POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
REFERITOARE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN CADRUL APLICAȚIEI „ACT FOR GOOD” ȘI PE PORTALUL CARREFOUR.RO

 

Versiunea (V.4) din: 31.01.2022

 

Ne angajăm să vă respectăm confidențialitatea datelor, având la bază legile și reglementările aplicabile protecției datelor, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 („GDPR”) și Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul general privind protecţia datelor”).

Prezenta politică urmărește să vă ofere informații cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră și/sau pe care ni le puneți la dispoziție și modul în care acestea vor fi prelucrate de noi în contextul utilizării website-ului www.carrefour.ro (“Site-ul”) și/sau a aplicației mobile Carrefour (“Aplicația”).
Aplicația poate fi utilizată în magazinele gestionate de grupul Carrefour România, respectiv în magazinele de tip Hipermarket, magazinele de tip Market, magazinele de tip Express, semnalate la casele de marcat ca făcând parte din rețeaua Carrefour.
Consultați lista magazinelor în care este posibilă utilizarea Aplicației accesând următorul link: https://www.carrefour.ro/magazine/?servicii=13 . De asemenea, Aplicația poate fi utilizată pentru plasarea de comenzi online cu privire la produsele disponibile în cadrul acestui serviciu.

I.Modificări la prezenta politică

Această politică de confidențialitate („Politica de Confidențialitate”) este actualizată periodic. De fiecare dată când facem o modificare, vă vom informa în mod corespunzător și vom afișa informațiile actualizate pe site-ul nostru web https://carrefour.ro/privacy-policy și în aplicația mobilă Carrefour.

II.Informații generale

Cine suntem?

Operatorul datelor cu caracter personal este Carrefour România S.A. („Carrefour România”), o societate română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court, Clădirea B, etaj 7, 020334, sector 2, București, România. Cu toate acestea, unele fluxuri de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex: recrutare, call-center) se pot desfasura si de catre celelalte societati ale grupului Carrefour Romania (Societățile Grupului Carrefour sunt următoarele: Carrefour România S.A - cu sediul social în Str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court, Clădirea B, etaj 7, 020334, sector 2, București, România; Artima S.A. - cu sediul în Sat Chiajna, Comuna Chiajna, Autostrada București-Pitești km .11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, Apartament BIROUL A, Județ Ilfov, România; Columbus Operational S.R.L. - cu sediul în Str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court și/sau Bringo Magazin SRL, cu sediul in Mun.Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu nr. 146-158, Biroul B, Sectorul 2, inregistrata la registrul comertului din Bucuresti, sub nr. J40/13752/19.10.2016, cod unic de inregistrare 36649034; Bucharest, Clădirea B, Biroul C, etaj 7, 020334, sector 2, București, România;) in calitate de operatori.

II.Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

II.1. Dacă sunteți client al Carrefour România, fie prin intermediul Site-ului fie prin intermediul Aplicatiei ori prin canale offline, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, date referitoare la modul în care utilizați Aplicatia și/sau Site-ul, respectiv contul dvs. de Client în Carrefour, de exemplu comportamentul/preferinţele/obişnuințele și/sau experientele dumneavoastră în cadrul Aplicatiei și/sau in cadrul Site-ului, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul creării contului de utilizator, în contextul plasării unei comenzi sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea Aplicatiei sau Site-ului precum și orice date similare privind contul și activitatea dvs. care rezultă din interacțiunea cu noi în orice alt mod, inclusiv offline.
Notă*: Dacă pentru autentificarea in Aplicatie alegeți să utilizați Touch ID/Face ID, prelucrarea acestor date se realizează folosind funcțiile sistemului de operare al echipamentului utilizatorilor. Aplicația nu salvează, nu accesează, nu modifică, nu transmite și nu prelucrează în vreun fel aceste date.
Notă**: Dacă pentru a vă crea cont de utilizator în Site, utilizați contul dumneavoastră de Facebook sau Google, Carrefour România va prelucra următoarele date publice de profil afişate de aplicaţiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.

În cazul în care alegeți să vă creați cont de utilizator doar înainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe Site, se va solicita adresa dumneavoastră de e-mail în baza căreia va fi creat automat un cont. În cazul în care nu finalizați comanda, adresa de e-mail și celelalte date furnizate nu vor fi stocate de Carrefour România, iar contul creat va fi șters automat.

II.2. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării acestuia, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul formularului pentru întrebări sau reclamații, în măsura în care îl completați.

II.2.1. Dacă sunteți vizitator al Aplicatiei, Carrefour România nu vom stoca si nu vom prelucra nicio dată cu caracter personal in contextul navigării prin Aplicatie.

II.3. Suntem mereu în cautare de angajați calificați și motivați. Dacă alegeți să aplicați pentru un job în cadrul Carrefour România în calitate de candidat, prin accesarea secțiunii Cariere disponibilă pe Site și/sau prin accesarea asistentului virtual (Ema) disponibil pe Site, Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le veti furniza în acest context, cum ar fi nume, prenume, adresa de e-mail, telefon, experință precum și orice alte date incluse în documentele pe care alegeți să le încărcați în această secțiune.

II.4. Dacă sunteți persoană de contact a Partenerilor sau potențialilor Parteneri, Carefour România prelucrează datele dumneavoastră de contact, cum ar fi nume și prenume, adresă de e-mail și telefon pe care le furnizați în contextul inițierii sau desfășurării relației contractuale cu Partenerii sau potențialii Parteneri.

II.5. Daca sunteti potential Partener si doriti sa desfasurati activitate în regim de franciza, sau daca va doriti sa preluati in gestiune unul din magazinele noastre, Carrefour Romania sau dupa caz Artima S.A va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizati prin intermediul formularelor de inrolare, respectiv, nume, prenume, numar de telefon, si eventual CV (necesar in cazul preluarii unui magazin prin mandat de gestiune).

II.6. Dacă sunteți vizitator al magazinelor/sediului Carrefour România, vom prelucra datele dumneavoastră privind imaginea, categoria de vârstă, sexul și reacția pe care o aveți la eventualele reclame rulate pe ecranele din magazin, aceste date fiind captate prin senzorii sistemului de monitorizare a traficului instalați pe ecranele din magazin, așa cum acest lucru este explicat în nota de informare afișată la intrarea în magazine. În cazul în care nu doriți ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate în forma descrisă, puteți evita aria de acoperire a senzorilor cu care sunt dotate ecranele menționate.

