Intrebari si Raspunsuri

Ce este un panel online?

Un panel online e un grup de utilizatori de internet inregistrati, care au fost de acord sa ia parte in mod regulat la sondaje pentru cercetarea de piata. Rezultatele sondajelor sunt folosite atat pentru cercetarea stiintifica, cat si pentru cercetarea de piata.

Orice persoana care traieste in Romania este libera sa se inregistreze in Panelul de cercetare Carrefour. Un membru al Panelului de cercetare Carrefour trebuie sa ia la cunostinta si sa respecte regulamentul de functionare al panelului.

Ne rezervam dreptul de a refuza inregistrarea in panel a anumitor persoane, fara a da explicatie pentru decizia noastra.

Datele socio-demografice si alte caracteristici ale membrilor panelului sunt salvate pe un server securizat si nu sunt oferite unui tert fara consimtamantul membrului panelului.

Ce pot face daca am o problema?

Contactati-ne oricand si vom incerca sa va raspundem cat mai repede posibil.

Adresa de email la care ne puteti contacta in legatura cu panelul online este: [email protected].

Ce varsta trebuie sa am ca sa pot lua parte la sondaje?

Oricine are cel putin 18 ani poate lua parte la sondajele pe care le facem.

Cum imi anulez contul de membru?

Pentru a renunta la contul de membru va rugam sa ne instiintati la adresa: [email protected] sau sa accesati butonul de dezabonare din invitatia la sondaje.

Cum ma inregistrez?

Inregistrarea se poate face prin invitatie primita din partea iSense Solutions si Carrefour Romania. Periodic, realizam campanii de recrutare in Panelul de cercetare Carrefour.

Inregistrarea este conditionata de completarea unui formular de inregistrare si acordul dvs. de a fi contactat/a in legatura cu diferite cercetari.

In cazul in care sunteti interesat sa va inscrieti in Panelul de cercetare Carrefour si nu ati primit inca o invitatie in acest sens, va rugam sa trimiteti adresa dumneavoastra de email la: [email protected]. In momentul in care se vor face noi recrutari pentru inscrierea in panel, veti fi contactat/a

Pot mai multi utilizatori sa se inregistreze cu aceeasi adresa de e-mail

Pentru a lua parte la sondajele pe care le facem, fiecare participant are nevoie de o adresa de e-mail personala. Aceasta adresa de email trebuie sa fie unica (mai multi membrii nu pot avea aceeasi adresa de email).

In acelasi timp, o persoana nu poate fi inregistrata in Panelul online Carrefour cu mai multe adrese de e-mail sau sa foloseasca mai multe adrese. O astfel de persoana va fi eliminata din panel prin stergerea tuturor adreselor de e-mail pe care le foloseste, fara sa fie anuntata sau sa dam explicatii pentru decizia noastra.

Recompensare

Pentru participarea dumneavostra la sondaje sunteti recompensat/a de Carrefour Romania. Aceasta recompensa se ofera atunci cand luati parte la un sondaj, va incadrati in grupul tinta cautat pentru sondajul respectiv si finalizati sondajul.

Recompensa este in valoare de 10 lei.

Pentru chestionarul de inregistrare in Panelul online Carrefour nu se primesc cupoane pentru cumparaturi.

Cupoanele de cumparaturi pot fi folosite in magazinele Carrefour Hipermarket Romania.

Pentru ridicarea lor va fi nevoie sa asteptati intre 1-5 zile lucatoare de la completarea chestionarului. Mai multe detalii veti afla in fiecare chestionar in parte.

Unde pot gasi sondajele online?

Veti primi pe e-mail o invitatie pentru sondajele online. Pentru aceasta, avem nevoie de o adresa de e-mail personala, valida, prin care sa va putem contacta.

Cat de des voi fi invitat la sondaje?

Frecventa participarilor dumneavoastra la sondaje depinde de numarul de invitatii primite pe e-mail. Vom incerca sa va invitam la sondaje cat de des posibil.

Aceasta depinde desigur de tipul si de grupul tinta al sondajelor pe care le facem.

