Evenimente

Biodeck și Carrefour lansează o ediție limitată de seturi de picnic

București, 19.08.2020, Biodeck

Ia-ți setul de picnic prietenos cu natura! Carrefour și Biodeck te invită la relaxare responsabilă și lansează primul set de picnic prietenos cu natura, compus din ambalaje realizate din plante.

Schimbările din toată această perioadă au creat noi obiceiuri și, în multe ocazii, ne-au apropiat mai mult de natură. Cum vacanțele se ajustează sau iau alte forme, picnicul devine una dintre soluțiile de a ne bucura mai mult și mai des de cei dragi și de natură, atunci când sunt respectate toate normele de protecție. Pădure, plajă, grădină sau chiar un balcon înverzit, un lucru e sigur, cu toții ne dorim să petrecem cât mai mult timp în aer liber, iar asta până târziu în toamnă.

Carrefour și Biodeck te invită la relaxare responsabilă și lansează primul set de picnic prietenos cu natura, compus din ambalaje realizate din plante. Setul de picnic prietenos cu natura este disponibil în 2 variante, pentru 6 și 12 persoane și conține toate ustensilele necesare unui picnic reușit: farfurii din trestie de zahăr, pahare din carton, tacâmuri: linguri, cuțite și furculițe, șervețele și role de saci menajeri necesari pentru a aduna resturile rămase. Seturile de picnic, în ediție limitată, vor fi disponibile pe toate rafturile hipermarket-urilor Carrefour și online, în platforma BRINGO, începând cu 19 august.

Campania Picnic prietenos cu natura propune o ieșire responsabilă la picnic, unde nu deranjăm natura, adunăm resturile rămase și le aruncăm în coșurile de gunoi corespunzătoare, folosim ambalaje realizate din plante, ne asigurăm că distracția și grija pentru mediu merg tot mai bine împreună. În completarea setului de picnic, Biodeck oferă publicului și un scurt ghid pentru un picnic responsabil, care poate fi accesat online, la urmatorul link: Ghid picnic prietenos cu natura sau scanând QR CODE-ul de pe cutia de picnic.

© fotografie deschidere articol: Andreea Mitran

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.