Premieră
Carrefour: struguri românești pentru prima dată la raft în luna februarie!
Prin parteneriatul cu Cooperativa Grădina noastră din H
„Susținerea
producătorilor locali și promovarea produselor românești de calitate sunt
prioritățile noastre. De aceea, încurajăm întotdeauna inovația și dezvoltarea
partenerilor noștri locali. Extinderea sezonului și asigurarea disponibilității
produselor proaspete chiar și în extra-sezon nu reprezintă doar o necesitate
pentru consumatori, ci și o prioritate strategică prin care ne consolidăm
amprenta locală puternică. În acest fel, ne asigurăm că le oferim clienților
noștri întotdeauna acces la cele mai bune produse autohtone” a
declarat
Strugurii din
soiul Moldova sunt obținuți printr-un
test inovativ de depozitare realizat în colaborare cu Cooperativa Huși,
folosind tehnologia ULO (ultra-low oxygen). Aceasta tehnologie menține
prospețimea strugurilor pentru o perioadă mai lungă, prin reducerea nivelului
de oxigen și încetinirea proceselor naturale de maturare și degradare. Soiul Moldova a fost ales datorită rezistenței
sale excepționale, putând suporta temperaturi de până la minus 2 grade Celsius.
Astfel, susținând eforturile producătorilor locali pentru depozitare, Carrefour
asigură la raft chiar și în extrasezon struguri românești de calitate, oferind
clienților acces constant la fructe proaspete.
„La sugestia
Carrefour, am implementat această soluție inovatoare de depozitare, iar
rezultatele confirmă un potențial pe termen lung. Anul acesta, ne propunem să
creștem cantitatea de depozitare, pentru a asigura disponibilitatea acestui
produs în extra-sezon. Scopul nostru este oferim clienților struguri românești
de calitate pe o perioadă cât mai lungă, astfel că avem în vedere și
diversificarea soiurilor incluse în acest demers”, a declarat Andrei Pascal, fermier în Cooperativa Grădina Noastră din
Huşi.
Cooperativa este formată din cinci familii care se ocupă cu
cultivarea strugurilor, prunelor, caiselor și cireșelor, în arealul viticol al
Municipiului Huși. Cu o suprafață de aproximativ
113 hectare, dintre care 48 de
hectare sunt dedicate strugurilor de masă, cooperativa cultivă
Parteneriatul
Cooperativei Grădina noastră din Huși cu Carrefour nu doar că asigură livrarea
unor produse locale de calitate, dar contribuie și la dezvoltarea comunității
locale, creând locuri de muncă pentru 10-15
persoane pe parcursul a nouă luni din an.
Municipiul Huși,
cunoscut și sub denumirea de „Orașul dintre vii”, are o tradiție de peste 200
de ani în cultivarea viței-de-vie, fiind recunoscut pentru calitatea
strugurilor săi. Prin această colaborare, Carrefour reafirmă angajamentul Act
for Food de a susține produse românești, proaspete și de calitate, la
raft.
***
Despre Carrefour
Carrefour România
le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături.
Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților
experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat
Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă,
prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe
www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu
achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450
de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața
de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține
comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen
lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România
BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act
For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact
social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de
loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și
oferte personalizate.
Carrefour România
operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România
S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.