II.7. Dacă sunteți Client al Carrefour România ce deține calitatea de participant în cadrul programul de loialitate Act for Good („Programul”) și utilizați serviciile oferite în cadrul Programului, vom colecta si vom prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Date de identificare: numele și prenumele;
  • Date de contact: numărul de telefon mobil, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare;
  • Date de cont: ID client, Codul Digital, Punctele Act for Good asociate contului Clientului Participant acumulate/folosite;
  • Istoric de cumpărături: magazinul vizitat, frecvența utilizării Codului Digital, tipul produselor achiziționate, cantitatea şi valoarea fiecărui produs și valoarea tuturor achizițiilor per sesiune de cumpărături, reducerile utilizate şi promoțiile accesate, precum și modalitatea de plată;
  • Date demografice: sexul, data nașterii, educația, ocupația sau profesia, industria în care activați, starea civilă, numărul de copii, date referitoare la veniturile medii ale familiei și comportamentul și preferințele de consum;
  • Date privind interacțiunea cu beneficiile : frecvența utilizării Codului Digital și statusul contului Clientului Participant (activ/inactiv); informații privind modul de utilizare a beneficiilor oferite în cadrul Programului (e.g. participarea la promoții / oferte, accesarea Voucherelor etc.);
  • Date deduse: această categorie include datele generate sau deduse de Carrefour România pe baza datelor pe care le deținem despre dvs., respectiv Datele de identificare, Datele privind istoricul de cumpărături, Datele demografice și Datele privind interacțiunea cu Beneficiile. Putem deduce / estima preferințele dvs. de consum pe baza analizelor efectuate de noi utilizând aceste date despre dvs., inclusiv prin compararea cu datele altor Clienți Participanți;
  • Date privind dispozitivul: pot fi identificatori numerici unici, tipul sistemului de operare folosit, versiunea utilizată, timpul petrecut în diferite secțiuni ale Aplicației/Site-ului; Date de acces la diferite funcții și senzori ale / ai terminalului dumneavoastră mobil (inclusiv date de geo-localizare a dispozitivului mobil utilizat);

III.Scopurile, temeiurile și durata de prelucrare a datelor personale

III.1. Dacă sunteți client al Site-ului și/sau al Aplicatiei, Carrefour România prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal in urmatoarele scopuri, avand urmatoarele temeiuri:

