București, 13.04.2020, Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta
În această perioadă, întreaga societate împărtășește un scop comun: aceea de a se solidariza cu eforturile de prevenire și de combatere a virusului Covid-19. Demersurile făcute pe mai multe planuri vizează întărirea comunicării între autorități, companii, organizații non-guvernamentale și societatea civilă. Carrefour România rămâne alături de personalul medical și de specialitate implicat în lupta împotriva pandemiei și a achiziționat 20.000 de măști de protecție pentru personalul medical din linia întâi.
Donațiile de până acum pentru spitalele ce tratează pacienții infectați cu coronavirus sunt completate de o nouă donație din partea retailerului, de 20.000 de măști de protecție. Echipamentul de strictă necesitate a fost în această dimineață predat echipelor din Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta și celor de la Direcția de Sănătate Publică București.
„Sistemul public de sănătate, în toate punctele lui cheie, are nevoie de suport ca să traverseze această perioadă grea. Carrefour România continuă să ofere sprijin, de această dată direcționând 20.000 de măști către echipele din instituțiile publice care luptă neîncetat împotriva COVID-19. Cu toții le datorăm sprijin și mulțumiri pentru tot ceea ce fac pentru populație. Nevoile lor sunt departe de a fi rezolvate, de aceea, fiecare gest face diferența și acțiunile trebuie să continue ca să ieșim cu bine din această criză”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour România.
„În munca lor zilnică de îngrijire a pacienților cu Covid-19, echipele medicale sunt expuse unui risc ridicat de infectare. Prin urmare, orice gest de bine, menit a crește nivelul de protecție al acestora este binevenit. Mulțumim tuturor celor care vin în ajutorul medicilor, asistenților și echipelor de suport din spitale”, a declarat Asist. Univ. Dr. Beatrice Mahler, Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta.
„Coordonăm serviciul de ambulanță și asistența medicală în cazuri deosebite de dezastre și epidemii, ca cel pe care îl trăim acum. Suntem expuși zilnic contactului direct cu persoane infectate și ne ajută enorm să știm că ne putem baza pe suport în oferirea de echipamente de protecție. Suntem recunoscători pentru toate eforturile din partea companiilor care și-au arătat deschiderea și sprijinul în aceste vremuri”, a declarat Angelica Chirică, Direcția de Sănătate Publică București.
Măștile vor fi distribuite echipelor cele mai expuse contaminării cu Covid-19, astfel că la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta vor ajunge 10.000 de măști, restul de 10.000 fiind destinate Direcției de Sănătate Publică București.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.