Noutati

Cluj și Timișoara, cele mai noi orașe incluse pe harta livrării rapide Carrefour prin Bringo

Din 28 octombrie, serviciul de livrare rapidă Carrefour prin Bringo este disponibil în două noi orașe, Cluj-Napoca și Timișoara, clienții având posibilitatea de a comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele Carrefour Market și Market Express din proximitatea lor, cu livrare în doar 30 de minute și contra unui cost redus de 9.99 lei per comandă. Carrefour și Bringo își consolidează astfel parteneriatul atât prin extinderea numărului de magazine din platformă și, implicit, a suprafeței acoperite de livratori, cât și prin prisma serviciilor oferite.

Extinderea vine la scurt timp după lansarea serviciului de livrare rapidă în București și Iași, unde clienții s-au dovedit interesați de beneficiul proximității în mediul online. Pentru a asigura acoperirea aproape integrală a celor două noi orașe, un total de 10 magazine Carrefour au fost incluse în platforma Bringo, astfel că, în prezent, 93 de magazine Carrefour în toate cele trei formate (Hipermarket, Carrefour Market și Market Express), din 37 de orașe din țară, sunt incluse în Bringo.

„Pentru noi, omnicanalitatea nu înseamnă doar prezența în mediul fizic și în cel online. Ne interesează calitatea acestei prezențe și modul în care ea se dezvoltă în mod constant. Astfel, ne continuăm alături de Bringo expansiunea multiformat și multiservice, incluzând noi magazine în platformă și punând la dispoziția tot mai multor clienți ambele variante de livrare. Pe viitor, ne propunem să extindem serviciul de livrare rapidă către noi orașe din România”, a declarat Cătălin Samara, COO & E-commerce Director, Carrefour România.

Clienții din Cluj-Napoca și Timișoara au acum în aplicația Bringo atât opțiunea unui hipermarket Carrefour, cu livrarea tradițională, în aproximativ 90 de minute, contra unui cost standard de 19.99 lei, cât și noile opțiuni de supermarketuri și marketuri express de proximitate, cu livrare rapidă, în 30 de minute, în schimbul unui cost redus, de 9.99 lei. Clienții care optează pentru cea de-a doua variantă au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate. Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial.

„Observăm un interes tot mai ridicat din partea clienților pentru comenzile online de produse alimentare ce derivă nu doar din rațiuni de siguranță, ci și de confort. Chiar dacă viața noastră s-a mutat acasă, responsabilitățile nu au luat nicio pauză. Serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute, le arată clienților că suntem alături de ei și că îi putem ajuta într-un mod foarte simplu - luăm povara mersului la cumpărături de pe umerii lor și ne angajăm să le livrăm produsele preferate din Carrefour în cel mai scurt timp. Pe viitor, vom continua să ne extindem aria de acoperire a serviciilor, cât și, în mod special, a serviciului de livrare rapidă, care s-a bucurat de un real succes de la lansarea sa în București și Iași”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, General Manager Bringo.

O componentă importantă care se menține odată cu extinderea serviciului rapid o reprezintă modelul hibrid de livrare, disponibil prin introducerea scooterelor și a bicicletelor tradiționale în flota Bringo.

Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și în Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.