  1. Scop: pentru desfășurarea relației contractuale dintre dumneavoastră şi Carrefour România, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea şi facturarea comenzii plasate pe Site și/sau in Aplicatie, informarea dumneavoastră asupra stării comenzii, organizarea returului de produse comandate etc.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop are la bază contractul încheiat între dumneavoastră și Carrefour România, definit în cuprinsul Termenelor și Condițiilor. Furnizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea derulării raporturilor contractuale dintre dumneavoastră și Carrefour România.
  2. Scop: pentru a veni in intampinarea dumneavoastra, putem prelucra datele furnizate cu scopul de a raspunde la întrebările, solicitările sau reclamațiile dumneavoastră în funcție de canalul de comunicare prin care ne contactați. În situatia utilizarii serviciului Call-Center pus la dispozitia clientilor si raportat la sesizarea/ solicitarea adresata, una sau mai multe societăți din grupul Carrefour vor prelucra datele tale cu caracter personal.
    Temei: Societățile Carrefour România prelucrează datele tale în scopul primirii și gestionării sesizărilor sau solicitărilor tale, în baza interesului legitim de a asigura un serviciu eficient de Relații Clienți.
  3. Scop: societățile Carrefour România prelucrează datele tale și pentru documentarea modului în care au fost gestionate sesizările, solicitările sau reclamatiile tale și pentru îmbunătățirea serviciilor, respectiv pentru realizarea de analize, inclusiv statistice (ex: se realizează analize cu privire la numărul sesizărilor primite într-un anumit interval de timp, obiectul sesizărilor și rapiditatea soluționării lor).
    Temei: Prelucrarea datelor în aceste scopuri se realizează pe baza intereselor legitime ale Societăților Carrefour România de a lua măsurile necesare pentru protejarea drepturilor lor și de a putea anticipa nevoile clienților și ajusta serviciul de Relații Clienți astfel încât acesta să fie cât mai eficient.
  4. Scop: pentru îndeplinirea obligațiilor legale care incumbă Carrefour România în contextul serviciilor prestate prin intermediul Site-ului și/sau Aplicatiei inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop este necesară în baza unor obligații legale. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Carrefour România de a respecta obligațiile legale care îi revin și deci, imposibilitatea de a vă oferi serviciile disponibile in Site și/sau in Aplicatie.
  5. Scop: în scopul comunicarii unor materiale comerciale, newslettere și/sau alerte din partea societatii, constand in informatii cu privire la ofertele de produse/servicii, invitatii de a participa la campanii si loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie, vouchere și/sau tichete cadou oferite in zile onomastice transmise prin posta electronica (e-mail, sms, MMS), notificări push, platforme social media pe care aveți cont și/sau apel telefonic, respectiv website-urile Carrefour România sau website-urile partenerilor Carrefour România (lista cu categoriile noastre de parteneri este disponibilă aici), în scopuri de marketing, respectiv: în vederea promovării serviciilor și produselor Carrefour/ale partenerilor Carrefour (lista cu categoriile noastre de parteneri este disponibilă aici) și pentru îmbunătăţirea experienței oferite pe Site / Aplicație alte domenii ale Carrefour România.
    Pentru comunicările transmise prin platforme social media pe care aveți un cont de utilizator, putem folosi instrumentele digitale puse la dispoziție de Facebook, Snapchat, Pinterest, Microsoft și Google (în special Facebook Business Manager și Facebook Conversion Api, respectiv Google Customer Match, Snapchat, Pinterest și Microsoft). În acest caz, datele dvs. (număr de telefon, adresă de e-mail, date demografice, interesele dvs., dispozitivul de pe care ne vizitați, paginile vizitate, cumpărături efectuate, reclame vizualizate, cum ne utilizați serviciile) pot fi transmise către platformele de social-media, după caz. Puteți afla mai multe detalii cu privire la modul în care datele dvs. vor fi prelucrate în acest context accesând: pentru Facebook - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Google - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Snapchat - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Pinterest - Politica de Confidențialitate disponibilă aici, respectiv pentru Microsoft- Politica de Confidențialitate disponibilă aici.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
  6. Scop: în scopul comunicarii unor materiale comerciale, newslettere și/sau alerte din partea partenerilor noștri (lista cu categoriile noastre de parteneri este disponibilă aici), constând in informatii cu privire la ofertele de produse/servicii, invitații de a participa la campanii și loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie, vouchere și/sau tichete cadou oferite în zile onomastice transmise prin poșta electronică (e-mail, sms, MMS), notificări push, platforme social media pe care aveți cont și/sau apel telefonic, respectiv website-urile Carrefour România sau website-urile partenerilor Carrefour România, în scopuri de marketing
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
  7. Scop: în scopul efectuării diverselor analize, raportări interne privind modul de funcționare a Site-ului și/sau al Aplicatiei, realizarea de profiluri de bază raportat la datele dvs. demografice și preferinţe de consum, pentru scopuri de marketing, în principal, în vederea îmbunătăţirii experienței oferite pe Site și în Aplicație și personalizarea comunicării cu dvs..
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Carrefour România de a îmbunătății permanent experiența clienților și de a ne ajuta să înțelegem nevoile și așteptările acestora cu privire la produsele și serviciile oferite pe Site și/sau in Aplicatie. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.
  8. Scop: în scopul efectuării diverselor analize și statistici avansate (analize incluzând analiza unor seturi de date complexe, crearea de profiluri digitale complexe, segmentări complexe, în baza unor multiple seturi de date) prin intermediul aplicației noastre de management al datelor clienților raportat la datele pe care le colectăm în contextul interacțiunii cu dvs., inclusiv cele colectate prin intermediul Site-ului și Aplicației, în scopuri de marketing.
    Mai specific, vom genera analize personalizate și segmentări în funcție de nevoile noastre de marketing pentru: a ne îmbunătăți serviciile, personaliza comunicările transmise către dvs. și îmbunătăți rata de succes a campaniilor de marketing efectuate, a adapta campaniile de marketing, a determina strategia în relația cu clienții din punct de vedere al promovării produselor și serviciilor, și, în general, pentru a cunoaște mai bine profilul clienților noștri.
    Aceste analize vor avea în vedere următoarele tipuri de date: datele dvs. de cont, date privind comportamentul dvs., date privind tranzacțiile dvs., date privind interacțiunilor dvs. online cu Website-ul, Aplicația, date privind produsele și serviciile Carrefour achiziționate ori care prezintă interes pentru dvs., orice alte date generate de noi din interacțiunea cu dvs. ori furnizate de dvs..
    În scopul de mai sus, Carrefour România poate combina datele obținute direct de la dvs. cu datele similare obținute din alte surse, inclusiv date colectate prin intermediul cookies, prin intermediul platformelor social-media, respectiv date de la grupul Carrefour și / sau de la alți parteneri Carrefour, lista acestora fiind disponibilă aici.
    Pentru generarea acestor analize și statistici, respectiv profiluri și segmentări, folosim o aplicație dedicată de management a datelor dvs. în scopuri de marketing gestionată de unul dintre partenerii noștri (la acest moment, Liveramp Franța). Datele dvs. vor fi transferate către acest partener, context în care vor putea fi accesate și de entități din SUA (Liveramp INC partenerul Liveramp Franța, respectiv Google).
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
  9. Scop: în scopul efectuării de către partenerii Carrefour a căror listă este disponibilă aici, a diverselor analize și statistici avansate (analize incluzând analiza unor seturi de date complexe, crearea de profiluri digitale complexe, segmentări complexe, în baza unor multiple seturi de date) prin intermediul aplicației Carrefour management al datelor clienților raportat la datele pe care partenerii și Carrefour România le colectează în contextul interacțiunii cu dvs., inclusiv cele colectate prin intermediul Site-ului și Aplicației Carrefour/partenerilor, în scopuri de marketing.
    Partenerii Carrefour, vor putea, dacă vă exprimați acordul în acest sens, să desfășoare aceleași activități ca Carrefour, așa cum sunt acestea descrise mai sus la punctul h.
    De asemenea, partenerul nostru care gestionează baza de date pentru management clienți în scopuri de marketing, poate folosi datele dvs. în format agregat și pentru varii statistici cu privire la clienți și succesul campaniilor de marketing în ceea ce privește datele legate de tranzacțiile dvs..
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
  10. Scop: în scopul participării la sondajele sau studiile noastre de piață, la anchetele privind gradul de satisfacție a clientului sau când ne furnizați feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru scopul de mai sus se va realiza in baza consimțământul dumneavoastră, daca alegeti sa ni-l furnizati. Participarea dumneavoastră la astfel de sondaje sau studii de piață este voluntară. În consecință, este alegerea dumneavoastră dacă ne furnizați sau nu datele prin completarea formularelor de participare de pe site-ul nostru sau alte formulare similare furnizate în cadrul respectivelor sondaje sau studii.
    *Notă valabilă în Aplicație: O notificare de tip push reprezintă un mesaj ce apare pe un dispozitiv mobil, care poate fi transmis în orice moment, fără a fi necesar ca utilizatorii să se afle în aplicație sau să utilizeze dispozitivele lor pentru a primi astfel de mesaje.

Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în scopurile descrise mai sus prin bifarea căsuței corespunzătoare de la momentul creării contului, sau ulterior creării contului, la secțiunea Informațiile contului meu. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail conţinând comunicări comerciale. În plus, puteți să vă dezabonați și prin accesarea secțiunii Informațiile contului meu din Site sau Aplicatie. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu vă va afecta în niciun fel relația cu noi.

