Noutati

Ministerul Sănătății, împreună cu unul dintre cei mai mari retaileri din România, asigură alimente pentru spitalele din țară, aflate în prima linie în lupta cu Covid-19

București, 24.03.2020, Ministerul Sănătății

România traversează în acest moment o situație care a adus laolaltă, într-un efort de solidaritate și implicare, actori din spațiul public și mediul de afaceri, ce își unesc forțele să sprijine autoritățile și cadrele medicale pentru a face față valului reprezentat de Coronavirus.

Carrefour România a răspuns necesității de hrană și asigură spitalelor din țară, care tratează pacienții infectați cu Covid-19, alimentele necesare pe parcursul următoarei luni, atât pentru personalul medical, cât și pentru pacienți. În acest moment, următoarele spitale: Spitalul clinic de boli infecțioase Constanța, Spitalul clinic de boli infecțioase și pneumoftizologice Victor Babeș Craiova și Spitalul clinic de boli infecțioase Victor Babeș Timișoara se află pe lista centrelor medicale ce vor primi alimente, la recomandarea Ministerului Sănătății.

„Personalul nostru medical este demn de toată lauda și demonstrează, o dată în plus, dedicare și înalt profesionalism, în aceste zile în care jurământul lui Hipocrate este atât de greu încercat. Mulțumim pe această cale companiilor private care arată solidaritate față de situația actuală”, a declarat Victor Costache, Ministrul Sănătății.

„Cei care se află astăzi în linia întâi în lupta împotriva Covid-19 – cadre medicale, asistenți, personal de suport – au, la rândul lor, nevoie de grijă și ajutor. Vrem să le acordăm sprijin pentru a face față zi de zi situațiilor solicitante. Iar pacienților, toate încurajările, împreună cu susținerea pe care vrem să le-o oferim printr-o alimentație corespunzătoare”, a declarat Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România.

Spitalele vor primi din partea Carrefour România alimentele necesare unei alimentații adecvate, conform solicitărilor primite de la unitățiile sanitare menționate anterior.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.