Noutati

Carrefour continuă în 2020 Punem Preț Pe Plastic, programul de economie circulară care încurajează trecerea la obiceiuri mai bune

În urmă cu aproximativ un an, Carrefour a lansat Punem Preț pe Plastic, programul de economie circulară, care propune acțiuni concrete pentru a folosi responsabil resursele, orientate atât către business, cât și către fiecare consumator, partener sau coleg. 

 

Prima din lista inițiativelor susținute este campania Plata cu PET, o campanie lansată în 2019 si reluata toamna aceasta, prin care Carrefour dă un nou sens plasticului, transformându-l în monedă de schimb pentru fructe și legume crescute local! Caravana Plata cu PET va staționa în parcările magazinelor Carrefour din 6 orașe, în perioada 21 octombrie-24 noiembrie. Mai mult, pentru că vrem să încurajăm trecerea la obiceiuri mai bune, dar și să fim aproape de comunitățile vulnerabile, Caravana ajunge anul acesta si la asociații, centre de zi sau ONG-uri din orașele vizitate.

 

Lansarea oficială a campaniei Plata cu PET va avea loc pe 21 octombrie, începând cu ora 15:00, odată cu deschiderea hipermarket-ului Carrefour AFI Brașov. Printre partenerii principali se numără: Biodeck, GreenPoint și AFI Mall.

 

Brașovenii pot colecta ambalaje de plastic la Caravana Plata cu PET, unde obțin cartonașul Plata cu PET. Cu acesta, merg în magazinul Carrefour și primesc la schimb fructe și legume românești, de la standul special amenajat. 

 

Clienții care aduc minimum 20 de ambalaje PET în perioada campaniei pot participa la tombola cu premii speciale, cu înscriere pe baza cartonașului. Pentru mai multe detalii, participanții pot consulta regulamentul campaniei pe www.carrefour.ro sau la biroul Relații Clienți din magazin. 

 

Traseul Caravanei va continua cu Baia Mare, Constanța, Iași, Târgu Jiu, iar în final va staționa la București astfel:

  • Carrefour Baia Mare: între 30 Octombrie și 5 Noiembrie
  • Carrefour Constanța: între 30 Octombrie și 5 Noiembrie
  • Carrefour Iași Felicia: între 9 și 15 Noiembrie
  • Carrefour Târgu Jiu: între 9 și 15 Noiembrie
  • Carrefour Băneasa: între 18 și 24 Noiembrie


Timp de o săptămână, în fiecare dintre cele 6 orase, atât în magazinele Carrefour cat si in comunitatile locale, este binevenit oricine dorește să #punaumarul alături de noi ca să reducă plasticul din natură și, în același timp, să susțină agricultura locală.

 

Campania se va desfasura cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță. 

 

Continuăm să Punem Preț pe Plastic, astfel încât să dăm tone de exemple bune pentru comunitate!

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.