Noutati

Carrefour aduce poveștile și personajele Disney mai aproape de fiecare

Carrefour dă startul unei noi campanii pentru cei mici și cei mari, ce aduce mai aproape de fiecare poveștile și personajele Disney preferate. Stickerele textile Fixeez cu eroii din lumea Disney și Pixar, care au marcat generații întregi, sunt acum disponibile pentru colecționari, dar și pentru cei care doresc să-și personalizeze propriile haine, accesorii sau decorațiuni.

Până pe 8 decembrie, Carrefour România demarează o nouă campanie prin care invită românii să privească mai des lumea prin ochii copiilor. Personajele Disney și Pixar sunt acum mai aproape, cu fiecare serie de cumpărături din magazinele Carrefour, online pe Carrefour.ro sau prin Bringo sub formă de 48 de stickere textile Fixeez, care se pot lipi de haine, accesorii sau obiectele preferate. Mai mult, atât pentru copii, dar și pentru copilul din fiecare, plușurile Disney pot fi achiziționate cu o reducere de 50% în schimbul dovezii a 5 pliculețe Fixeez sau a 5 puncte Act For Good.

„Ce mod mai bun de a ne reîntoarce la entuziasmul din copilărie dacă nu alături de personajele magice care ne-au încântat cu cântecele lor și ne-au inspirat prin curajul și bunătatea de care au dat dovadă în fiecare aventură? Ne bucurăm să venim către români cu campanii care să le ofere momente de relaxare și bucurie, astfel că noua noastră campanie Carrefour cu tematică Disney deschide calea pentru activități creative în familie sau de tip DYI pentru pasionații de design”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Stickerele textile Fixeez sunt realizate 100% din PET reciclat, iar pliculețele, din hârtie certificată FSC, fiind prietenoase cu mediul înconjurător. Stickerele Fixeez sunt reutilizabile, pot fi lipite și dezlipite de câte ori imaginația inspiră consumatorii și pot fi strânse în săculețul Fixeez sau pot fi lipite direct pe gențile de cumpărături Disney, disponibile în magazinele Carrefour.

Mai mult, campania integrează și show-ul exclusiv Carrefour Lumea Disney se lipește de tine, de unde aflăm care sunt poveștile și personajele Disney preferate ale vedetelor. Acestea invită românii să să redescopere împreună poveștile magice și eroii animați care au făcut lumea mai bună.

„Pentru mine, magia Disney este cel mai bine exprimată în Frozen, pentru că ilustrează superb iubirea între frați. Mă face să mă gândesc și eu la frații mei și la reuniunile noastre de familie. David a fost cucerit de Mașini (Cars), de la prima animație din serie, poate și pentru că este mai competitiv, și mă bucur că desenele îi arată că munca în echipă e foarte importantă. Eva este o romantică, visează la povești cu final fericit în Paris, ar urmări Ratatouille de 3 ori pe zi”, declară artista Andra Măruță.

Video-urile campaniei pot fi vizualizate pe pagina de Youtube Carrefour România. Primul video al campaniei este disponibil aici. Pliculețele cu stickerele Fixeez pot fi obținute prin achiziționarea produselor partenere semnalizate la raft sau pe platformele online Carrefour.ro și aplicația Bringo cu iconițele Fixeez. În plus, câte un pliculeț Fixeez este oferit la fiecare 100 RON cheltuiți în hypermarketurile Carrefour, 30 RON cheltuiți în Carrefour Market sau 20 RON cheltuiți în magazinele Carrefour Express. Dovada a 5 pliculețe Fixeez prezentată la casele de marcat sau 5 puncte Act For Good oferă 50% reducere la colecția de plușuri Disney.

Pentru a descoperi cât de mult s-au lipit de ei personajele din lumea Disney, românii sunt invitați să intre pe https://lp.carrefour.ro/disney/, unde există un quizz dedicat prin care se poate redescoperi magia Disney.

Campania este valabilă în perioada 21.10-8.12.2021, în limita stocului disponibil, exclusiv la: Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Express, Bringo, disponibil în Appstore și GooglePlay , www.carrefour.ro. Pentru mai multe detalii descarcă aplicația Carrefour (Appstore și GooglePlay).

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.