.

10. Pot comanda si din afara Romaniei?

Poti sa iti creezi un cont si poti comanda din afara Romaniei insa este necesar  ca adresa de livare sa se afle in raza noastra de livrare:

  • Pentru sectiunea “Supermarket Online”: Bucuresti si zonele limitrofe
  • Pentru sectiunea “Carrefour & Partenerii”: pe teritoriul Romaniei

11. Daca am nevoie de mai multe zile pentru a finaliza comanda, cosul imi va ramane salvat?

  • Cosul va ramane salvat daca esti autentificat la momentul adaugarii produselor in cos. Acestea se vor regasi in sectiunea “Cosul meu” din partea de sus a paginii.
  • Important: Preturile produselor se pot modifica si se vor actualiza automat si in cosul tau.
  • In cazul in care nu esti autentificat in momentul adaugarii produselor, cosul va ramane salvat doar daca ai activata optiunea "Cookies" a browserului tau.
  • Bine de stiut: durata maxima de pastrare in cos a produselor este de 30 de zile. La reluarea ulterioara a cosului pot aparea modificari de pret sau stoc.

12. Pot comanda prin telefon?

Momentan, poti comanda doar online.

1. Doresc mai multe produse pe site. Este posibil?

Ne aflam intr-un proces continuu de imbogatire a gamei de produse existente pe site, astfel incat sa-ti putem oferi tot ce iti doresti.

Daca ai sugestii, asteptam un email de la tine pe  formularul de contact  si vom face tot posibilul pentru ca tu sa fii multumit.

2. Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion?

Verifica in pagina de detaliu a produselor Fashion, in descrierea produselor, tabelul de marimi corespunzator fiecarui produs/brand.

3. Cum caut un produs?

Orice produs poate fi gasit accesand bara de search.

La cautarea unui produs, vei observa ca rezultatele afisate vor fi impartite in 2 categorii:

  • rezultatele sectiunii "Supermarket Online"
  • rezultatele sectiunii "Carrefour & Partenerii"
  • Te ajuta sa stii ca:  daca ai selectat o localitate care se afla in afara ariei de livrare a sectiunii "Supermarket Online", produsele incluse in aceasta sectiune nu vor mai putea fi vizualizate sau comandate.

4. Pot comanda un produs pe care nu il gasesc pe site?

Deoarece este vorba de un sistem automatizat, acest lucru nu este posibil. Lista cu produse ce pot fi comandate este exclusiv cea prezenta pe site la momentul plasarii comenzii.

5. Pot afla suficiente informatii despre un produs?

Detaliile despre produs se gasesc pe pagina de produs. Daca doresti alte informatii suplimentare, scrie-ne pe adresa clienti_online@carrefour.com sau suna-ne in Call Center 0800 0800 02 si te vom ajuta cu mare drag!

Ne straduim sa obtinem informatii corecte si complete despre fiecare produs aflat la vanzare pe site-ul nostru. In plus, iti stam la dispozitie in cazul in care vei avea intrebari.

6. Cum se calculeaza ratingul produselor?

Ratingul produselor se calculeaza ca medie aritmetica a ratingurilor date de catre clienti pe site.

1. Puteti sa-mi livrati comanda imediat ce am plasat-o?

Pentru moment, aceasta optiune este indisponibila, comanda se livreaza conform termenului de livrare afisat,  insa facem eforturi pentru ca in viitor aceasta optiune sa isi gaseasca locul in oferta noastra.

2. Cand se livreaza comanda mea?

Pentru comezile din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Termenul de livare maxim estimat este afisat pe site, pe pagina fiecarui partener.

Pentru comezile din sectiunea “Supermarket Online”:

Comenzile ce contin produse din sectiunea Supermarket vor fi livrate in ziua si intervalul orar ales de catre tine.

3. Cum sunt livrate produsele refrigerate si congelate?

Produsele sunt livrate in masini divizate in doua zone de temperaturi: una cu temperatura adaptata produselor refrigerate si cealalta cu temperatura adaptata produselor congelate.

Asadar, iti garantam ca acestea vor fi livrate in conditii optime de prospetime.

4. Puteti sa-mi livrati comenzile si in localitati din afara listei predefinite?

In acest moment, din sectiunea "Supermarket Online" se efectueaza livrari doar in localitatile mentionate la rubrica “Unde livrati”.

5. Ce inseamna livrare Click & Collect?

Prin livrarea in punctul de Click & Collect, coletul tau ajunge in unul din magazinele Carrefour iar tu il ridici de acolo oricand in programul de lucru al magazinului, fiind notificat cand coletul a ajuns in punctul Click & Collect ales de tine.

Nota: Livrarea prin Click&Collect este disponibila doar persoanelor fizice, nu si persoanelor juridice.

6. Care sunt modalitatile de livrare?

Pentru comenzile din sectiunea “Carrefour & Partenerii” poti opta intre:

  • Livrare la adresa ta
  • Livrare la unul din punctele de Click & Collect aflate in incintele magazinelor Carrefour, pe care il selectezi in functie de preferintele tale, direct de pe Carrefour.ro.

Pe pagina de produs este afisata modalitatea de livrare: Livrare acasa si/sau Click & Collect.

