Am lansat primul Ghid
al Gazdelor și Musafirilor dedicat Sărbătorilor de Iarnă
Noi, la Carrefour România, destinația preferată pentru
cumpărăturile de Crăciun, am lansat un ghid inedit dedicat gazdelor și
musafirilor, cu scopul de a intensifica bucuria sărbătorilor pentru voi toți.
Am adus în lumina reflectoarelor conversația despre rolurile de gazdă și
musafir prin intermediul Ghidului Gazdei și al Musafirului, un material de
referință care vă oferă sfaturi utile, povești, subiecte de discuții despre cum
să trăiești în plin magia vizitelor de Crăciun, indiferent că ești gazdă sau
musafir.
Ghidul Gazdelor și
al Musafirilor are la bază rezultatele unui
studiu realizat de Cult Market Research, la cererea Carrefour România, care
explorează activitățile și preferințele de Crăciun ale românilor, în calitate
de gazde sau musafiri.
Cu ce idei
rămânem din studiu?
Rezultatele sondajului
arată că 64% dintre români intră în spiritul sărbătorilor atunci când fac
cumpărături și pregătiri pentru Crăciun. Iar aceste eforturi sunt încununate de
revederea cu cei dragi, ce are o însemnătate aparte pentru mai bine de jumătate
dintre ei. Tinerii (68%) văd timpul drept cea mai valoroasă resursă și aleg să
o dedice familiei și prietenilor în totalitate, luându-și în serios rolul de
musafir. Pe măsură ce înaintează în vârstă (după 35 de ani), românii renunță
treptat la haina de musafir, pentru cea de gazdă.
Gazdă înnăscută
sau musafirul ideal, Carrefour este alături de extra magia ta indiferent care
ar fi ea!
În ghid găsiți sfaturi
și sugestii atât pentru gazde versate, cât și pentru musafiri ideali,
subliniind că fiecare pas, indiferent de caracterul vizitelor, poate contribui
la crearea unei atmosfere pline de entuziasm și bucurie.
Dacă ești gazdă, ghidul te încurajează să uiți de presiune și să gătești cu pasiune,
în timp ce, dacă o faci pe musafirul anul acesta, îți sugerează să îți
oferi ajutorul pentru a te simți apreciat în loc de supravegheat. Febra
sărbătorilor de iarnă nu știe de excepții, afectând atât pe cei captivați de
magie, cât și pe cei copleșiți de stres. Indiferent de categoria din care faci
parte și de planurile tale pentru Crăciunul din acest an, avem pentru tine
câteva sfaturi clare și bine conturate, pe care le poți urma cu încredere
pentru o sărbătoare plină de magie. Găsești aceste sfaturi în detaliu în ghidul
nostru
Mai mult, Ghidul
Gazdelor și al Musafirilor include mesaje inspirate din experiențele clienților
noștri de sărbători „auzite la cumpărături în Carrefour” fie că ne referim la
cele mai emblematice cadouri, memorabile amintiri sau activități specifice
preferate, pe care vă invităm să le descoperiți în ghid, aici.
Spor la cumpărături
fără stres și cu zâmbetul pe buze pentru că A Venit Crăciunul cu Extra Magie!
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.