Noutati

Cumpărături online cu reciclare: Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR

 

Cumpărături online cu reciclare: Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR 

 

 

București, 08 octombrie 2024 – Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România anunță o nouă funcție inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție - Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile* Carrefour. Parteneriatul asigură cumpărături responsabile și duce mai departe seria de progrese în segmentul e-grocery ale celor două companii. 

Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă. De asemenea, utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour. Nu mai este necesar să ajungă la magazin pentru a face parte din Hora Reciclării; doar predau ambalajele cu garanție shopperului personal Bringo. 

Parteneriatul nostru cu Bringo și prezența noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viața clienților noștri. Cu această abordare în minte am pornit și această nouă funcționalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă și convenabilă pentru clienții noștri. Prin opțiunea de a returna ambalajele cu garanție direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem - în continuare - nevoilor clienților într-un mod inovator și responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluții eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei,  fără să sacrifice inițiative esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanție-Returnare”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.  

Inovația reprezintă fundația Bringo și modul prin care ne asigurăm că misiunea noastră este îndeplinită - înțelegerea și acomodarea nevoilor utilizatorilor noștri. De la lansarea companiei, prima din țară care oferă serviciul de shopping delivery, la Bringo Mall, care schimbă felul în care românii cumpără online și până la acest nou proiect alături de Carrefour, care le facilitează clienților aderarea la SGR, un proiect ambițios și atât de important pentru viitorul nostru, al tuturor, toți acești pași subliniază angajamentul Bringo”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo.

Clienții pot returna cu ușurință ambalajele cu garanție atunci când fac cumpărături prin Bringo de la Carrefour. Procesul este simplu și eficient:

 

1. Selectare Ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicația Bringo numărul de ambalaje cu garanție pe care dorești să le returnezi (maximum 20 de ambalaje).

 

2. Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoșă sau sac, consumatorii trebuie doar sa împartă ambalajele în două categorii: plastic și metal/ sticlă.

 

3. Predare Ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo va prelua ambalajele pentru returnare.

 

4. Recuperare Garanție: După preluarea ambalajelor, garanția va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.

 

5. Utilizare Voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour, având o valabilitate de 12 luni.

 

Românii vor să returneze

 

De la lansarea pilot a serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje prin aplicația Bringo, demonstrând interesul și implicarea clienților în această inițiativă de facilitare a returnării ambalajelor în cadrul Sistemului Garanție - Returnare, care are ca scop o Românie mai curată pe termen lung.

 

Clienții au apreciat în mod deosebit ușurința procesului și avantajul de a recupera garanția fără a se deplasa la hipermarketurile Carrefour, unul dintre aceștia declarând: „Nu mai trebuie să stau la coadă, unde pierdeam cam mult timp. A fost foarte bună și interacțiunea cu curierul Bringo, iar ulterior am primit banii sub formă de voucher”.

 

Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În Sistemul Garanție- Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L. Sacii trebuie să fie sigilați și curați, pentru a asigura integritatea și trasabilitatea ambalajelor. 

Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei și 3,5 lei în funcție de numărul de ambalaje colectate și reprezintă costul operațional care permite funcționarea serviciului.

Bringo este prezent la nivel național în 37 orașe și are 180 de vendori disponibili în aplicație, Carrefour România fiind cel mai important partener de e-grocery.

 

*Serviciul este disponibil exclusiv pentru comenzile plasate din Carrefour hipermarket, cu excepția orașelor Bacău, Reșița și Mangalia.

 

Despre Carrefour 

 

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.  

 

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajați.  

 

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.  

 

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.  

 

Despre Bringo

 

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 180 de magazine partenere - în total, peste 350,000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. 

In Decembrie 2023 am lansat Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața de e-commerce și e-grocery din România, care le permite clienților să plaseze o singură comandă  cu produse din mai multe magazine. 

Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. 

Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International. 


Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.

Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Mai multe informatii sunt furnizate in cuprinsul .Politicii de cookie-uri