Carrefour România
și Asociația de Protecția Animalelor Măriuța lansează o campanie națională de
colectare a hranei pentru animale
București, 26 martie – Carrefour România lansează campania
„Hrănește și tu un suflet”, parte a
proiectului „Sanctuarul celor 1000 de
suflete”, în parteneriat cu Asociația pentru Protecția Animalelor Măriuța,
reafirmându-și astfel angajamentul față de comunitate. Prin această inițiativă,
compania susține animalele aflate în nevoie prin crearea unor puncte special
amenajate pentru donații de hrană, amplasate în zona caselor de marcat în
hipermarketuri, dar și prin crearea unei cauze dedicate în cadrul programul de
loialitate Act for Good, parte din
aplicația Carrefour.
Astfel, aflat în etapă pilot, proiectul „Hrănește și tu un suflet”, oferă
„Credem în
puterea comunității și în gesturile care schimbă vieți – nu doar ale oamenilor,
ci și ale animalelor care depind de sprijinul nostru. Prin această inițiativă
Carrefour alături de Asociația de Protecție a animalelor Măriuța, vrem să
mobilizăm comunitatea noastră de clienți și colegi pentru a oferi ajutor
concret acestor suflete. Fie că este vorba de donații de hrană în magazine sau
prin programul Act for Good, fiecare gest contează și poate face diferența în
viața unui animal care are nevoie de sprijin”,
a declarat Alina Gamauf, membru în boardul executiv al Carrefour România.
În cadrul
proiectului, care se desfășoară în acest moment în cinci hipermarketuri
Carrefour din București, Ploiești, Craiova și Drobeta-Turnu Severin, clienții
sunt invitați să doneze hrană pentru animale în coșurile special amenajate la
casele de marcat. Inițiativa se poate extinde la nivel național, pentru a oferi
sprijin animalelor aflate în nevoie. Printre alimentele care pot fi donate se
numără hrana uscată pentru câini și pisici, precum și orz, mălai, paste, griș
pentru cai, văcuțe și capre. Toate donațiile vor ajunge direct la animalele
salvate de Asociația Măriuța.
Punctele de
colectare sunt amplasate la îndemână în zona caselor de marcat din următoarele
magazine Carrefour:
●
Drobeta-Turnu Severin, Bulevardul Mihai Viteazul nr. 78
●
Drobeta-Turnu Severin, Aleea Constructorului, nr. 1
●
Craiova, Calea
Severinului nr. 6
●
●
Programul de
loialitate Act for Good, disponibil
în aplicația Carrefour, funcționează asemenea unui ecosistem digital, care
transformă cumpărăturile în experiențe personalizate, cu impact social.
Clienții pot acumula puncte prin scanarea codului unic Act for Good la fiecare
vizită în magazin, pe care le pot transforma apoi în vouchere, recompense,
experiențe unice sau fapte bune. Nu doar atât, însă clienții se pot bucura de
oferte și reduceri personalizate la produsele preferate, în funcție de
comportamentul de consum. Alte beneficii ale platformei includ accesul la
cataloagele digitale, istoricul tranzacțiilor, salvarea garanțiilor SGR în
format digital și verificarea soldului acestora în timp real.
***
Despre Asociația Măriuța
Asociatia Mariuta preia raspunderea colectiva a
salvarii animalelor fara stapan, abandonate sau aflate in situatii medicale
grave, asigurandu-le un adapost, tratamente, ingrijire si recuperare. Acordarea
unei sanse unui animal aflat in maxima dificultate ofera un exemplu de urmat de
catre generatii diferite, de la cei mai
tineri la cei mai in varsta, in sensul
reducerii abandonului, sterilizarii animelelor fara stapan si respectarii
vietii. In cei 8 ani de functionare asociatia a salvat mii de animale de pe
intreg teritoriul Romaniei.
Despre Carrefour
Carrefour România
le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături.
Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților
experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat
Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă,
prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu
achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450
de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața
de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024 , 2025)
pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține
comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen
lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România
BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă
cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune
de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot
face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte
personalizate.
Carrefour România
operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România
S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche
S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.