Despre Grup Carrefour

Despre grup Carrefour

Am pus bazele grupului Carrefour din dorinta de a aduce pe piata produse diversificate, de calitate superioara, la preturi mici. Suntem prezenti in 34 de tari , cu aproximativ 10.100 magazine si peste 471.000 de angajati.

Primul hipermarket a fost deschis pe 15 iunie 1963 in localitatea Sainte-Genevieve-des-Bois, o localitate din apropierea Parisului, avand peste 2500 de metri, de trei ori mai mare decat orice alt retailer de atunci.

Hipermarketul Carrefour reuneste o gama larga si diversa de produse, atat alimentare cat si non alimentare, printre care produse textile, de casa, pentru masina, electronice si electrocasnice.

Vizionarii din spatele acestui concept sunt Dennis Defforey, Jacques Defforey si Marcel Fournier. Atat Marcel Fournier cat si fratii Defforey aveau experienta in retail, fratii Defforey au lucrat pentru compania familiei, Badin-Defforey, specializata in comercializarea produselor alimentare, in timp ce Marcel Fournier avea un magazin de proximitate. Se spune ca ideea i-a venit lui Marcel Fournier cand sotia lui era nemultumita de faptul ca la magazinul lor se gasesc doar produse alimentare si nu au nici haine, nici tesaturi. Cei trei parteneri au fost influentati de “Papa Retailului”, Bernardo Trujillo, participand la numeroase seminarii pe conceptul vizionar “under one roof” in SUA.

39 de ani mai tarziu, in anul 2001, pe 27 iunie, Carrefour a fost primul retailer care a adus conceptul de hipermarket si in Romania, punand astfel bazele pietei de retail “under one roof”.

Primul Carrefour a fost deschis in zona Militari, mai exact pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, com.Chiajna, jud.Ilfov. Cu 55.000 de articole hipermarketul a fost inaugurat pe 27 iunie 2001 de catre echipa Carrefour in frunte cu directorul general din acea perioada, Francois Oliver.

Preturile mici marcheaza pozitionarea Carrefour inca de la intrarea pe piata din Romania! Mai mult decat o pozitionare, ideea de cele mai mici preturi este o promisiune pe care Carrefour a reconfirmat-o in mod constant pana in prezent.

Marca proprie

Nu doar preturile mici ne definesc. Ne dorim sa raspundem cat mai bine schimbarii situatiei economice mondiale si locale, astfel incat clientii nostri sa beneficieze in continuare de calitate si diversitate la cele mai mici preturi. Pentru a face posibil acest lucru, in septembrie 2009, am a lansat in Romania gama noastra de produse. Marca Proprie Carrefour insumeaza produse alimentare si non – alimentare care respecta toate standardele de calitate ale grupului, ce rezulta dintr-un parteneriat incheiat cu furnizorii locali.

Calitatea produselor Marca Proprie este garantata de faptul ca acestea sunt in mare masura realizate de catre producatori care au in portofoliu branduri cunoscute si apreciate de catre consumatori. Adica primiti aceeasi calitate ca la brandurile de renume, dar la preturi mult mai mici!

Filiera Calitatii Carrefour

Ca o garantie suplimentara a calitatii oferite, am implementat sistemul "Filiera Calitatii Carrefour" pentru carnea de porc, morcovi si cartofi. Filiera Calitatii reprezinta garantia noastra ca aceste produse sunt in conformitate cu cele mai inalte standarde ale calitatii. Cu ajutorul ei incurajam si dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc. In anul 2008 am pus bazele filierei calitatii pentru Porc, in 2010 pentru morcovi, iar in 2011 pentru cartofi.

Tot in magazinele noastre clientii pot gasi si produse bio, produse dietetice precum si produse specifice unor alte culturi (Franta, Spania, Italia, Mexic, tari asiatice, etc.) Toate acestea pentru a raspunde nevoilor consumatorilor nostri, oferind acces rapid la o gama diversificata de produse sanatoase.

Strategia Carrefour

Inca din anul 2001 Carrefour si-a luat un angajament ferm fata de consumatorul roman, care inca sta in picioare si este unul din pilonii de comunicare – oferirea celor mai mici preturi, mereu.

Evolutia brandului nu a fost aleatorie ci a venit in anticiparea nevoilor consumatorilor nostri. In acest sens la inceput, principalele motive pentru care consumatorii vizitau magazinele Carrefour erau legate de preturile mici, de gama larga de produse si de promotii.

In plus, Carrefour este focusat pe dezvoltarea sa in ceea ce priveste partea de modernitate si inovatie. Magazinele sunt la o anumita perioada de timp remodelate, ele au un univers client (zona receptie clienti) foarte bine dotat din punct de vedere tehnic si al accesibilitatii pentru client, iar in magazin se depun eforturi pentru a avea un spatiu de cumparaturi care sa faca experienta de shopping cat mai placuta. Mai mult, in toate magazinele noastre exista access wireless pentru clienti.

Tot ca o marturie a faptului ca brandul incearca intotdeauna sa anticipeze nevoile consumatorilor, acesta aduce cele mai inovative produse, cel mai recent exemplu este reprezentat de aducerea ochelarilor Avatar (Eboda) in magazine.

Conform studiului Emotional Branding din 2014 al 360 Insights Carrefour isi mentine pozitia de lider pe Emotional Branding Index. Magazinele Carrefour reprezinta adevarate micro-universuri in care sunt implementate proiecte special gandite pentru a oferi consumatorului o experienta unica, noua, un plus de valoare si a scoate in evidenta faptul ca avem o gama larga de produse (asiatice, frantuzesti, romanesti, italienesti etc).

Serviciile noastre

Carrefour in cifre

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile.

In Romania

Grupul Carrefour numara 341 de magazine dintre care 37 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe www.carrefour.ro