Carrefour depășește pragul de
190 magazine în format Market: cinci noi deschideri în București, Ocna Mureș si
Craiova și 20 remodelări efectuate în 2023
●
Clienții pot regăsi în
supermarket peste 8.000 de produse alimentare și
non-alimentare;
●
Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour generează 70 de noi locuri de
muncă.
București, 23 noiembrie 2023 - Carrefour România, unul dintre cei mai
mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale și își
extinde amprenta formatului de supermarket, deschizând în 2023 cinci noi
magazine Market în București, Ocna Mureș și Craiova. Astfel, retailerul
depășește borna de 190 de unități în acest format la nivel național, dintr-un
total de peste 430 magazine. Pentru a îmbunătăți și personaliza experiența
clienților, Carrefour a planificat anul acesta procese de remodelare pentru 20
de magazine Market, după ce în 2022 a finalizat 45 de remodelări la nivel
național.
Cele cinci magazine din București, Ocna
Mureș și Craiova - Făgăraș beneficiază de un design modern, cu o suprafață de
vânzare de până la 890 mp. Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din
România, generează 70 locuri
de muncă la nivel național, susținând
dezvoltarea comunității locale.
„Continuăm să investim în acest format versatil, cu mare popularitate în
rândul clienților, pentru a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Pe
lângă expansiune, ne concentrăm și pe remodelare, inclusiv în ceea ce privește
gestionarea consumului de energie. În plus, aducem formatul Market și mai
aproape de clienții noștri, prin extinderea soluțiilor e-commerce. Urmărim
permanent să creăm cel mai personalizat și atractiv customer journey, pentru a
ne poziționa ca opțiunea top-of-mind a românilor”, a declarat
Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour
România.
Clienții
au la dispoziție o gamă variată de peste 8.000 de produse alimentare și
non-alimentare, o sortimentație bogată de fructe și legume proaspete, lactate,
brânzeturi și produse de măcelărie, cu un raport calitate-preț excelent; pâine
și produse de patiserie proaspăt coapte în zona produselor de brutărie; produse
non-alimentare pentru întreținerea și îngrijirea casei; produse de îngrijire
personală în zona Parfumerie și Igienă. De asemenea, magazinele nou deschise
prezintă o selecție de vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate
din programul Deschidem Vinul Românesc.
„Ne bucurăm să inaugurăm cinci noi magazine
anul acesta, continuând extinderea universului Carrefour, pentru a fi tot mai
aproape de clienții noștri, confirmând totodată actualitatea și relevanța
acestui format. Întâmpinăm clienții în noile magazine nu doar cu game
variate de produse, ci și cu spații cu design modern și sustenabil: planul
nostru de remodelări la nivel național, ce vizează anul acesta 20 de magazine,
urmărește, printre altele, și economisirea
de energie. Astfel, la finalul lunii iunie am montat uși la vitrinele de frig în
45 de magazine, iar în nouă din cele 20 de remodelări planificate anul acesta, am
înlocuit echipamentele de frig”, a afirmat Ramona Huștiu, Director Operațional Supermarket.
În magazinele Carrefour Market, clienții
beneficiază atât de o selecție de oferte aplicabile la nivel național, pe
categorii precum fructe și legume, sau produse de larg consum cât și de oferte
dedicate, precum Bonul de Cartier, lansat la finalul lunii august, prin care
clienții beneficiază de luni până miercuri de 20% reducere la o gamă de produse
ce variază în fiecare săptămână, precum gama de bere, cafea, dulciuri și
înghețată sau băuturi răcoritoare. De asemenea, ca în cazul fiecărei
deschideri, Carrefour România a pregătit oferte dedicate aplicate la produse de
larg consum, pentru a susține puterea de cumpărare a clienților.
În
interiorul magazinelor Market, clienții au la dispoziție și servicii precum
PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete. Folosind
aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot
verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la
casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul
aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot
găsi noi oferte și promoții.
Cele cinci noi magazine
sunt localizate în: București - Aleea Lunca Cernei nr.6A, sector 6; strada Economu Cezărescu
34-32, sector 6; strada Subcetate, nr 49, sector 1; Ocna Mureș, str.
Cuza Voda Nr. 51; Craiova, str. Făgăraș nr 6C.
Clienții sunt așteptați în
noile magazine în intervalul luni
- sâmbătă 07:00 - 22:00, duminică 08:00 - 21:00 (Market Ocna Mureș).
Despre Carrefour România
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de
a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le
oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor
de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu
livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour
ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei
jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top
certificat pentru peste 17.000 de
angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important
contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii
Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă
în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează
peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și
inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate:
Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în
România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și
Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență
personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce
utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și
beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice:
Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL
și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.