Noutati

„Pachetul cu Dor” – propunerea Carrefour și Bringo pentru românii aflați departe de casă de sărbători


„Pachetul cu Dor” – propunerea Carrefour și Bringo pentru românii aflați departe de casă de sărbători

 

București, 11 aprilie 2024: În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi cu un cadou special cu ocazia sărbătorilor pascaleAstfel, atât românii din țară, cât și cei din străinătate care își petrec sărbătorile departe de casă pot trimite celor dragi un pachet cu bunătăți, pentru a alina dorul celor dragi. Inițiativa își propune să creeze o formă de conectare personală dincolo de granițele fizice și să întărească legăturile cu cei apropiați în prag de sărbători. 

Lansată weekendul trecut în prezența a mii de spectatori prezenți la concertul Andrei din Stuttgart, campania este valabilă în perioada 6 aprilie – 8 mai și le oferă acces tuturor utilizatorilor cu cont activ în aplicația Bringo la o selecție exclusivă de produse din portofoliul retailerului francez. „Pachetul cu Dor” propune un pairing inedit de vin și brânză românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. În funcție de sortimentele disponibile în aplicație, românii pot selecta produsele preferate din secțiunea dedicată pentru a crea un pachet cadou personalizat, pe gustul destinatarului. 

Ideea campaniei a pornit de la o nevoie pe care, an de an, o remarcăm în rândul consumatorilor – dorul de casă cu care se confruntă românii din țară și din străinătate în perioada sărbătorilor. Pentru că dorul se alină cu gesturi mici și pentru că suntem mereu atenți la dorințele clienților noștri, am creat alături de Bringo o soluție simplă și rapidă prin care românii pot transmite cuiva drag un gând bun de la distanță. Astfel, „Pachetul cu Dor” devine o punte de legătură emoțională între oameni. Ne dorim ca, prin această campanie, să-i ajutăm pe români să ducă acasă măcar o parte din bucuria și gustul sărbătorilor petrecute împreună”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România. 

Iată cum le poți face celor dragi o bucurie de sărbători:

  1. Descarci aplicația Bringo din Google Play, App Store sau App Gallery și îți creezi un cont
  2. Introduci adresa destinatarului
  3. Intri în Carrefour hipermarket și cauți promoția Pachet cu Dor, unde vei putea accesa lista cu produsele disponibile: 

 

- vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc: Caii de la Letea Geneza Fetească Neagră, Oaky Chardonnay, rose, Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose

- brânză maturată din programul Poftim Brânza Româneascăde la producătorul Five Continents, brânza maturată cu chimen, cu vin roșu, cu ierburi à  la Provence, cu ierburi italienești, cu pesto verde sau cu busuioc.

- cozonaci și cornulețe din gama Drag de România, diverse sortimente

- o pungă de cadou 

 

  1. Selectezi cel puțin câte un produs din fiecare categorie – vin, brânză, cozonac sau cornulețe – pentru a completa Pachetul cu Dor și alegi o pungă de cadou
  2. Introduci codul de reducere „ANDRA” în secțiunea „voucher” la plasarea comenzii și beneficiezi de transport gratuit.
  3. Bonus, Carrefour oferă suplimentar o reducere de 10 lei/comandă.
  4. Personal shopperii Bringo vor ridica apoi produsele din magazinele Carrefour și vor livra cadoul către persoana dragă ție

 

În cazul în care un produs din cele selectate nu mai există pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un produs similar. Campania este disponibilă în orașele în care este prezent Bringo cu magazinele Carrefour hipermarket. 

Prin Bringo, am încercat întotdeauna să venim în ajutorul clienților noștri și să le dăm înapoi o resursă foarte prețioasă - timpul. Cea mai mare bucurie a clienților este timpul petrecut cu cei dragi, familie, prieteni, hobby-uri, însă când familia este departe, orice fel de conexiune te aduce mai aproape de cei dragi. „Pachetul cu Dor” nu este doar un cadou, ci este o modalitate de a transmite căldură și bucurie, iar pentru noi, este o onoare să facilităm această conexiune emoțională între oameni în timpul sărbătorilor”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo România.

Românii din diaspora au trimis acasă primele „Pachete cu Dor”

Campania Pachetul cu Dor a debutat pe 6 aprilie, la Stuttgart, Germania, cu ocazia turneului artistic Tradițional 2, desfășurat de Andra pentru românii plecați în străinătate, unde Carrefour a fost partener. 

„Mă emoționează foarte tare când mă întâlnesc cu românii plecați în străinătate și mă conectez cu poveștile lor. Îmi doresc ca spectacolele mele să unească români din toate colțurile lumii, să ne aducă împreună pentru a ne bucura de muzica ce ne atinge sufletele. Le mulțumesc celor de la Carrefour și Bringo pentru prezența la concertul din Stuttgart cu o inițiativă prin care sperăm să mai fi alinat, măcar puțin, dorul de acasă al celor prezenți. Abia aștept să venim cu și mai multe surprize pe viitor”, a adăugat Andra, Brand Ambassador Carrefour România. 

În urma lansării, pachetele cu dor au ajuns la rudele și prietenii românilor prezenți la eveniment prin intermediul livratorilor Bringo. 

 

Carrefour promovează produsele românești la masa de sărbători

Pentru un Paște în stil tradițional, Carrefour continuă promovarea produselor românești în colaborare cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping. Astfel, „Pachetul cu Dor” conține exclusiv produse românești din programele și mărcile proprii ale retailerului:

Vin – Caii de la Letea Geneza, Fetească Neagră și Oaky Chardonnay,  Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose –  toate incluse în programul Deschidem Vinul Românesc disponibil exclusiv la Carrefour –  fac parte dintr-o gamă de vinuri multimedaliate la concursuri internaționaleProgramul inițiat în 2019 are misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului, cu o selecție de peste 200 de etichete, dintre care unele sunt vândute exclusiv în Carrefour la nivel național.

Brânză – Selecția de brânzeturi maturate artizanale face parte din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânză Românească. Împreună cu experți locali, Carrefour identifică producători din întreaga țară, acordă expertiză tehnică, dar și suport pentru ca ei să aibă acces în retailul modern. Totodată, programul sprijină fermierii români prin cauzele deschise în Act for Good și le oferă clienților o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.

Cozonac – Cu vișine sau tradițional, cozonacul Drag de România nu lipsește de pe masa de Paște. Încă de la începuturi, gama Drag de România și-a propus să traducă o paletă extinsă de gusturi autentice românești și produse de nișă într-o formă accesibilă pentru consumator, facilitând accesul la o sortimentație diversă de produse locale. 

Mai multe detalii despre Pachetul cu Dor pot fi consultate aici - Pachetul cu DOR

 

Despre Carrefour

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. 

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

 

Despre Bringo

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect.

In Decembrie 2023 am  lansat Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața de e-commerce și e-grocery din România, care le permite clientilor să plaseze o singură comandă   cu produse din mai multe magazine.

Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile.

Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.

 

 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.