Noutati

Carrefour lansează TEX Responsabil, o inițiativă pentru modă sustenabilă, creată din respect pentru natură

Brandul TEX, disponibil exclusiv la Carrefour, demarează în România angajamentul pentru o modă mai sustenabilă. TEX Responsabil include o gamă de piese vestimentare și articole pentru casă, create cu respect pentru natură și destinate întregii familii. Mai mult, până în 2030, TEX își asumă că 100% din materiile prime folosite pentru produsele sale vor fi de provenienţă controlată și obţinute în mod sustenabil.

La TEX, preferăm bumbacul ecologic, remunerăm echitabil producătorii și încurajăm fabricarea produselor din materiale reciclate și cu un consum redus de apă. Astfel, intervenim responsabil în fiecare etapă de creaţie a modei de azi și a celei de mâine și ne asumăm că 100% din materiile prime folosite pentru produsele noastre vor fi de proveniență controlată și obținute în mod sustenabil, de acum până în anul 2030.

Inițiativa TEX Responsabil a fost creată pornind de la provocarea de a reduce impactul asupra mediului. Gama de produse create cu grijă pentru mediul înconjurător, aflate sub umbrela TEX Responsabil, include articole pentru casă și piese comode și călduroase pentru cei mici și cei mari, ideale pentru sezonul rece.

Noua gamă de produse reflectă fiecare act de sustenabilitate sprijinit de TEX, care a accelerat demersul său spre o modă responsabilă, asumându-și trei angajamente în România:

1. Bio

TEX Bio include o selecție extinsă de textile de casă și haine de bebeluși și copii până în 4 ani, realizate din bumbac provenit din agricultura ecologică și cu certificare 100 OEKO-TEK, care atestă că nicio substanță nocivă pentru piele nu a fost utilizată în producție.

2. Materiale reciclate

La TEX, găsești jachete și veste pufoase pentru cei mici și pentru cei mari, cu umplutură din materiale reciclate din plastic, înainte ca acesta să ajungă în oceane, protejând astfel resursele planetei. Calitatea produselor din materiale reciclate este întotdeauna garantată deoarece toți avem dreptul la haine în tendințe din materiale reciclate.

3. Economisirea apei

Întreaga familie poate alege piesele create din denim sustenabil de la TEX, realizat cu mai puțină apă, prin metoda Waterless, dar și cu mai puțin consum de CO2 și electricitate, prin metoda Dope Dyed, care integrează culoarea direct în fabricație, eliminând etapa de vopsire și protejând astfel biodiversitatea.

Prin toate aceste demersuri, lansăm astfel invitația de a acționa împreună pentru modă sustenabilă. Gama de articole TEX Responsabil este accesibilă online oriunde în țară, prin Carrefour.ro, dar și în pop-up shop-urile dedicate din două hipermarketuri Carrefour din București, primul amenajat în Carrefour Corbeanca, iar al doilea pregătit pentru lansare în curând în Carrefour Park Lake.

TEX, stil cu angajamente care nu se demodează.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.