La Carrefour, a ne face bine treaba înseamnă, de asemenea, să avem simțul
responsabilității și o conștiință profesională, aspecte care ne ajută să decidem cea mai bună conduită și cum putem acționa într-un mod care să fie în interesul comun.
Principiile noastre etice definesc cadrul de referință care se află în centrul activității
noastre ca retailer și au un rol foarte important în dezvoltarea unei culturi bazate pe încredere și integritate.
Carrefour se angajează să mențină cele mai înalte standarde etice în toate
interacțiunile sale, asigurând încredere și transparență în relația cu clienții, angajații și
partenerii săi (colaboratori, contractanți, subcontractanți și furnizori), integritatea fiind una dintre valorile sale fundamentale.
Carrefour refuză orice formă de corupție și respectă reglementările anticorupție
aplicabile. De asemenea, se angajează să permită colaboratorilor săi raportarea în
deplină confidențialitate a oricărei încălcări a legilor anticorupție.
Sistemul nostru de avertizare permite angajaților, furnizorilor sau prestatorilor de servicii să raporteze în mod confidențial orice situație sau comportament contrar
Principiilor noastre etice.
Atunci când trimiți o alertă, ajuți compania să identifice potențiale deficiențe din activitatea prestată și contribui la remedierea acestora. De asemenea, contribui la menținerea unui mediu de afaceri în care predomină integritatea și responsabilitatea.
Prin acest sistem se poate raporta orice încălcare a principiilor etice, precum:
Practici comerciale
neloiale
Corupție
Conflict de interese
Discriminare sau Hărțuire
Preocupări contabile
Furtul
Frauda
Utilizarea abuzivă a
activelor companiei
Preocupări legate de
siguranță și mediu