Numire cheie la nivelul board-ului
Carrefour România: Alina Gamauf își extinde expertiza asupra departamentelor de
Expansiune și Property
- Alina
Gamauf este noul Director de HR, Corporate Affairs & CSR, Expansiune și
Property în cadrul Carrefour România;
- De la
intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hipermarket din
România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat;
- Susținerea
amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic al Carrefour și în 2023, ca pilon
al modelului omnichannel.
București,
10 iulie 2023 - Carrefour România face o numire strategică în board-ul companiei. Începând cu 1 iulie, Alina Gamauf,
Membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, responsabil al
departamentelor de Resurse Umane, Corporate Affairs și CSR, își extinde
domeniul de activitate preluând conducerea departamentelor de Expansiune și
Property.
„Anul
acesta vom continua un ritm de expansiune susținut, în toate formatele. Abordăm
expansiunea ca fiind nu doar în mediul fizic, prin rețeaua noastră de magazine,
ci și în mediul online. Astfel, pentru a îndeplini viziunea noastră de
omnicanalitate, avem nevoie atât de o strategie puternică de gestionare a
activelor imobiliare și a planului de expansiune, cât și de o echipă puternică.
Îi mulțumesc Alinei pentru că ne este alături și îi doresc mult succes în toate
proiectele!”, a declarat Julien
Munch, CEO Carrefour România.
Alina
Gamauf își continuă parcursul alături de Carrefour România la conducerea unor
departamente cheie
Alături de noua sa echipă, Mihai Tomescu, în calitate de Director
Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan
Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express,
Supeco, dar și Sediu și Centre Logistice, Alina va gestiona activele
imobiliare ale companiei.
„Mă
raportez la această nouă provocare cu recunoștință, fiind onorată de încrederea
acordată de echipa națională și internațională. Totodată, doresc să le
mulțumesc colegilor mei, Mihai și Bogdan, pentru rezultatele obținute în cadrul
diviziilor de Expansiune și Property. În continuare, ne vom dedica obiectivului
strategic al Carrefour România de a ajunge la cât mai mulți clienți, cu o gamă
de produse diversificată, preponderent locală, încorporând în evoluția de la
just brick & mortar la o experiență de retail modernă, soluții digitale și
servicii inovatoare. Reușim să facem acest lucru de 22 ani printr-o rețea
interconectată de retail, care astăzi cuprinde peste 400 de magazine
multi-format,” a declarat Alina
Gamauf, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
Alina are peste 15 ani de experiență în
domeniul Resurselor Umane, atât la nivel local, cât și internațional, în țări
precum Austria, Germania și Italia. În ianuarie 2021, s-a alăturat echipei
Carrefour România în calitate de Director Resurse Umane, timp în care, pe
durata mandatului său și împreună cu echipa, a obținut certificarea de Top Employer și revalidarea certificării
Standardului European și Internațional privind Egalitatea de Gen. În august
2021, Alina a preluat echipele de CSR și Public Affairs, alături de care a
implementat o multitudine de proiecte cu impact durabil în comunitate, precum
și la nivelul organizației.
Echipa Carrefour România este formată din
peste 15.000 de angajați în cele peste 400 de magazine multi-format:
hipermarket, supermarket, discounter (Supeco), proximitate, în centrele
logistice și sediul central. În calitate de angajator important pe piața locală
de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte
profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în
parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în
septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei,
oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori
recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul
Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie
Digitală sau Managementul Schimbării.
Despre Carrefour România
Carrefour
România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături
în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația
Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă
și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click
& Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile
gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour
susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe
termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști,
prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și
Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România,
eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care
transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin
fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For
Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte
personalizate.
Carrefour
România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A.,
Artima S.A., Columbus Operational SRL și Supeco Investment SRL.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.