III.2. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, Carrefour România poate prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  1. Scop: pentru activităţi de marketing direct, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (de exemplu, e-mail), de comunicări comerciale privind produsele şi serviciile oferite de Carrefour România, prin intermediul Site-ului. Ca regulă generală, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct doar cu consimțământul dumneavoastră și prin utilizarea canalelor electronice de comunicare. Cu toate acestea, în măsura în care ne-ați comunicat adresa dumneavoastră de e-mail cu ocazia achiziționării unui produs sau serviciu de la noi, putem folosi adresa de e-mail, în conformitate cu prevederile legale în vigoare care ne permit să vă transmitem comunicări comerciale cu privire la produse sau servicii similare, pe baza interesului nostru legitim; În acest caz, la obținerea adresei de e-mail de la dumneavoastră și ulterior, odată cu fiecare mesaj de marketing pe care vi-l putem trimite, vă vom oferi posibilitatea de a vă opune acestei utilizări a adresei de e-mail prin intermediul butonului de dezabonare din cadrul fiecarui newsletter.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
  2. Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin completarea și bifarea căsuței corespunzătoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe Site. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

  3. Scop: pentru solutionarea plângerilor, reclamaţiilor legate de Site / Aplicație sau legate de serviciile si produsele oferite deCarrefour România. De asemenea putem prelucra datele şi pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăţii experiența dumneavoastră oferită pe Site și/sau in Aplicatie.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Carrefour România de a asigura funcționarea corectă a Site-ului precum și pentru a îmbunătății permanent experiența vizitatorilor inclusiv prin soluționarea diferitelor întrebări sau reclamații.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

III. 2.1. Dacă sunteți vizitator al Aplicatiei, Carrefour România nu va stoca si nu va prelucra nicio dată cu caracter personal in contextul navigarii prin Aplicatie.

III.3. Dacă alegeți să aplicați la un job prin intermediul Site-ului, prin intemrdiul asistentului virtual (Ema) și/sau orice alt canal online pe care Carrefour Romania desfasoara activitati specifice de recrutare si resurse umane (ex: platforme de socializare-Facebook, Linkedin, diverse platforme de recrutare online, etc), în calitate de candidat, Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  1. Scop: pentru desfășurarea activităților specifice de recrutare pentru anumite posturi vacante în cadrul Carrefour România.
    Temeiuri: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimtamantul candidatului potrivit prevederilor art. 6 lit. a din Regulamentul 679/2016, manifestat neechivoc prin depunerea aplicatiei pentru pozitiile deschise in cadrul Carrefour Romania. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Carrefour România de a vă avea în vedere în procesul de recrutare pentru diferite posturi.
  2. Scop: pentru desfasurarea activitatilor specifice de recrutare realizate prin intermediul unui asistent virtual (chatbot) accesibil in cadrul sectiunii Cariere din website, functionand strict ca un canal suplimentar de recrutare si programare a interviurilor cu potentialii candidati.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimtamantul candidatului potrivit prevederilor art. 6 lit. a din Regulamentul 679/2016, manifestat neechivoc prin depunerea aplicatiei pentru pozitiile deschise in cadrul Carrefour Romania. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Carrefour România de a vă avea în vedere în procesul de recrutare pentru diferite posturi.

În cazul în care nu veti fi selectat pentru postul la care ati aplicat, Carrefour România poate continua să prelucreze datele tale pentru a va avea în vedere și pentru alte posturi vacante similare cu cel pentru care ati aplicat inițial.

III.4. Dacă sunteți persoană de contact a partenerilor, a potențialilor parteneri sau a autorităților publice cu care interacționează Societatea în derularea contractelor, Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  1. Scop: pentru inițierea sau desfășurarea relației contractuali dintre Carrefour România și Parteneri sau potențiali Parteneri inclusiv prin utilizarea unor platforme de lucru (ex: C4Partners) și/sau prin intermediul unor parteneri contractuali mandatati expres in acest sens (ex: Elicom Call-Center)
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Carrefour de a iniția și desfășura relațiile contractuale și/sau relațiile cu autoritățile publice în derularea activității Societății în contextul oferirii produselor si serviciilor Societății. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop poate avea drept consecințe imposibilitatea Societății de a-și desfășura activitatea.

III.5. Daca sunteti potential Partener si doriti sa desfasurati activitate în regim de franciza, sau daca va doriti sa preluati in gestiune unul din magazinele noastre, Carrefour România respectiv Artima S.A va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  1. Scop: pentru inițierea, verificarea eligibilitatii si desfășurarea relației contractuale dintre Carrefour România și potențiali Parteneri colaboratori, fie in vederea preluarii unui magazin in sistem de franciza clasica, fie prin incheierea unui contract in sistem de Mandat, prin care un partener isi creaza o companie pentru a opera magazinul cu proprii sai angajati. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară, insa refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Carrefour România de a vă avea în vedere în procesul de selectie pentru un potential parteneriat.
    Pe baza informatiilor primite, generăm rapoarte de management și statistici în format agregat, care nu vă identifică în mod individual. Acest lucru ajută Carrefour Romania să optimizeze și să adapteze serviciile si oportunitatile de colaborare oferite Partenerilor fără identificarea acestora.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop se realizeaza avand la baza realizarea demersurilor necesare incheierii contractului dintre dumneavoastra si Carrefour Romania (de ex., in cazul partenerilor care doresc sa colaboreze în regim de franiciza sau sa preia in gestiune un magazin fiind vorba de contractul de colaborare specific) dar si interesul legitim al Carrefour Romania de a evalua serviciile oferite partenerilor nostri si de a ne îndeplini angajamentele contractuale față de acestia.

III. 6. Dacă sunteți vizitator al magazinelor/sediului Carrefour România, vom prelucrea datele dumneavoastră în urmatoarele scopuri:

  1. Scop: în scop de gestionare a securității și accesului în sediile noastre in vederea asigurarii securității pazei și protecției persoanelor, bunurilor și valorilor și pentru a preveni săvârșirea unor infracțiuni. Vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, precum nume, prenume, serie si nr CI, atunci când decideți să ne vizitați.
    Temei: vom prelucra datele mentionate mai sus în baza interesului legitim al Societății de a asigura securitatea și de a evita accesul neautorizat în spațiile noastre.
  2. Scop: în scop de monitorizare a traficului din magazine în context de studii si marketing.
    Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop se va realiza la nivel agregat si strict in scopuri statistice si are la bază interesele legitime de marketing ale Carrefour România pentru imbunatățirea serviciilor și produselor oferite de noi.

