Noutati

Colectăm recipientele produselor de îngrijire personală în 11 hipermarketuri din țară!

La Carrefour implementăm acțiuni concrete de introducere a plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În 2021 am demarat un proiect pilot de colectare de ambalaje de produse de îngrijire personală în Carrefour Corbeanca împreună cu Nature Box care va fi extins începând cu ianuarie 2022 în alte 10 hipermarketuri.


Vino în perioada 10.01 - 10.04.2022 în hipermarketurile participante și pentru fiecare 3 recipiente goale de produse, din material plastic, din categoria șampon, gel de duș, loțiune de corp, mască de păr, demachiant, indiferent de marca produsului, primești un voucher de 30% reducere pentru achiziția oricărui produs din gama Nature Box.


Pentru mai multe detalii privind această campanie, accesează regulamentul aici.


Lista magazinelor Carrefour în care colectăm recipientele produselor de îngrijire personală:


BANEASA - Sos București-Ploiesti, Nr. 44A, Sector 1

CORBEANCA - Calea București, Nr. 2 bis, Balotesti

PARK LAKE - Str. Liviu Rebreanu, Nr. 4, Sector 3

BRAȘOV 1 - Calea București, Nr. 107

CLUJ-NAPOCA- DN 1, Str Avram Iancu Nr. 492-500

CONSTANȚA - B-dul Tomis Nr. 391

GALAȚI - Strada George Cosbuc Nr. 251

IAȘI FELICIA - Str Bucium Nr. 36

PLOIEȘTI 1 - DN 1B, Km 6, comuna Blejoi

SIBIU - DN1, Km 306, comuna Șelimbăr

TIMIȘOARA - Calea Sagului Nr. 100


Despre Nature Box


Nature Box oferă ce este mai bun din natură. Misiunea brandului este să răspândească o atitudine pozitivă în jurul lumii, folosind o formulă vegană și ingrediente naturale, atent selecționate. Ai putea crede, acesta este doar un alt brand „care se pretinde a fi sustenabil“. Însă, în realitate, este un brand sustenabili. Produsele sale conțin ulei presat la rece 100% natural și alte ingrediente naturale, într-o formulă vegană. De asemenea, susține proiecte sociale și de mediu.


Știai că produsele Nature Box au certificat COSMOS natural, iar recipientele conțin 98% plastic social* colectat de pe sol și plaje? Astfel, poți achiziționa un produs benefic atât pentru tine, cât și pentru planetă. *fără dop & etichetă


Despre programul Punem Preț Pe Plastic

În 2022, Carrefour România extinde programul Punem Preț Pe Plastic și rămâne alături de partenerii și clienții săi prin acțiuni concrete ce vizează combaterea risipei alimentare, colectarea selectivă, reciclarea și reintroducerea plasticului și a resurselor în circuitul economic. 


Împreună trecem la obiceiuri mai bune! 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.