Garantia produselor

1. Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

 

Te rugam sa citesti in pagina de produs detaliile legate de garantia acestuia (de exemplu e posibil ca produsul sa aiba garantie in baza facturii).

Daca nu ai informatii suficiente in pagina de produs, te rugam sa ne suni sau sa ne scrii.

Daca nu ai factura (ai pierdut-o), citeste sectiunea "Doresc Factura Fiscala, cum procedez?" din Intrebari frecvente.



2. Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in baza garantiei?

Trimiti produsul la centrul de reparatii, in baza garantiei.

Pentru oricare alte detalii, asteptam sa ne contactezi prin telefon la 0800-6721-21 sau sa ne scrii pe adresa clienti@carrefour.com.



3. Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

Te rugam sa ne contactezi prin email la  adresa clienti@carrefour.com sau la telefon 0800-6721-21, pentru a solutiona situatia impreuna cu partenerul.

 
Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!