III.7. Dacă sunteți client al Carrefour România ce deține calitatea de participant în cadrul programul de loialitate Act for Good („Programul”) și utilizează serviciile oferite în cadrul Programului, vom prelucra datele dumneavoastră în urmatoarele scopuri:

  1. Scop: Pentru scopul înrolării în Program și accesării conturilor aferente Clienților Participanți vom prelucra: (i) Date de identificare; (ii) Date de contact; (iii) Date de cont, (iv) Date privind interacțiunea cu Beneficiile. În cazul în care înregistrarea contului în Site/Aplicație se face prin intermediul conturilor furnizate de Google/Facebook, vom colecta pentru același scop Datele de Identificare și Date de Contact făcute publice în profilul de utilizator al respectivelor conturi. Datele pe care le solicităm sunt necesare pentru a asigura accesul Clienților la Program și/sau la Beneficiile aferente. Refuzul de a furniza datele semnalate de noi ca fiind obligatorii poate împiedica încheierea acordului cu Clientul Act for Good, poate afecta buna executare a acestuia, sau poate conduce la suspendarea prestării Serviciilor ori chiar la încetarea acordului încheiat.
    Temei: (i) încheierea și executarea contractului, pentru orice operațiuni de prelucrare ca au o legătură strânsă cu Termenii și Condițiile Act for Good și ale căror limite nu sunt stabilite expres prin prevederile legale; (ii) interesele noastre legitime de a dovedi executarea obligațiilor noastre contractuale, ori după caz, neexecutarea obligațiilor dumneavoastră contractuale ori imputarea neexecutării contractului.
  2. Scop: Dorim să vă oferim recomandări, precum și oferte de produse sau experiente cât mai relevante, în acord cu profilul și ariile dumneavoastră de interes. De aceea, cu acordul dumneavoastră ținem evidența Istoricului dvs. de cumpărături și a profilului demografic pentru a face predicții despre interesele și comportamentul dumneavoastră de consum rezultate din acestea.
    Temei: Consimțământul dvs. pentru analiza și personalizarea ofertelor
  3. Nota: Accesând subsecțiunea „Actualizeaza contul” din secțiunea dedicată, „Contul meu”, Clientul Participant are opțiunea de a gestiona oricând preferințele sale în ceea ce privește utilizarea datelor sale necesare pentru a beneficia de Servicii personalizate. Astfel, dacă un Client Participant își retrage consimțământul pentru acest tip de prelucrare, Carrefour România nu va mai putea personaliza Serviciile oferite Clientului Participant, iar accesul Clientului Participant la aceste Servicii disponibile în Program va fi restricționat.

  4. Scop: Suntem constant preocupați de îmbunătățirea calității serviciilor noastre. Derulăm studii, sondaje, activități de cercetare a pieței, precum și analize interne cu privire la modul în care utilizați Serviciile noastre, inclusiv privind gradul dumneavoastră de satisfacție. În acest context, putem utiliza servicii ale agențiilor de cercetare a pieței. Carrefour România poate crea date agregate și anonimizate pe baza informațiilor extrase din studii (precum grupuri de vârstă, profiluri ale temelor de interes, preferințe, regiuni geografice și alte informații fără rol de identificare) cu privire la Clienții Participanți și le poate pune la dispoziția Partenerilor săi. Ne vom asigura că utilizăm date cu caracter personal numai dacă o atare utilizare este necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Ca regulă, datele agregate vor fi anonimizate, respectiv nu vor conține informații specifice identificabile despre o anumită persoană.
    Participarea dvs. la studiile sondajele noastre este voluntară. Dacă nu doriți să participați la sondajele sau studiile noastre sau, după caz, să ne furnizați anumite informații pentru acest scop, este posibil să nu implementăm sau să ținem cont de anumite sugestii ale dumneavoastră sau alte aspecte de interes pentru dumneavoastră. Refuzul dumneavoastră de a participa la astfel de studii sau sondaje, și implicit lipsa unor informații demografice, pot influența personalizarea ofertelor și a serviciilor oferite în cadrul Programului. Spre exemplu, dacă nu participați la Quiz-ul săptămânal nu veți putea beneficia de Punctele de Loialitate aferente oferite în cadrul Programului.
    Temei: interesele noastre legitime de a cunoaște opinia și preferințele Clienților cu privire la produsele / serviciile noastre, precum și de a ne optimiza activitatea și a identifica noi oportunități de dezvoltare și promovare a produselor noastre, inclusiv a Programului și a Serviciilor din cadrul Programului.
  5. Scop: Datele de identificare, Datele de contact și Datele de cont vor putea fi, de asemenea, utilizate de Societate pentru scopul organizării diverselor concursuri și loterii publicitare în cadrul Programului de loialitate.
    Temei: (i) consimțământul dvs. pentru a vă înscrie și participa la loteriile / campaniile noastre; (ii) interesul legitim pentru a asigura condițiile necesare desfășurării și organizării campaniilor / loteriilor publicitare la care participați, soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea campaniilor și acordarea premiilor, punerea în aplicare a prevederilor regulamentelor campaniilor, inclusiv investigarea eventualelor încălcări ale prevederilor acestora; și (iii) îndeplinirea obligațiilor legale aplicabile Carrefour în calitate de organizator al concursurilor / loteriilor promoționale.
    În funcție de specificul campaniilor sau loteriilor publicitare organizate în cadrul Programului, Clientul Participant poate fi invitat să furnizeze și alte date cu caracter personal, pot fi aplicabile și alte scopuri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Detaliile privind condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal aplicabile pentru fiecare campanie / loterie promoțională relevantă sunt incluse în regulamentele / termenii și condițiile de organizare și desfășurare aplicabile.

Pentru detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor in cadrul Programului, va rugam sa consultati Politica de confidențialitate extinsă disponibilă în sectiunea Act for Good din Aplicație

IV.Navigarea pe Site și în Aplicație. Utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare.

Atunci când vizitați Site-ul sau Aplicatia, putem utiliza cookie-uri și/sau tehnologii similare pentru a colecta informații cu caracter tehnic care pot identifica utilizatorul, cum ar fi adresa IP, tipul de browser de internet folosit pentru navigarea pe Site sau in Aplicatie, sistemul dumneavoastră de operare, denumirea domeniului sau gazda domeniului prin intermediul căruia utilizatorul navighează pe site-ul web.
Principalul scop al utilizării cookie-urilor este să vă ajute să aveți parte de o experiență de navigare îmbunătățită și, de asemenea, în scopuri de publicitate, pentru a vă putea oferi un conținut individualizat și adaptat intereselor și preferințelor dumneavoastră. Drept urmare, în măsura în care v-ați exprimat acordul cu privire la utilizarea diferitelor categorii de cookie-uri sau celorlalte tehnologii similare, le vom utiliza pentru a vă oferi o experiență personalizată și relevantă de navigare pe și pentru a înțelege modul în care interacționați cu conținutul nostru publicitar.

Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe Site și/sau în Aplicatie și scopurile în care acestea sunt utilizate, precum și cu privire la posibilitățile de a controla și/sau dezactiva cookie-urile, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile utilizate pe Site, accesibila la urmatoarea adresa: https://carrefour.ro/enable-cookies . sau Politica noastră privind cookie-urile/tehnologiile similare utilizate în cadrul Aplicației.

V.Durata pentru care vă păstrăm și prelucrăm datele dumneavoastră

Carrefour România a implementat măsuri tehnice și organizatorice pentru organizarea procesului și a criteriilor specifice pentru păstrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal (inclusiv conform procedurilor noastre de retenție și arhivare).

De principiu, vom păstra datele dvs. cu caracter personal (i) pe durata perioadei contractuale, plus o anumită perioadă care poate varia de la caz la caz conform politicii noastre de retenție sau (ii) pe durata prevăzută de lege sau stabilită de o autoritate publică, în condițiile legii, sau (iii) în cazul unor dispute/plângeri/investigații, până la încetarea acestora, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe). După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse, șterse sau anonimizate în mod ireversibil (după caz).

Exemple de reguli privind păstrarea datelor personale:

  • În cazul în care sunteți client, vom prelucra datele dumneavoastră pe întreaga durată a raporturilor contractuale și ulterior conform politicilor interne ale Carrefour România, respectiv pe durata necesară îndeplinirii obligaţiilor legale care revin în sarcina Carrefour România (de exemplu, în cazul documentelor justificative financiar - contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite). În situaţia în care sunteți client și vă exercitați opțiunea de ştergere a contului de utilizator, prin apăsarea butonul Ștergere cont din secțiunea Informațiile contului meu, Carrefour România va interpreta această acțiune ca opțiunea dumneavoastră de a vă dezabona de la primirea de comunicări comerciale prin care vă ținem la curent despre produsele și serviciile oferite prin carrefour.ro. În acest sens, dacă alegeți să vă ștergeți contul de utilizator, nu vă vom mai trimite e-mailuri de acest gen.
  • In ceea ce privesc prelucrarea datelor referitoare la sesizările, solicitările sau reclamatiile dumneavoastra, evidențele reclamațiilor și ale altor date privind Relația cu Clienții sunt stocate pe perioada termenului legal de prescripție de 3 ani (începând cu data ultimului răspuns la respectiva reclamație), cu excepția cazului în care se aplică o perioadă mai lungă din motive comerciale întemeiate sau dacă aceasta este reglementată printr-o prevedere legală specifică;
  • În cazul în care alegeți să aplicați la un job prin intermediul Site-ului sau prin intermediul asistentului vortual în calitate de candidat, Carrefour România va păstra datele cu caracter personal atât cât este necesar pentru desfasurarea procesului de recrutare. În cazul în care nu sunteți selectat pentru poziția pentru care ați aplicat, Carrefour România va pastra datele candidaților respinși pentru o perioada de maxim 6 luni (i) pentru a documenta modul de desfășurare a procesului de recrutare, respectiv pentru apărarea/ exercitarea / constatarea drepturilor Carrefour în justiție.
  • În cazul în care sunteți persoană de contact a Partenerilor sau potențialilor Parteneri ai Carrefour România, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata necesară pentru încheierea / executarea contractului și ulterior potrivit politicilor interne și obligațiilor legale, inclusiv cele privind arhivarea.
  • În situatia in care sunteti potential Partener si doriti sa desfasurati activitate în regim de franciza, sau daca va doriti sa preluati in gestiune unul din magazinele noastre, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata necesară pentru încheierea / executarea contractului și ulterior potrivit politicilor interne și obligațiilor legale, inclusiv cele privind arhivarea.
  • În cazul în care sunteți vizitator al sediului/magazinelor Carrefour România și datele dumneavoastră sunt colectate in scop de evidenta, datele nu vor fi pastrate pentru o perioada de maxxim 3 ani. In masura in care sunteti vizitator al magazinelor Carrefour, datele captate prin sistemul de monitorizare a traficului în context de marketing, durata de păstrare a informațiilor ca date cu caracter personal este de până în 100 de milisecunde.
  • În cazul în care sunteți client al Carrefour România ce deține calitatea de Client Participant în cadrul programul de loialitate Act for Good, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate pe toata perioada in care aveti calitatea de membru al programului de loialitate . Termenele de retenție sunt astfel determinate încât să servească scopurilor pentru care sunt prelucrate, fiind revizuite în mod periodic pentru a răspunde standardelor ce țin de limitarea stocării datelor.
  • Odată ce perioada de prelucrare indicată mai sus expiră, iar Carrefour România nu mai are motive legale sau legitime de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, datele vor fi șterse în conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea acestora.

VI.Dezvăluirea datelor cu caracter personal

Pentru a atinge scopurile descrise mai sus, dezvăluim datele dvs. cu caracter personal către persoane împuternicite de Carrefour România să prelucreze date cu caracter personal (i.e. entități pe care le contractăm pentru a realiza diverse operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal pe seama noastră). Încheiem contracte scrise cu persoanele împuternicite de Carrefour România prin care acestea se angajează (i) să prelucreze datele dvs. cu caracter personal doar pe baza instrucțiunilor Vodafone, respectiv (ii) să păstreze în siguranță datele dvs. cu caracter personal.

De asemenea, dacă legea ne obligă sau avem un temei legal s-o facem, putem dezvălui datele dvs. cu caracter personal către terțe entități care acționează în calitate de operatori (entități care prelucrează datele pentru scopuri proprii) sau, după caz, entități care acționează în calitate de operatori asociați cu noi (caz în care determinăm împreună cu acestea scopurile și/sau mijloacele de prelucrare a datelor).