Avantajele livrarii in Click & Collect sunt:

  • Costuri de livrare mai mici
  • Nu esti conditionat de prezenta la adresa de livrare la data si ora fixa cand ajunge curierul, ci iti alegi singur data si ora cand mergi sa le ridici, avand o mai mare flexibilitate.

Pentru comenzile din sectiunea “Supermarket Online” este posibila doar livrarea la domiciliu a comenzii efectuate. Livrarea se efectueaza in fiecare zi de Luni pana Duminica in intervale orare a cate 2 ore.

7. Ce fac daca nu am primit un produs comandat?

Pentru comezile din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Ne suni prin Call Center la numarul de telefon 0800 0800 02 sau ne scrii pe adresa clienti_online@carrefour.com despre aceasta situatie, cu detaliile din comanda, inclusiv produsul care nu a fost primit, iar noi luam legatura cu vendorul pentru rezolvarea situatiei, pentru ca tu sa primesti produsul/produsele comandate in stare perfecta de functionare.

Pentru comezile din sectiunea “Supermarket Online”:

Te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon 0800 0800 02, pentru a ne comunica acest lucru.

  • In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:
  • Iti putem returna banii in maximum 5 zile lucratoare direct pe cardul bancar sau
  • Daca ai platit ramburs, returul se poate face prin 2 modalitati: returul in contul tau a valorii produselor care nu au fost livrate sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).
  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

8. Cand aflu ca pot ridica coletul prin Click & Collect?

In momentul in care coletul ajunge la punctul de Click & Collect, primesti notificare prin email ca poti sa il ridici.

In plus, poti opta sa alegi ziua si intervalul orar de ridicare a comenzii, avantajul fiind ca timpul de asteptare la punctul de Click & Collect este mai mic, noi pregatindu-ti din timp coletul.

9. Am primit un produs deteriorat, ce fac?

Pentru comezile din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Ne suni prin Call Center la numarul de telefon 0800 0800 02 sau ne scrii pe adresa clienti_online@carrefour.com despre aceasta situatie, cu detaliile din comanda si ce produs primit este deteriorat, iar noi ne ocupam de restul problemei, pentru ca tu sa primesti produsul/produsele comandate in stare perfecta de functionare.

Pentru comezile din sectiunea “Supermarket Online”:

Te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon 0800 0800 02, pentru a ne comunica acest lucru.

  • In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:
  • Iti putem returna banii in maximum 5 zile lucratoare direct pe cardul bancar sau
  • Daca ai platit ramburs, returul se poate face prin 2 modalitati: returul in contul tau a valorii produselor care nu au fost livrate sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te așteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).
  • Bine de stiut: Returul produselor se va face in maxim 14 zile de la data livrarii comenzii pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor.

Pentru produsele perisabile, sesizarea/returul trebuie efectuat in maxim 24h.

10. Ce se intampla daca vreau sa renunt la un produs, la livrarea comenzii platite ramburs?

Pentru ca sistemul nu permite recalcularea coletului in momentul in care acesta este livrat, ai urmatoarele optiuni:

Pentru comezile din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Dupa primirea coletului, poti face retur la produsul/produsele nedorite, completand formularul de retur de pe site. Pentru detalii, vezi si "Cum pot returna un produs?".

Pentru comezile din sectiunea “Supermarket Online”:

Dupa primirea coletului, te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon:  0800 0800 02, sau sa ne scrii un email in formularul de contact de pe site si sa ne comunici numarul de comanda si produsul/produsele la care doresti sa renunti.

11. Din ce magazine pot ridica coletul prin Click & Collect?

Punctele Click & Collect sunt situate in toate hypermarketurile Carrefour si poti alege in functie de preferintele tale (aproape de casa, de locul de munca sau din oricare alta locatie Carrefour care iti este la indemana).

12. Poate sa ridice altcineva coletul livrat prin Click & Collect?

Sigur ca da. Pentru acest lucru, persoana in cauza este nevoita sa stie numarul comenzii si sa aiba asupra ei documentul de identitate.

13. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce fac?

Pentru comezile din sectiunea “Carrefour & Partenerii”:

Ne suni prin Call Center la numarul de telefon 0800 0800 02 sau ne scrii pe adresa clienti_online@carrefour.com despre aceasta situatie, cu detaliile din comanda, inclusiv specificarea produsului pe care nu l-ai primit si ce ai primit in schimb, iar noi ne ocupam de restul problemei, pentru ca tu sa primesti produsul/produsele comandate in stare de functionare perfecta.

Pentru comezile din sectiunea “Supermarket Online”:

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne semnalezi cat mai rapid problema la numarul de telefon 0800 0800 02.

Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii produselor va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.

Pentru produsele platite la livrare, returul se poate face prin doua modalitati: returul in contul tau a valorii produselor sau, daca doresti sa primesti aceasta valoare cash, te asteptam in locatia in care a fost pregatita comanda (in urma sesizarii, ti se va comunica aceasta locatie).

14. Ce se intampla daca nu ajung la timp sa ridic coletul prin Click & Collect?

Dupa ce primim coletul, acesta este pastrat la punctul de Click & Collect timp de 7 zile. Daca in acest interval nu reusesti sa ridici comanda, aceasta se anuleaza iar coletul se returneaza partenerului.