Carrefour
în parteneriat cu Tazz pentru cumpărături rapide: 39 de hipermarketuri listate
în aplicație
● În prezent, produsele Carrefour sunt disponibile
în 24 de orașe din țară prin aplicația Tazz;
●
Utilizatorii Tazz
vor putea accesa cea mai extinsă gamă de produse cuprinsă în platforma online,
cu o medie de 20.000 de produse comercializate de Carrefour per
●
Valoarea coșului,
după prima lună de colaborare, a fost de 153 lei;
●
Top trei produse
comandate de români: apă (7.520 l), avocado (1.520 kg) și banane (1.144 kg).
Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din
„Începutul
anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact
un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în
portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar
asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de
consum. Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim
să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click
distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida
poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele
axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing
Officer & E-commerce, Carrefour România.
„Prin
parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de
produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai
puțin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele
urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin
Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer,
Tazz.
Astfel, din secțiunea Supermarket a
aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour
din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de
minute.
Carrefour pune clienților la dispoziție
cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole
alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și
fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de
îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel,
în portofoliul Carrefour din aplicație clienții pot găsi o varietate de fructe
și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour
La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la
producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și
internaționale.
Utilizatorii Tazz se vor putea bucura de
produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, alături de
numeroase opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, dar și
oferte.
Topul produselor comandate prin Tazz, de
la Carrefour
În prima lună de
parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry,
castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și
morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse
favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la
Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 de
bucăți de avocado, peste 650 kg de mandarine
În medie, românii
au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuși, platforma a
înregistrat și unele comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantității,
cel mai mare coș de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură
comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de
1.450 de lei.
În prezent, Carrefour oferă clienților
acces la un univers extins de produse atât prin intermediul celor patru formate
de magazine fizice, a partenerilor din sfera digitală, dar și prin propriile
platforme digitale cu servicii de e-commerce incluse, carrefour.ro și aplicația
Carrefour.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă
clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul
retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de
cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service,
în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO,
Odată cu achiziția
operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine,
în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din
România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru
Compania susține comunitățile
în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu
impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen
fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO,
Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile
într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping
le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte
bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Tazz
Platforma
locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai
bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru
cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de
îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la
dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi
locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest
moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în
România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil
Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 36 de orașe din
țară în care activează în acest moment.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.