Categoriile de destinatari ai datelor dvs. cu caracter personal (împuterniciți, operatori independenți, operatori asociați – după caz), includ:
Societățile din grupul Carrefour Romania (Societatile Grupului Carrefour sunt următoarele: Carrefour România S.A. - cu sediul social în Str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court, Clădirea B, etaj 7, 020334, sector 2, București, România; Artima S.A. - cu sediul în Sat Chiajna, Comuna Chiajna, Autostrada București-Pitești km .11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, Apartament BIROUL A, Județ Ilfov, România; Columbus Operational S.R.L. - cu sediul în Str. Gara Herăstrău, nr. 4C și/sau Bringo Magazin SRL, cu sediul in Mun.Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu nr. 146-158, Biroul B, Sectorul 2, inregistrata la registrul comertului din Bucuresti, sub nr. J40/13752/19.10.2016, cod unic de inregistrare 36649034;
Parteneri sau agenții implicate în livrarea produselor și serviciilor pe care le comandați de la noi sau pe care le utilizați (de exemplu, curierii, furnizorii de diverse aplicații ale căror costuri sunt incluse în facturile Carrefour România);
Parteneri pe care îi contractăm pentru furnizarea comunicărilor comerciale sau a altor tipuri de comunicări;
Entități angajate să presteze servicii pentru sau, după caz, pe seama noastră, a Carrefour România, precum: furnizori de servicii software/hardware și asistență IT; furnizori de servicii de instalare și mentenanță a echipamentelor/rețelelor; furnizori de servicii de arhivare; furnizori de servicii de leasing de personal; furnizori de servicii de printare; furnizori de servicii mentenanță servere; furnizori de servicii de call center/ telesales/ activități door-to-door;
Agențiile de colectare a creanțelor – atunci când împuternicim aceste entități să colecteze în numele nostru debitele pe care pf/pj le datorează sau, după caz, terțe entități de recuperare a creanțelor – în cazurile în care cesionăm debitele pe care ni le datorați către aceste entități (caz în care, conform contractelor de cesiune aferente, le vom transmite și datele pe care le avem despre dvs. pentru a asigura recuperarea debitelor);
Autorități publice și de reglementare, organisme guvernamentale, instanțele de judecată – dacă este necesar (inclusiv dacă legea ne impune) ori, după caz, o terță entitate sau organizație – dacă o atare dezvăluire este necesară pentru respectarea oricăror prevederi legale aplicabile, sau a altor cerințe legale sau de reglementare.
În unele situații avem obligația legală de a dezvălui informațiile dvs. (de exemplu, în baza unui ordin judecătoresc sau la cererea unui organism de reglementare, inclusiv către autoritatea națională pentru protecția datelor cu caracter personal - ANSPDCP). De asemenea, putem dezvălui informații către alte organisme de reglementare pentru îndeplinirea competențelor acestora sau a obiectivelor noastre. În oricare dintre aceste situații, vom verifica faptul că avem un temei juridic pentru dezvăluirea datelor cu caracter personal;
Consultanții terți (de ex. avocați externi, auditori, experți), în cazurile în care îi implicăm în litigii sau dispute relevante pentru noi ori alte activități care necesită experiența profesională a acestora;
Agenții pentru sondaje și studii de piață, atunci când dorim să realizăm studii de piață și sondaje de opinie și, pentru aceasta, decidem să implicăm terțe agenții;
Entități terțe - pentru campanii comune de promovare. Respectivele entități vor fi responsabile pentru propria conformare cu cerințele legislației în materia protecției datelor cu caracter personal;
Entități terțe - implicate în furnizarea serviciilor aferente cookie-urilor și tehnologiilor similare, astfel cum sunt acestea detaliate în Politica noastră de Utilizare a Cookie-urilor, disponibilă pe Site și în Aplicație
Furnizorii de servicii de plată implicați în procesarea și/sau efectuarea plăților aferente achizițiilor dvs. relative la produsele /și servicii le noastre sau, după caz, produsele /și serviciile unor terți realizate prin platformele noastre (de exemplu, Netopia Payments);
Prestatori de servicii financiare – spre exemplu, pentru finanțarea achiziției produselor și serviciilor noastre);
Terți parteneri cu care colaborăm pentru vânzarea produselor și serviciilor noastre. În cazurile în care ați achiziționat produsele și serviciile noastre prin intermediul unei terțe entități partenere, deseori avem nevoie să facem schimb de date cu caracter personal cu acestea pentru gestionarea adecvată a relației de parteneriat și a contractului/ contului dvs. – de exemplu, pentru a putea identifica comanda dvs. și pentru a putea efectua plata către respectivul partener.
Colectăm și combinăm informații pentru a monitoriza modul în care dvs. și alți Clienți utilizați produsele și serviciile noastre, precum și pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre. Furnizăm aceste informații către terți (de exemplu, către furnizorii de conținut și publicitate), dar orice astfel de raportare către un terț nu va include informații care vă pot identifica ca persoană;
Furnizorii noștri de servicii de comunicații electronice - platforme de chat, aplicații de interacțiune cu clienții, platforme pentru transmiterea de e-mailuri ori mesaje automate;
Detalii privind modul în care terții parteneri prelucrează datele dvs. cu caracter personal le puteți găsi în termenii și condițiile, precum și politicile de confidențialitate și de utilizare a cookie-urilor publicate de terții parteneri.
În genere, pentru desfășurarea activității noastre în condiții optime, față de categoriile de furnizori menționate mai sus, putem apela și la alte categorii de furnizori de servicii care să ofere suport/presteze serviciile pentru Carrefour România;

În ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing, Carrefour România va dezvălui datele dvs. către următoarele categorii de parteneri:
agenții de marketing și social media;
platforme de social media prin intermediul cărora desfășurăm campanii de marketing – Facebook, Google;
partenerii noștri din varii industrii cu care colaborăm în activitatea noastră; pentru detalii regăsiți aici lista cu categoriile de parteneri și industriile relevante;
furnizorul nostru al platformei de management clienți în scopuri de marketing (la acest moment Liveramp Franța);
curieri/societăți de livrare;
furnizori de servicii cloud, IT și furnizori de platforme/sisteme utilizate în scopuri de marketing implicate în furnizarea serviciilor aferente cookie-urilor și tehnologiilor similare.
Carrefour Franța, societate parte a Grupului Carrefour.

