Noutati

Carrefour România, prin Fundația Carrefour, donează 200.000 EUR către Crucea Roșie, pentru dotarea cu echipamente a spitalelor din țară

București, 15.04.2020, Crucea Roșie Română

Carrefour România și Fundația Carrefour își iau angajamentul să susțină Crucea Roșie Română în lupta împotriva pandemiei Covid-19 și donează 200.000 EUR, bani ce vor fi folosiți pentru dotarea cu echipamente medicale a spitalelor din linia întâi din țară, recomandate de către Ministerul Sănătății.

„Suntem recunoscători întregului mediu de afaceri, care a reacționat cu atât de multă deschidere la nevoile unei țări aflate în stare de urgență. Este un moment crucial, în care toate eforturile ce vin să ne susțină își găsesc ecou într-o mișcare de solidaritate cu impact pozitiv asupra diminuării efectelor acestei crize sanitare”, a declarat Nelu Tătaru, Ministrul Sănătății. Pe lista spitalelor ce urmează să primească echipamente medicale, la recomandarea Ministerului, se află: Spitalul clinic de boli infecțioase Constanța, Spitalul clinic de boli infecțioase și pneumoftizologice Victor Babeș Craiova și Spitalul clinic de boli infecțioase Victor Babeș Timișoara.

„Suntem într-un punct greu de determinat al combaterii COVID-19 și demersurile noastre, mediul de afaceri și societate civilă, sunt încă departe de a fi încheiate. Rămânem alături de cadrele medicale și le mulțumim pentru responsabilitatea cu care se îngrijesc zi de zi de pacienții aflați în spitale, în carantină sau izolare. Aportul fiecăruia dintre noi este esențial în perioada următoare și fiecare bătălie câștigată este importantă, până la ieșirea cu bine din această criză. Coeziunea între diferitele entități este extrem de necesară în acest moment și este bine să știm că ne putem baza unii pe ceilalți.”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour România.

„Crucea Roșie Română este mândră să ducă mai departe eforturile convergente ale partenerilor noștri și să îndeplinească un rol și o responsabilitate atât de mari în aceste vremuri dificile. Suntem recunoscători pentru toată încrederea cu care ne investesc colaboratorii noștri”, a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General, Crucea Roșie Română.

Printre echipamentele de uz medical ce vor ajunge către spitale se numără: soluții dezinfectante, măști, mănuși și combinezoane, protecții pentru încălțăminte și viziere medicale, ochelari de protecție cu aerisire indirectă.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.