Gabriela Stănică se alătură Comitetului
Executiv Carrefour România
București - 19.05.2025 - Carrefour România anunță
un nou membru în comitetul executiv. Începând cu data de 1 iunie, Gabriela
Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, se alătură
structurii de conducere executive, consolidând direcția strategică a companiei
în domeniul tehnologiei, digitalizării și inteligenței artificiale.
Cu o carieră de
peste 20 de ani în domeniul IT, Gabriela Stănică s-a alăturat echipei Carrefour
România în octombrie 2020, fiind responsabilă de transformarea digitală a
companiei, modernizarea infrastructurii IT și coordonarea inițiativelor de
inovație. Sub conducerea sa, Carrefour a accelerat procesele de automatizare
din magazine și back-office, a optimizat lanțul de aprovizionare și a demarat
un amplu proces de migrare către Cloud. Mai mult, are un rol important în integrarea
rețelei Cora în ecosistemul Carrefour, prin armonizarea infrastructurii și a
sistemelor digitale.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în
cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample
de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona
de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt
doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente,
mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor
noștri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să
dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce
constant inovații relevante în piață.”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer,
Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour
România.
Din acest nou
rol, Gabriela Stănică va coordona inițiativele din domeniul inteligenței
artificiale, contribuind la dezvoltarea și integrarea soluțiilor digitale în
Carrefour România. Inteligența Artificială reprezintă o prioritate strategică
la nivelul grupului Carrefour, iar în România este deja utilizată pentru
analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, precum și
pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for
Good. Compania testează utilizarea Inteligenței Artificiale în domenii
multiple, cu scopul de a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la
realitățile pieței.
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour este
următoarea:
●
Chief Executive Officer: Gilles Ballot
●
Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens
●
Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial
Services, PR: Narcis Horhoianu
●
Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs:
Alina Gamauf
●
Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys
Zientara
●
Small Formats Director & Expansion (Market, Express):
Roxana Cernica
●
Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin
Samara
●
Chief Information Officer, Digital & AI: Gabriela
Stănică
Carrefour România
le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături.
Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților
experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat
Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă,
prin BRINGO, Glovo, Tazz și Bolt Food sau cu opțiunea Click & Collect de pe
www.carrefour.ro.
Odată cu
achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450
de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața
de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025)
pentru aproximativ 17.000 de angajați.
Compania susține
comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen
lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România
BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă
cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune
de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot
face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România
operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România
S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.