VII.Transferul datelor cu caracter personal

În general, păstrăm datele dvs. cu caracter personal în locațiile noastre din România și Spațiul Economic European (SEE)*.

*SEE este format din țări din Uniunea Europeană, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia: se consideră că aceste țări au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal.

În anumite situații, putem transfera datele dvs. și în alte state decât cele indicate mai sus, spre exemplu, dacă serverele noastre (respectiv, cele pe care stocăm datele) sau furnizorii și prestatorii noștri de servicii furnizează serviciile din respectivele țări din afara SEE. În aceste cazuri, ne vom asigura că datele dvs. sunt protejate în mod corespunzător și că vom implementa garanții adecvate pentru transfer, anume:
Ca regulă, vom încheia cu respectivii furnizori sau prestatori acorduri corespunzătoare cu privire la transferul de date, în conformitate cu clauzele contractuale standard aprobate de Comisia Europeană (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data- transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en) sau, după caz, acorduri conținând clauze negociate cu respectivii furnizori sau prestatori, sub condiția aprobării acestora de către autoritatea competentă.
În absența acordurilor sus-menționate, vom transfera datele dvs. într-o țară din afara SEE numai în baza unor mecanisme recunoscute expres de lege ca asigurând protecția adecvată a datelor dvs. cu caracter personal (cum ar fi în baza unor tratate internaționale cu statul terț - de exemplu acorduri între UE și SUA, Regulilor Corporatiste Obligatorii aprobate de autoritatea competentă etc.) sau, după caz, în baza unor mecanisme permise de lege (cum ar fi dacă transferul este necesar pentru executarea unui contract cu dvs.).
În ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing, Carrefour România transferă datele dvs. către următoarele state din afara UE/SEE: (i) prin implementarea clauzelor standard obligatorii ca garanții: SUA; (ii) pe baza deciziilor de recunoaștere a unui nivel de protecție adecvat. La cerere la coordonatele noastre de contact, puteți obține o copie a clauzelor contractuale standard utilizate.

VIII.Furnizarea datelor terților către Carrefour

Carrefour România nu solicită în mod normal să furnizați date aparținând terților și în orice caz nu solicită date sensibile cu privire la aceștia. Vă rugăm să nu ne trimiteți astfel de date.

În măsura în care în contextul interacțiunii dumneavoastră cu noi, ne dezvăluiți date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane (de ex., în contextul serviciilor de eliberare a facturii fiscală sau comenzilor plasate prin Aplicație), vă obligați să informați în mod corespunzător și complet aceste persoane cu privire la dezvăluire (inclusiv cu privire la ce categorii de date dezvăluiți) și modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate de către Carrefour România, prin punerea la dispoziție a conținutului prezentei Politici de confidențialitate.
Datele terților pe care alegeți să le furnizați vor fi prelucrate de Carrefour România în temeiul interesului nostru legitim de a ne desfășura activitatea, respectiv cu scopul derulării relației contractuale cu dumneavoastră (de ex., în contextul emiterii facturii fiscale, livrării comenzii plasate prin Aplicație) sau pentru îndeplinirea obligațiilor legale, cum ar fi cele fiscale, de arhivare sau privind protecția datelor. Categoriile de date care ar putea fi prelucrate sunt: nume, prenume, date de contact.

IX.Prelucrarea datelor persoanelor cu vârsta de sub 16 ani

Toate activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal prezentate în această Politică se referă exclusiv la persoane care au împlinit cel puțin 16 ani. Utilizarea sistemelor, precum și a rezultatelor prelucrării este interzisă cu privire la persoanele care nu au împlinit această vârstă fără consimțământul părinților/reprezentanților legali ai acestora. În cazul în care, în ciuda eforturilor noastre rezonabile de prevenire, o astfel de prelucrare are totuși loc, o vom înceta odată ce observăm faptul că utilizatorii nu au împlinit vârsta menționată mai sus.

X.Securitatea prelucrării datelor

Carrefour România vă informează prin prezenta că evaluează și actualizează constant măsurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal în condiții de maxima siguranță și securitate.

XI.Procese decizionale automatizate

În măsura în care îndeplinirea unora dintre scopurile de prelucrare de mai sus se va realiza prin utilizarea unor tehnici informatice care nu implică prezența unui factor uman, ce va duce la producerea unor efecte juridice asupra dumneavoastră sau care vă pot afecta în mod similar în mod semnificativ, prelucrarea va avea la bază consimțământul dumneavoastră expres pentru acest scop sau un alt temei legal, conform cerințelor legale. În acest sens, prezentul document va fi actualizat de fiecare dată când este necesar pentru a asigura informarea dumneavoastră corespunzătoare.

Pentru detalii cu privire la procesele decizionale automatizate, vă puteți adresa la următoarea adresă: dpo_romania@carrefour.com.

XII.Drepturile de care beneficiați

În contextul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:
a.Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate , prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date;
b.Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în cazul în care (i) datele nu mai sus necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ; Notă: Este posibil ca unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal să nu poată fi șterse, date fiind obligațiile legale sau interesul legitim de a le prelucra în continuare. Mai multe detalii privind acest subiect vă vor fi furnizate la cerere.

c.Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, însă dumneavoastră nu doriți ca să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
d.Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără însă a afecta legalitatea activităților de prelucrare realizate până în momentul respectiv;
e.Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
f.Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;
g.Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea are la bază consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și se realizează prin mijloace automate;
h.Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă încurajăm să adresați o solicitare în scris, datată și semnată sau în format electronic la următoarea adresă: Str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court, Clădirea B, etaj 7, 020334, sector 2, București, România sau prin e-mail la dpo_romania@carrefour.com sau clienti@carrefour.com. De asemenea, în cazul în care doriți să vă retrageți consimțământul acordat cu privire la scopurile de marketing direct, aveți posibilitatea de a utiliza opțiunea „dezabonare” care este inclusă în fiecare comunicare de marketing.

XIII.Contact

Puteți adresa orice întrebare în legătură cu prezentul document, respectiv vă puteți exercita drepturile specifice în atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor, care poate fi contactat folosind următoarele detalii de contract: dpo_romania@carrefour.com sau la următoarea adresă: Bucuresti, Sector 2, Strada Gara Herestrau nr. 4C, Green Court Bucharest, Cladirea B, Etajele 4-7;

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!