Noutati

Carrefour România anunță un nou Director Financiar. Anne-Sophie Bauwens devine noul membru al Comitetului Executiv Carrefour

 

 Carrefour România anunță un nou Director Financiar. Anne-Sophie Bauwens devine noul membru al Comitetului Executiv Carrefour

 

 

București - 31.03.2025 - Carrefour România anunță schimbări strategice la nivelul comitetului executiv al companiei. Rolul de director financiar și membru în Comitetul Executiv Carrefour România este preluat de Anne-Sophie Bauwens, specialist cu peste 15 ani de experiență în management financiar, stabilirea prețurilor și planificare strategică. Aceasta îl succede pe Régis Moratin, care va prelua un nou rol-cheie în cadrul Grupului Carrefour.

 

De-a lungul carierei sale în cadrul Grupului Carrefour, Anne-Sophie Bauwens a ocupat funcții de conducere în Belgia, Franța, Taiwan și Italia. A debutat în Carrefour Belgia, unde a deținut roluri cheie precum Business Controller, cu focus pe FMCG și produse lactate. Ulterior, la sediul central al Grupului Carrefour, în calitate de Group Financial Controller, a coordonat procese de consolidare financiară, colaborând cu lideri financiari la nivel european și contribuind la inițiativele de îmbunătățire a performanței operaționale. În 2018, a preluat conducerea departamentului Business Controlling & Pricing în Carrefour Taiwan, unde a avut un rol strategic în integrarea a peste 200 de magazine, în urma unui proces de achiziție strategică. Începând cu 2021, a ocupat funcția de Business Controlling Director în cadrul Carrefour Italia, unde a contribuit la construirea strategiei financiare.

 

„După un amplu parcurs în cadrul grupului, sunt onorată să încep acest nou capitol în cadrul Carrefour România și să contribui la transformarea și dezvoltarea sustenabilă a organizației. Cred cu tărie că funcția financiară are un rol esențial, nu doar în monitorizarea performanței și alocarea eficientă a resurselor, ci și în cultivarea unei culturi organizaționale bazate pe date și responsabilitate. Îmi propun totodată să susțin valori cheie ale organizației noastre precum incluziunea socială și leadershipul feminin prin implicarea directă în astfel de inițiative în cadrul echipei”, a declarat Anne-Sophie Bauwens, noul Director Financiar și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

 

Printre prioritățile sale se numără consolidarea vizibilității asupra performanței, promovarea unei culturi financiare orientate pe date și dezvoltarea talentelor în cadrul echipei.

 

Astfel, noua structură a Comitetului Executiv Carrefour, este următoarea:

     Chief Executive Officer: Gilles Ballot

     Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens

     Chief Marketing Officer, E-commerce, Financial Services, PR: Narcis Horhoianu

     Chief Human Resources Officer, CSR, Public Affairs, Property: Alina Gamauf

     Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys Zientara

     Small Formats Director & Expansion (Market, Express): Roxana Cernica

     Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin Samara

Cu o echipă formată din peste 17.000 de angajați și o rețea de peste 450 de magazine la nivel național, în formate precum Hipermarket, Market, Express și Supeco, Carrefour România își consolidează angajamentul față de inovație și responsabilitate socială. Atestată drept Angajator de Top pentru trei ani consecutiv, compania investește constant în dezvoltarea profesională a echipelor sale, prin programe precum Școala de Lideri, dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice. Astfel, formează liderii de mâine, oferindu-le oportunitatea de a deprinde informații cheie în domenii strategice.

***

Despre Carrefour   

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.    

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024 , 2025) pentru peste 17.000 de angajați.   

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.      

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. 

 

 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.