Noutati

Carrefour România, un jucător cheie pe piața magazinelor de proximitate: 22 de noi deschideri Express în 2023

Carrefour România, un jucător cheie pe piața magazinelor de proximitate: 22 de noi deschideri Express în 2023


     Rețeaua de proximitate Carrefour România ajunge în 2023 la 162 de magazine la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multiformat;

     Clienții pot regăsi în noile magazine peste 4.500 de produse alimentare și non-alimentare;

     Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând peste 170 de locuri noi de muncă;


București, 18 decembrie 2023 - Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate și 31 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic pentru Carrefour, aliniat viziunii omnichannel a companiei de a fi aproape de clienți și de a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Indiferent de locul unde își desfășoară activitățile, clienții au parte de un confort sporit, datorită accesibilității și timpului redus dedicat cumpărăturilor, specific magazinelor de proximitate. 


Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 110 și 350 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează un număr de 176 de locuri de muncă la nivel local, clienții fiind așteptați de luni până duminică, în intervalul 07:00 - 22:00.

„Magazinele Express sunt concepute să răspundă unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții rapide și eficiente pentru cumpărăturile zilnice. În acest sens, facem tot posibilul să le oferim clienților soluții adaptate nevoilor lor și continuăm să extindem amprenta formatului nostru de proximitate, prin diversificarea locațiilor amplasate în cât mai multe puncte de vânzare strategice - de la zone rezidențiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Prin intermediul celor 162 de magazine Express distribuite național, aducem mai aproape de clienții noștri un univers plin de produse proaspete provenite de la fermierii locali, mărci proprii (Carrefour La Piață, Drag de România), vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, dar și mărci internaționale apreciate”, a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România. 

Cele 22 de magazine noi sunt localizate în:

-       București, adresele:

-       Șos. Pipera, nr. 61, bloc 1, etaj P+M, sector 2

-       Str. Gura Putnei, nr. 52-54

-       Șos. Giurgiului, nr. 125, bl. 4A, sector 4

-       Str. Sergent Nuțu Ion, nr. 44

-       Str. Binelui, nr. 7-9, sector 4

-       Str. Teiului Doamnei, sector 2

-       Str. Dealul Bradului, nr. 97, sector 4

 

-       Cluj, adresele:

-       Str. Scorțarilor, nr. 12

-       Str. Fabricii, nr. 3

-       Str. Islazului, nr. 6

-       Florești, Str.Teilor, nr. 15A, jud. Cluj

 

-       Brașov, adresele:

-       Str. Tudor Arghezi, nr 8, bl. 38

-       Strada Pârâului, nr. 20

-       Str. Stadionului, nr. 2

 

-       Brăila, adresele:

-       Str. Independenței, nr. 20

-       Șos. Buzăului, nr. 41

 

-       Suceava, adresele:

-       Bd. George Enescu, nr. 38, bl. T90, parter

-       Localitatea Marginea, jud. Suceava

 

-       Galați, adresa: Str. Piersicului, nr. J12

-       Oradea, adresa: Str. Eforiei, nr. 2D, bl. C3

-       Timiș, adresa: Moșnița Veche, nr. 288, jud. Timiș

-       Constanța, adresa: Str. Muncel, nr. 40

 

Magazinele Carrefour Express reprezintă modalitatea prin care retailerul francez vine în întâmpinarea clienților cu o gamă variată de peste 4.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zonele aglomerate. Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimente adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor:

     Produse de sezon din gama Festiv, la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă;

     Produse BIO, o selecție extinsă de articole din game precum lactate, fructe și legume sau produse de băcănie;

     Produse proaspete de panificație;

     Produse dietetice și produse sau specialități internaționale, pentru o experiență potrivită fiecărui moment;

     Mărci proprii, precum Carrefour sau Drag de România, cu o gamă variată din care clienții pot alege diverse produse în funcție de nevoi;

     Vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate, alături de brânzeturi artizanale din programele unice în retail, Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânza Românească;

     O gamă largă de fructe și legume proaspete, de proveniență locală, care poate fi găsită în spațiul special dedicat categoriei. Acestea provin din Grădina Noastră.

     Produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Reprezentând cel mai mic format din punct de vedere al disponibilității spațiului de vânzare, rețeaua de magazine Express joacă un rol esențial în ecosistemul Carrefour, prin optimizarea timpului petrecut la cumpărături și accesul rapid, în orice moment al zilei, la produse de înaltă calitate pentru clienți. Mai mult, contribuie la susținerea livrării rapide prin Bringo și Glovo, serviciul fiind destinat să traducă proximitatea și în mediul online. Acesta este disponibil și la nivelul noilor magazine, pentru a oferi clienților o experiență completă în cadrul sesiunilor de cumpărături.

În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu pentru clienți, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

 

 

Despre Carrefour România

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.