În premieră, Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a sprijini puterea de cumpărare a românilor
București, 21 mai 2024: Carrefour România lansează, în premieră, un program național, unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul creșterii prețurilor, prin care oferă reduceri la peste 1200 de produse. Lansată sub denumirea „Minus la sută", măsura de preț este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă. Inițiativa face parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflației asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț.
Programul „Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”, iar prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum 3 luni.
„Suntem ancorați în contextul actual și receptivi la feedback-urile clienților. În acest sens, începând din luna mai, introducem un program de reduceri pe termen lung pentru clienții Carrefour, Minus la Sută. Astfel oferim un sprijin real celor care ne vizitează, asigurându-i că vor găsi la rafturile magazinelor noastre produsele de care au nevoie zilnic, la prețuri accesibile. Minus la Sută reprezintă un răspuns concret la impactul fluctuațiilor economice recente, cu impact general în piață. Astfel, nu vorbim de o promoție tradițională, ci de o nouă componentă a platformei noastre de pricing gândită pentru a susține puterea de cumpărare a clienților într-un context de inflație, indiferent de unde aleg să cumpere de la noi: din magazinele hiper și market sau online. În calitate de companie centrată pe client, căutăm mereu soluții prin care să creăm conexiuni strânse cu clienții, oferindu-le încredere zi de zi”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Noutatea acestei măsuri constă în impactul pe termen mediu spre lung, întrucât reducerile vor fi aplicate în mod constant, nu doar pe o perioadă limitată, cu posibilitatea de extindere a valabilității programului în funcție de relevanța sa pentru clienți, pentru a le asigura stabilitate și predictibilitate în cheltuieli.
Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour extinde programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz.
Alături de Minus la Sută, în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, și multe altele. Totodată, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile disponibile săptămânal în programul nostru de loialitate Act for Good.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.