Noutati

Carrefour în parteneriat cu Tazz pentru cumpărături rapide: 39 de hipermarketuri listate în aplicație

Carrefour în parteneriat cu Tazz pentru cumpărături rapide: 39 de hipermarketuri listate în aplicație

 

      În prezent, produsele Carrefour sunt disponibile în 24 de orașe din țară prin aplicația Tazz;

      Utilizatorii Tazz vor putea accesa cea mai extinsă gamă de produse cuprinsă în platforma online, cu o medie de 20.000 de produse comercializate de Carrefour per locație;

      Valoarea coșului, după prima lună de colaborare, a fost de 153 lei;

      Top trei produse comandate de români: apă (7.520 l), avocado (1.520 kg) și banane (1.144 kg).

 

București, 27 februarie 2024 – Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă, ce vizează rețeaua de hipermarketuri din 24 de orașe din țară. Lansat sub formă de pilot în luna ianuarie, noul serviciu le oferă utilizatorilor Tazz acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicație, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket din portofoliul retailerului, printre care se regăsește și cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra proaspete, de proveniență locală.

 

Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de orașe, printre care București, Cluj, Timișoara, Brașov, Constanța, Sibiu, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea.

 

„Începutul anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de consum. Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

 

„Prin parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai puțin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.

 

Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

 

Carrefour pune clienților la dispoziție cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel, în portofoliul Carrefour din aplicație clienții pot găsi o varietate de fructe și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și internaționale.

 

Utilizatorii Tazz se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, alături de numeroase opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, dar și oferte.

 

Topul produselor comandate prin Tazz, de la Carrefour

În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry, castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 de bucăți de avocado, peste 650 kg de mandarine și clementine, 72 kg de căpșuni și 39 kg de zmeură.

În medie, românii au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuși, platforma a înregistrat și unele comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantității, cel mai mare coș de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de 1.450 de lei.

 

În prezent, Carrefour oferă clienților acces la un univers extins de produse atât prin intermediul celor patru formate de magazine fizice, a partenerilor din sfera digitală, dar și prin propriile platforme digitale cu servicii de e-commerce incluse, carrefour.ro și aplicația Carrefour. 

 

Despre Carrefour

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. 

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Despre Tazz       

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 36 de orașe din țară în care activează în acest moment.  

 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.