Noutati

Programul Express Box se extinde în toate hipermaketurile Carrefour din țară: fructe și legume reduse cu până la 50%

Programul Express Box se extinde în toate hipermaketurile Carrefour din țară: fructe și legume reduse cu până la 50% 

 

București, 10 noiembrie: Carrefour România extinde de astăzi Express Box, conceptul pentru vânzarea accelerată a fructelor și legumelor, în toate cele 43 de hipermarketuri din țară, pentru a pune la dispoziția clienților fructe și legume coapte la un preț redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă. Proiectul Express Box se înscrie în seria de acțiuni concrete pe care Carrefour le întreprinde la nivel mondial pentru a combate risipa alimentară.

Conceptul de vânzare accelerată a fructelor și legumelor a fost pilotat cu succes, în primăvară, în două magazine din București și, în mai puțin de 4 luni, 3400 de cutii Express Box, cu aproape 7 tone de fructe și legume au ajuns în coșurile de cumpărături ale clienților.

Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, Express Box fructe, cu până la 50% reducere față de valoarea inițială a produselor. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat. Mixul de legume, respectiv fructe se face în fiecare dimineață în fiecare hipermarket, în funcție de produsele disponibile. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.

„Ne bucurăm să vedem cum, sub umbrela Act for Food, clienții sunt receptivi la inițiativele noastre care promovează grija și respectul față de alimente, de munca celor care le-au produs și față de mediul înconjurător, astfel încât împreună să combatem risipa alimentară. Pe de-o parte, selecția din Express Box dă o nouă șansă legumelor și fructelor ajunse în punctul optim de maturitate, destinate consumului imediat, iar pe de altă parte, clienții beneficiază de produse de calitate la prețuri foarte accesibile, ceea ce încurajează prepararea mâncării acasă și un consum mai mare de legume și fructe, pentru consolidarea obiceiurilor alimentare sănătoase”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

Lansat în luna aprilie ca parte a angajamentului Carrefour de a lua acțiuni concrete împotriva risipei alimentare, proiectul pilot Express Box s-a desfășurat în două hipermaketuri Carrefour din București, cu un feedback excelent din partea clienților. Clienții au apreciat reducerea de până la 50% față de valoarea produselor din ofertă, dar și faptul că pot contribui la combaterea risipei alimentare.

Carrefour este întotdeauna atent la feedbackul venit din partea clienților, iar succesul proiectului pilot, tradus prin epuizarea rapidă a stocurilor, ne-a încurajat să extindem Express Box în toate hipermarketurile din țară, pe o perioadă nedeterminată. Clienții pot achiziționa legume și fructe coapte, perfect potrivite pentru consumul imediat, la un preț foarte bun, contribuind la grija față de mediu și la combaterea risipei alimentare. Extinderea la nivel național este o etapă importantă și așteptăm cu interes să vedem cum primesc consumatorii din toată țara acest proiect”, a declarat Vincent Arnault, Merchandise & Supply Chain Director, Carrefour România.

Cutiile Express Box au fost proiectate cu grijă față de mediu, fiind confecționate din carton reciclabil. Ele sunt disponibile de astăzi în toate hipermarketurile Carrefour din țară.

Despre Carrefour România

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele 380 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.