Carrefour România continuă investiția în e-commerce:
19 noi Marketuri integrate în Glovo
București, 7 septembrie 2023: Începând cu luna
august, Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a
produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour Market:
București, Baia Mare, Brăila, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș și
Timișoara. Astfel, 19 noi magazine Carrefour în format Market vor beneficia de
serviciul de livrare la domiciliu, datorită extinderii parteneriatului cu
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate de produse.
Inițiativa face parte dintr-o serie amplă de acțiuni aliniate cu viziunea omnichannel a companiei, prin care își
propune să îi întâmpine pe clienți cu cele mai variate oferte, în orice mod ar
alege să cumpere.
Utilizatorii
Glovo se pot bucura de o gamă extinsă de produse Carrefour în aplicație, care
cuprinde peste 8.500 de produse
alimentare și non-alimentare (în funcție de magazinul ales), din 22 de categorii, precum legume și
fructe proaspete de sezon, produse românești, mărci proprii, produse de
băcănie, vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc și alte tipuri de
băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și
produse pentru animalele de companie. Serviciul este disponibil la nivel
național în 29 de orașe, iar
consumatorii se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la
aceleași prețuri ca în magazin.
Din
secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite
de la magazinul Carrefour din proximitatea lor, iar Glovo le va livra la adresa
indicată în mai puțin de 60 de minute.
Totalul magazinelor Carrefour listate în aplicație atinge 64 de unități la nivel național, dintre care 44 Hipermarketuri, 19
Supermarketuri și 1 Supeco.
„Ne folosim de avantajele tehnologiei pentru a
oferi experiențe cât mai eficiente și plăcute clienților noștri și pentru a-i
ajuta să economisească timp pentru sesiunile de cumpărături. Extinderea
colaborării cu Glovo, pe lângă parteneriatul strategic deja existent cu Bringo,
reprezintă o nouă cale de acces către soluții rapide, personalizate și ușoare
pentru clienți, având totodată o contribuție importantă la amprenta noastră
digitală. Pe viitor, ne propunem să integrăm serviciul de livrare rapidă în și
mai multe magazine din țară și să accelerăm timpii de livrare”, a declarat Bogdan Moise, E-commerce Manager
Carrefour România.
Ca
urmare a succesului înregistrat prin parteneriatul
cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping de pe piață, disponibilă astăzi la nivel național
în peste 37 de orașe, amprenta digitală a Carrefour este amplificată. Carrefour este cel mai mare partener din
portofoliul de clienți Bringo, punând la dispoziția consumatorilor cea mai
mare gamă de produse, peste 50.000, cu precădere alimentare, activând în
aplicație cu toate Hipermarketurile, precum și cu o parte din magazinele
rețelelor Market, Express și Supeco.
Cele 19
supermarketuri noi integrate în Glovo sunt situate în 9 mari orașe din țară, la
adresele:
●
București:
·
Bd. Barbu Văcărescu, nr. 154-158
·
Str. Brașov nr.23 A.
·
Str. Nicolae Caramfil, nr. 71-73
·
Aleea Barajul Dunării, nr. 3
·
Bd. Iuliu Maniu, nr. 78-80
·
Promenada Shopping Center,
București, Calea Floreasca, 246B, Sector 1
●
Baia Mare:
·
Aleea Mărăști, nr. 4
·
Str. George Coșbuc, nr. 18
●
Brăila:
·
Str. 1 Decembrie 1918, nr. 58
●
Iași:
·
Bd.Tudor Vladimirescu fn, Complex
comercial Iulius Mall
·
Șos. Bucium, nr. 17
·
Str. Sălciilor, nr. 8
●
Oradea:
·
Str. Republicii, nr. 30
·
Str. Piața Cetății, nr. 1
●
Ploiești:
·
Bd. Libertății, nr. 4, Ploiești
●
Sibiu:
·
Bd. Victoriei, nr. 42
●
Târgu Mureș:
·
Str. Voinicenilor, nr. 52, Târgu
Mureș
·
Bd. 1848, nr. 46A, Târgu Mureș
●
Timișoara:
·
Bd. Liviu Rebreanu, nr. 145-147
Despre Carrefour
România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a
face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară,
unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de
shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu
livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO
și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și
inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate:
Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în
România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a
introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a
lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență
personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai,
utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar
pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice:
Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai
multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind
servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine.
Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul
lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc,
când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări
din Europa, Asia Centrală și Africa.
Pentru mai multe informații despre Glovo: https://about.glovoapp.com/en
Despre Bringo
România
Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai
nevoie - de la legume și fructe proaspete din Carrefour, până la echipament
sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste
90.000 de produse cu optiuni de livrare între 30 și 90 minute, livrare
programata in aceeasi zi sau serviciul click and collect. Beneficiul major pe
care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal
shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile
pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista
de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile.
Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România și în alte 2
țări, Belgia si Maroc.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.