Carrefour
construiește un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri
locali
Această inițiativă marchează un pas important în
diversificarea ofertei retailerului și consolidarea ofertei, prin introducerea
a peste 20 de tipuri de pâine și produse de patiserie de specialitate, în
parteneriat cu producătorii locali. Astfel, gama retailerului este completată
de produse dedicate persoanelor cu intoleranță la gluten, pâini artizanale cu
ingrediente naturale, sau produse cu rețete consacrate de simigerie și
apreciate de consumatori.
"Prin aceste
parteneriate dezvoltate în ultimele trei luni și aduse pe rafturile
magazinelor, ne dorim să consolidăm strategia de promovare și susținere a
producătorilor locali și să aducem pe mesele românilor produse de panificație
de calitate, adaptate nevoilor lor alimentare. În prezent, colaborăm cu
aproximativ 160 de producători locali pentru pâinea artizanală, selectați
riguros în urma unor controale de calitate detaliate, pentru a ne asigura că le
oferim consumatorilor produse sigure și sănătoase. Monitorizăm constant
preferințele consumatorilor și diversificăm gama noastră de brutărie și
patiserie, incluzând opțiuni autentice și gustoase", a declarat Radu Gherman, Ultra Fresh Buying Director
Carrefour România Carrefour România.
Pentru toate
gusturile și dietele
Carrefour oferă o
selecție variată de pâine artizanală, produse fără gluten și patiserie,
extinzând amprenta de producători locali și oferind clienților săi opțiuni de
calitate superioară. Prin cele trei parteneriate, retailerul introduce pe piață
produse atent selecționate, menite să răspundă la cerințele clienților care
apreciază gustul produselor artizanale, cât și celor care urmează diete
specifice.
Partener de încredere pentru producătorii locali
Carrefour
colaborează cu aproximativ 150 de
furnizori locali pentru produsele de brutărie, iar 50% din totalul produselor de patiserie și brutărie sunt sub marcă proprie Carrefour, o parte din ele fiind
produse în laboratoarele proprii. În categoria pâinii, Carrefour oferă peste 1.200 de produse, acoperind
segmente diverse precum bake-off,
industrial și producție proprie dar și un larg sortiment de
produse locale, adaptat fiecărei regiuni în parte.
***
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un
univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel
din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu
ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine,
prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz
sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau
www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania
Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din
țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un
angajator de top certificat (2023, 2024) pentru
peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează
prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în
societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și
Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă
cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune
de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot
face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin trei
entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și,
din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.