Evenimente

Carrefour România și Crucea Roșie Română echipează de școală elevii din mediile defavorizate

     Campania „Binele are un plan, începe cu un ghiozdan” este lansată astăzi la nivel național până pe 2 octombrie în toate hipermarketurile Carrefour;

     Compania va dona ghiozdane și penare, invitând clienții să contribuie cu donații de produse complementare în centrele de colectare din Carrefour.

 

București, 22 august 2022 – Carrefour România și Crucea Roșie Română lansează campania „Binele are un plan, începe cu un ghiozdan”, prin care facilitează accesul la un început de an școlar fără griji pentru cât mai mulți elevi din mediile defavorizate din țară. Carrefour deschide lista de donații asigurând cele mai importante produse  pentru școală, ghiozdane și penare, și încurajează clienții să contribuie, de asemenea, cu rechizite. Acestea vor ajunge la peste 1.600 de beneficiari din 33 de comunități la nivel național, din care fac parte hipermarketurile incluse în program.

Dreptul la educație trebuie asigurat tuturor copiilor. Astfel, susținerea educației este în mod natural una dintre direcțiile strategice ale Carrefour România, fiind fundamentală formării unor comunități puternice. Binele are un plan, începe cu un ghiozdan este un act responsabil pe care ni l-am asumat alături de Crucea Roșie, pentru a le oferi copiilor o șansă în plus, pentru ca aceștia să-și poată urma studiile și, ulterior, a se putea pregăti pentru un viitor profesional cât mai puternic,” a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

 

Campania de donații se desfășoară în perioada 22 august - 2 octombrie, cu obiectivul de a colecta necesarul de rechizite pentru copiii din mediile defavorizate din România. Astfel, clienții Carrefour pot dona în magazinele cuprinse în campanie, pentru elevii de școală primară sau gimnazială articole de uz școlar, precum: penar, stilou, creion grafit, radieră, riglă 30 cm, set geometrie, ascuțitoare, lipici, carioci, pix albastru/ verde/ roșu, caiet de matematică A4, caiet dictando A4, bloc desen, acuarele, vocabular, pic corector, pensule, plastilină.

 

Atât noi, cât și Carrefour România credem cu tărie că fiecare copil are dreptul la educație, iar cu sprijinul potrivit, poate accesa cu speranță multiple oportunități. Prin intermediul campaniei „Binele are un plan, începe cu un ghiozdan", oferim instrumentele necesare - caiete, creioane, ghiozdane, dar și alte rechizite - copiilor care din diverse motive nu și le pot procura. Poate considerate banale, aceste obiecte de uz școlar sunt importante și pot contribui la succesul pe termen lung al copiilor,” a adăugat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

 

Oricine dorește să se alăture inițiativei, poate dona într-unul dintre cele 33 de magazine Carrefour cuprinse în program, localizate în:

     București, adresele:

Orhideea, Splaiul Independenței, nr. 210;

Băneasa, Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A;

Berceni, Bulevardul Metalurgiei, nr. 12-18;

Corbeanca, DN1 Value Center, Șoseaua București-Ploiești, km 20, loc. Balotești;

Vulcan Value Center, Str. Mihail Sebastian 88;

Obor, str. Ziduri Moși, nr. 23;

     Constanța, adresa: Bulevardul Tomis, nr. 391;

     Brașov, adresa: Bulevardul 15 Noiembrie, nr. 78;

     Ploiești, adresa: str. Piața 1 Decembrie 1918, nr. 4i;

     Suceava, adresa: Calea Unirii, nr. 27B;

     Cluj, adresa: Str. Avram Iancu, nr. 492-500, Florești;

     Brăila, adresa: Str. Principală, DN21 4, Vărsătura;

     Galați, adresa: Bulevardul George Coșbuc, nr. 251;

     Iași, adresa: Centrul Comercial Era, șoseaua Păcurari, nr. 121;

     Botoșani, adresa: Bulevardul Mihai Eminescu, nr. 6;

     Târgu Jiu, adresa: Str. Termocentralei, nr. 10;

     Focșani, adresa: Calea Moldovei, nr. 32;

     Sibiu, adresa: Str. Sibiului, nr. 5;

     Râmnicu Vâlcea, adresa: Bulevardul Ferdinand, nr. 38;

     Timișoara, adresa: Calea Șagului, nr. 100;

     Drobeta Turnu Severin, adresa: Bulevardul Mihai Viteazul, nr. 78;

     Piatra Neamț, adresa: Bulevardul Decebal, nr. 79;

     Târgoviște, adresa: Str. Regele Ferdinand, nr.6;

     Buzău, adresa: Bulevardul Unirii, nr. 232;

     Oradea, adresa: Str. Nufărului, nr. 30;

     Zalău, adresa: Bulevardul Mihai Viteazul 58B;

     Târgu Mureș, adresa: Bulevardul 1 Decembrie;

     Baia Mare, adresa: Bulevardul București, nr. 53;

     Pitești, adresa: Com. Bradu, DN65 B;

     Satu Mare, adresa: Str. Careiului, nr. 17;

     Bârlad, adresa: Bulevardul Republicii, nr. 320;

     Sf. Gheorghe, adresa: Str. Lunca Oltului 31-35.

 

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.