Evenimente

Neumarkt® și Carrefour organizează Caravana Sustenabilității: reciclează ambalajele și te bucuri de premii și reduceri în magazine

București, 17 august 2022. Neumarkt® continuă acțiunile de protejare a naturii și de promovare a reciclării ambalajelor, printr-un parteneriat cu Carrefour România, după ce în luna iulie a realizat 3 acțiuni de curățare a unor zone verzi din Constanța, Mureș și Dolj împreună cu Let’s Do It România.

Astfel, în perioada 15-23 august, Neumarkt® și Carrefour vor organiza Caravana Sustenabilității în parcările a 5 magazine Carrefour din București și din țară, unde vor instala un container de colectare selectivă, iar cei care aduc cel puțin 5 PET-uri pentru a fi reciclate primesc un voucher de 50% reducere în aplicația Carrefour pentru achiziționarea unei doze Neumarkt® de 0,5l  și o sacoșă reutilizabilă, realizată din plastic reciclat, pentru următoarea sesiune de cumpărături. Traseul Caravanei in parcarea magazinelor Carrefour Hyper este urmatorul: București Orhideea (15-16 august), Vâlcea 3 (17-18 august), Sibiu (19-20 august), Zalău (21-22 august) și Cluj (23 august).

„Cu Neumarkt®, te poți baza pe bărbații cum trebuie să aibă grijă de natură.  Prin Caravana Sustenabilității ne dorim să încurajăm reciclarea ambalajelor și să aducem mai aproape de oamenii pe care te poti baza soluții simple pentru a da o nouă viață ambalajelor. Suntem constant preocupați de impactul ambalajelor asupra mediului și credem că o schimbare reală se poate produce doar prin contribuția cât mai multor oameni. Fiecare dintre noi poate avea grijă de natură prin gesturi simple, cum ar fi colectarea separată a ambalajelor și reciclarea”, a declarat Mihai Paduraru, Group Brand Manager, HEINEKEN Romania.

„Cu atât mai mult în retailul alimentar, plasticul îndeplinește multiple roluri, fiind rezistent și ușor de manevrat. În raport cu mediul și cu atât mai mult în ultimii ani, acesta a devenit un dăunător, fiind produs în cantități tot mai mari și reciclat tot mai puțin. În calitate de companie responsabilă, suntem conștienți de faptul că implicarea noastră față de mediu nu ar fi completă dacă nu am susține și proiectele demarate de organizațiile partenere. Să reciclezi este mai ușor decât crezi, iar tocmai asta ne dorim să transmitem alături de Heineken prin Caravana Sustenabilității Neumarkt. Și nu doar că este ușor, dar este și un win-win-win pentru mediu, oameni și animale,” a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Acţiunile Neumarkt® fac parte din campania Bărbații pe care te poți baza, prin care sunt încurajate comportamentelor responsabile social, inclusiv grija față de mediul înconjurător.

 

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi. 

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’. 

Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro  și pe  LinkedIn.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.