Noutati

Crucea Roșie Română și Carrefour România donează echipamente medicale în secția ATI din Bagdasar-Arseni

București, 29.10.2021, Crucea Roșie Română

Trei monitoare pentru urmărirea parametrilor fiziologici ai pacienților COVID și o stație de monitorizare a funcțiilor vitale au fost achiziționate de Crucea Roșie Română, cu suportul Carrefour România, pentru secția de terapie intensivă a Spitalului Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București.

Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Carrefour România sunt din nou alături de cei aflați în prima line a intervenției medicale, continuând parteneriatul amplu de implicare în comunitate. În urma apelului primit de la Spitalul Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București, Carrefour România a donat către Crucea Roșie Română suma necesară achiziționării echipamentelor medicale de care cadrele medicale au nevoie în acest moment pentru secția de terapie intensivă.

Carrefour face parte activ din comunitatea din România de peste 20 de ani și suntem recunoscători că am putut iniția și participa în acțiuni de ajutorare sau donații, suntem recunoscători pentru că am avut mereu alături parteneri cu adevărat implicați în tot ceea ce înseamnă impact pozitiv. Încă o dată, răspundem prompt pentru a ajuta spitalele cu echipamente medicale împreună cu echipa Crucea Roșie. Dacă anul trecut am dotat cu echipamente medicale 3 spitale la nivel național, acum suntem din nou prezenți cu suport pentru secția ATI din Bagdasar Arseni” a declarat Alina Gamauf, HR, CSR & Corporate Affairs, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Timpul este un factor decisiv în această luptă cu virusul SARS-COV-2, de aceea facem tot ce este posibil pentru a răspunde solicitărilor venite din partea unităților medicale, repede și eficient. Mulțumim partenerului nostru tradițional Carrefour România care a răspuns cu promptitudine acestei solicitări și ne-a sprijinit cu suma necesară achiziției de echipamente medicale”, declară Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

Parteneriatul de bine dintre Carrefour România și Crucea Roșie Română a început încă din 2009, prin crearea infrastructurii de proiect Banca de Alimente - activă la nivel național în rețeaua de magazine Carrefour. În ultimii doi ani, Cutia cu Bucurie a reprezentat o nouă campanie umanitară realizată împreună, în beneficiul familiilor din comunitățile vulnerabile. Fiecare Cutie cu Bucurie conține alimente ce asigură necesarul de bază pentru o familie formată din trei membri, pentru două săptămâni. În total, peste 48,000 de kg alimente au fost distribuite la nivel național, pentru familiile pe care le are în grijă Crucea Roșie Română, în anii 2020-2021.

Despre Crucea Roșie Română

Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară, membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară a autorității publice și abilitată prin lege să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile. Întreaga sa activitate se desfășoară în scopul alinării suferințelor persoanelor aflate în situații de risc fără nicio deosebire în ceea ce privește naționalitatea, rasa, religia, vârsta, sexul, apartenența militară, socială sau politică. Crucea Roșie Română este prezentă la nivel național cu 47 de filiale teritoriale și peste 6,000 de voluntari care se implică activ în acțiunile sale. Mai multe informații despre Crucea Roșie Română sunt disponibile pe www.crucearosie.ro.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.