Noutati

Carrefour România și BT Direct lansează Card Direct de la Carrefour, cu finanțare pe loc și 5% bani înapoi pe card

Carrefour România și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, lansează un nou card de cumpărături cu extra beneficii în magazinele Carrefour. Cu noul Card Direct de la Carrefour, o persoană poate obține finanțare pe loc și, ulterior, 5% din valoarea cumpărăturilor realizate prin plată integrală în magazinele Carrefour și online, pe Carrefour.ro.

Carrefour România și BT Direct oferă astfel o modalitate simplă de finanțare pe loc, care le permite clienților să achiziționeze toate produsele de pe lista de cumpărături și totodată să își optimizeze bugetul, primind o parte din suma cheltuită.

„Misiunea noastră este să construim un univers comprehensiv, în care portofoliul nostru de produse este completat de cel de servicii, pentru o experiență de cumpărături fluidă. Prin cardul lansat împreună cu partenerii de la BT Direct, extindem acest univers și oferim românilor posibilitatea de a-și cumpăra produsele dorite, alimentare sau non-alimentare, într-o manieră chiar mai economică și sigură. Cu această ofertă unică în România, contribuim totodată la protejarea puterii de cumpărare a clienților noștri.”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Cardul este disponibil pentru toți clienții Carrefour și poate fi obținut în hypermarket-urile Carrefour, printr-o procedură simplificată. Utilizatorul beneficiază de finanțare pe loc de până la 40.000 de lei și de 5% bani înapoi pe card pentru orice achiziție ulterioară, realizată prin plată integrală cu Cardul Direct de la Carrefour în magazinele fizice multiformat (hypermarket, supermarket, magazine express și Supeco) și prin canalul online, Carrefour.ro. În același timp, cardul poate fi folosit la orice comerciant, inclusiv pentru plata integrală a facturilor, însă beneficiul de 5% bani înapoi pe card este exclusiv în cadrul Carrefour, iar procentul returnat în cazul altor comercianți este de 2%.

„Suntem bucuroși că împreună cu partenerii noștri de la Carrefour am optimizat soluția noastră de finanțare, oferind românilor un produs unic pe piață, foarte ușor de accesat. Îi așteptăm la birourile de Servicii Financiare din interiorul hipermarketurilor Carrefour, unde, majoritatea clienților, doar în baza actului de identitate, pot obține finanțare pe loc pentru produsele dorite. Odată cu finanțarea se bucură și de beneficiile suplimentare pentru cumpărături aduse de noul Card Direct de la Carrefour, un produs care suntem convinși că va răspunde nevoilor lor și va genera un nou comportament de cumpărături și plăți”, a declarat Nicoleta Bott, Director General Adjunct, BT Direct.

Cu noul Card Direct de la Carrefour, clienții pot face cumpărături în magazine sau online, cu 0% dobândă în perioada de grație, de până la 55 de zile; plăți contactless pentru cumpărături de până la 100 lei; plăți cu telefonul mobil prin aplicația BT Pay, precum și retrageri de numerar. Mai mult, cardul permite și plata în rate fără dobândă, direct la POS. Un alt avantaj este faptul că ratele se pot face la cumpărături de oriunde din țară sau străinătate, din orice magazin fizic sau online, cu plata integrală. La minimum 500 de lei cheltuiți, tranzacția se poate împărți în 3 rate fără dobândă sau între 4 și 36 de rate, cu doar 1% dobândă lunară, prin programul Rate Oriunde, iar beneficiul poate fi activat prin SMS.

Nu în ultimul rând, cardul vine cu opțiuni multiple pentru rambursarea ratelor:

-        la automatele BT Express de la Banca Transilvania;

-        prin sistemul Paypoint, la orice terminal de plată;

-        prin aplicația Pago, instalată pe telefon;

-        prin transfer interbancar;

-        prin ordin de plată predefinit prin BT24 Internet Banking sau Mobile Banking. 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.