Pentru ca ne dorim o relatie bazata pe incredere, va aducem la cunostinta faptul ca nu putem spune cu precizie cate sondaje vor fi in fiecare luna sau la cate va participa fiecare membru. Pentru reusita aplicarii chestionarelor este important sa raspundeti invitatiilor noastre, sa ne ajutati in monitorizarea corecta a informatiilor pe care le dati raspunzand la intrebarile noastre si sa ne spuneti sincer pararea dvs. despre activitatea noastra.

Cat de mult dureaza completarea unui sondaj?

Timpul in care ar trebui sa completati chestionarul poate varia de la un sondaj la altul. Noi vom indica un timp mediu de completare al chestionarului inainte ca dumneavoastra sa acceptati invitatia la sondaj. Este posibil ca din cand in cand o anumita cota sa fie atinsa (spre exemplu, cand suficienti membrii de o anumita varsta au luat parte la sondaj). In acest caz veti primi un mesaj conform caruia nu vi se mai poate permite participarea la cercetarea respectiva. Noi vom incerca sa va ajutam sa luati parte la cat mai multe sondaje.

Ce se intampla daca vreau sa opresc un sondaj si sa il continui alta data?

Nu se recomanda reluarea unui sondaj deja oprit, acest lucru nu este posibil.

IMPORTANT: veti fi recompensat doar daca ati completat in intregime sondajul de opinie. De aceea, ar trebui sa va faceti timp sa completati chestionarele pana la sfarsit inainte sa le trimiteti.

Un chestionar este considerat valid daca este completat personal de persoana care a primit invitatia, daca toate intrebarile au raspunsuri valide si daca durata de completare a chestionarului se incadreaza in limite normale.

De asemenea, fiecare chestionar este disponibil pentru a fi completat pentru un anumit numar de zile. In cazul in care acele zile au trecut, nu mai puteti completa chestionarul.

Ce se intampla daca nu vreau sau nu pot sa particip la un anumit sondaj?

Va puteti decide daca si cand vreti sa completati un anumit chestionar. Speram ca dumneavoastra, ca membru, sa luati parte la sondaje intr-un mod regulat, dar acceptam si ideea ca puteti fi mai ocupat uneori si nu puteti participa din motive personale. Sfat: Aveti grija sa nu lasati prea mult un sondaj sa astepte daca vreti sa participati la el pentru ca e posibil sa se termine in doar cateva zile. Majoritatea membrilor completeaza chestionarele in primele doua zile ale sondajului.

Ce inseamna ca nu apartin grupului tinta sau ca au fost inchise cotele?

Cand nu apartineti grupului tinta, motivele sunt criteriile cerute de o anumita cercetare (doar un anumit grup cu anumite caracteristici poate lua parte la sondaj). Cand este vorba despre detergenti, e posibil ca unul dintre criteriile impuse de cercetare sa fie ca respondentii sa fi cumparat detergenti in ultima luna.

Pentru analiza datelor, din motive stiintifice, este foarte important ca grupurile tinta si cotele sa fie respectate pentru a obtine rezultate cat mai corecte si de incredere.

Ce reguli trebuie respectate cat timp voi fi membru?

Pentru a lua parte la un sondaj al panelului, trebuie sa stiti anumite reguli. Pentru a afla mai multe, va rugam sa accesati regulamentul Panelului de cercetare Carrefour.

Ce ar trebui sa fac daca link-ul catre sondaj nu functioneaza?

Incercati sa introduceti link-ul urmator in browser astfel:

- Selectati link-ul invitatiei de pe e-mail apasand butonul stang al mouse-ului si tinandu-l apasat pana cand tot link-ul a fost selectat (subliniat).

- Apasati in acelasi timp pe butonul "Ctrl" si pe litera "C" - aceasta va copia continutul.

- Inserati link-ul in campul adresei din browser apasand cu mouse-ul in interiorul campului Address si apoi apasand "Ctrl" si litera "V" in acelasi timp.

Ce pot sa fac daca am o problema tehnica?

In cazul in care intampinati o problema de ordin tehnic va rugam sa ne contactati prin rubrica "Contact" si noi vom incerca sa va ajutam cat de curand posibil.