Noutati

Extrabeneficii pentru siguranța angajaților Carrefour

De la începutul pandemiei în România, echipele Carrefour s-au mobilizat într-o manieră excepțională pentru a asigura continuitatea distribuției alimentelor, funcționarea depozitelor și a tuturor activităților suport ale companiei, pentru a nu adăuga la criza sanitară, și una alimentară. Într-un context complex care, iată, astăzi setează norma, angajații Carrefour obțin extra protecție pentru a se simți și mai în siguranță, prin completarea pachetului de avantaje și beneficii.

Lunile de început ale anului au marcat comportamente de consum destul de asemănătoare pe toate piețele în care este prezent Carrefour, urmare a deciziilor de izolare impuse de autoritățile locale. În acest context s-a înregistrat o activitate susținută în toate formatele de magazine și pe platformele de shopping online. Angajații, față în față cu un virus necunoscut, încă prezent, s-au implicat oră de oră în procese noi și intense de igienizare și au stat alături de consumatori, mulți dintre acești consumatori, fiind, în prima etapă a pandemiei, convinși de necesitatea de a face cumpărături de precauție.

Pentru a-i proteja, încă de când a debutat criza generată de COVID-19, Carrefour a implementat un pachet complet de măsuri prin care să le fie alături și să le ofere certitudinea că sunt în siguranță. Compania a decis acordarea unei prime speciale colegilor din toate punctele de vânzare Carrefour, angajați și manageri deopotrivă, în semn de recunoștință pentru implicare și dedicarea cu care sunt alături de clienți.

De asemenea, începând cu 1 iulie 2020, împreună cu partenerii sociali, a decis să introducă noi componente ce completează pachetul de avantaje și beneficii oferite celor 18.000 de angajați Carrefour, respectiv o asigurare de sănătate suplimentară față de cea existentă. Această asigurare de sănătate suplimentară va acoperi cheltuielile medicale și de spitalizare în cazul mai multor afecțiuni acute și cronice, inclusiv COVID-19.

O altă componentă din pachetul de avantaje și beneficii este #PentruSuflet, un program de suport emoțional pentru recăpătarea echilibrului în contextul pandemiei COVID-19 oferit gratuit, începând cu luna aprilie, aplicat tuturor celor 18.000 de angajați. Aceștia pot vorbi despre îngrijorările sau temerile lor, de câte ori simt nevoia, folosind o linie telefonică gratuită unde, la celălalt capăt al firului, se află 300 de psihoterapeuți disponibili 24/7, care îi ascultă și le pot oferi ajutor. După prima lună de la implementare au fost înregistrate peste 1.350 de apeluri, cele mai multe în preajma sărbătorilor Pascale, iar la doua luni de la lansare apelurile au crescut, numărul lor ajungând la 3.000.

”Carrefour este despre oameni. Rămânem solidari cu colegii noștri din prima linie care, cu mult curaj și atenție, asigură buna funcționare a magazinelor noastre. Alături de fiecare dintre ei vrem să consolidăm modelul omni canal care s-a dovedit cu atât mai relevant în ultimele luni.”, Ana Krasovschi, Director Resurse Umane.

Până la sfârșitul anului, Carrefour va continua expansiunea, în acord cu evoluția contextului sanitar din România și cu nevoile clienților, un plan posibil doar alături de angajați care se simt bine și în siguranță.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.