Noutati

Am lansat primul Ghid al Gazdelor și Musafirilor dedicat Sărbătorilor de Iarnă

 

Am lansat primul Ghid al Gazdelor și Musafirilor dedicat Sărbătorilor de Iarnă

 

Noi, la Carrefour România, destinația preferată pentru cumpărăturile de Crăciun, am lansat un ghid inedit dedicat gazdelor și musafirilor, cu scopul de a intensifica bucuria sărbătorilor pentru voi toți. Am adus în lumina reflectoarelor conversația despre rolurile de gazdă și musafir prin intermediul Ghidului Gazdei și al Musafirului, un material de referință care vă oferă sfaturi utile, povești, subiecte de discuții despre cum să trăiești în plin magia vizitelor de Crăciun, indiferent că ești gazdă sau musafir.  

 

 

Ghidul Gazdelor și al Musafirilor are la bază rezultatele unui studiu realizat de Cult Market Research, la cererea Carrefour România, care explorează activitățile și preferințele de Crăciun ale românilor, în calitate de gazde sau musafiri.  

 

Cu ce idei rămânem din studiu?

 

Rezultatele sondajului arată că 64% dintre români intră în spiritul sărbătorilor atunci când fac cumpărături și pregătiri pentru Crăciun. Iar aceste eforturi sunt încununate de revederea cu cei dragi, ce are o însemnătate aparte pentru mai bine de jumătate dintre ei. Tinerii (68%) văd timpul drept cea mai valoroasă resursă și aleg să o dedice familiei și prietenilor în totalitate, luându-și în serios rolul de musafir. Pe măsură ce înaintează în vârstă (după 35 de ani), românii renunță treptat la haina de musafir, pentru cea de gazdă.

 

Gazdă înnăscută sau musafirul ideal, Carrefour este alături de extra magia ta indiferent care ar fi ea!

 

În ghid găsiți sfaturi și sugestii atât pentru gazde versate, cât și pentru musafiri ideali, subliniind că fiecare pas, indiferent de caracterul vizitelor, poate contribui la crearea unei atmosfere pline de entuziasm și bucurie.

 

Dacă ești gazdă, ghidul te încurajează să uiți de presiune și să gătești cu pasiune, în timp ce, dacă o faci pe musafirul anul acesta, îți sugerează să îți oferi ajutorul pentru a te simți apreciat în loc de supravegheat. Febra sărbătorilor de iarnă nu știe de excepții, afectând atât pe cei captivați de magie, cât și pe cei copleșiți de stres. Indiferent de categoria din care faci parte și de planurile tale pentru Crăciunul din acest an, avem pentru tine câteva sfaturi clare și bine conturate, pe care le poți urma cu încredere pentru o sărbătoare plină de magie. Găsești aceste sfaturi în detaliu în ghidul nostru

 

Mai mult, Ghidul Gazdelor și al Musafirilor include mesaje inspirate din experiențele clienților noștri de sărbători „auzite la cumpărături în Carrefour” fie că ne referim la cele mai emblematice cadouri, memorabile amintiri sau activități specifice preferate, pe care vă invităm să le descoperiți în ghid, aici.

 

Spor la cumpărături fără stres și cu zâmbetul pe buze pentru că A Venit Crăciunul cu Extra Magie!

 

 

 


Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.