Dublă aniversare de Ziua Femeii: la sol și la
înălțime, alături de Carrefour România și Wizz Air
București, 8 martie:
Carrefour în parteneriat cu Wizz Air au celebrat săptămâna dedicată femeilor cu
o dublă surpriză: prima degustare de brânzeturi românești la înălțime și un
pairing inedit cu vin românesc la sol, după aterizare. Toți pasagerii care au
călătorit pe 6 martie pe ruta București – Bologna și retur au degustat în zbor
o selecție deosebită de brânzeturi românești de specialitate din programul
Poftim Brânza Românească, iar la aterizarea pe Aeroportul Internațional Henri
Coandă București le-a fost oferit un vin atent selecționat din programul
Deschidem Vinul Românesc.
Carrefour continuă promovarea
produselor românești cu ocazia unor aniversări speciale, de data aceasta pentru
cel mai nou program al său, Poftim Brânza Românească. După ce în 2023, de 1
Decembrie a deschis vinul românesc într-un zbor Treviso/Veneția – București cu
o degustare dedicată celor aflați în călătorie de Ziua Națională, în 2024
tradiția a continuat, de data aceasta în săptămâna în care celebrăm femeile.
Pasagerii aflați în zborul Wizz Air au fost surprinși cu o degustare de
brânzeturi maturate românești, în pairing cu trufe de ciocolată, iar la
aterizarea în București le-au fost oferite două vinuri românești special alese
din programul Deschidem Vinul Românesc.
„Suntem
mândri că am reușit să ducem la înălțime și cel mai nou program al nostru, de
susținere și promovare a brânzeturilor românești, Poftim Brânza Românească.
După ce anul trecut am deschis vinul românesc de 1 Decembrie, tot la înălțime,
în zbor, am ales și de data aceasta o sărbătoare importantă, săptămâna în care
celebrăm doamnele din viața noastră. Suntem bucuroși că le-am putut oferi
pasagerilor un moment inedit, o degustare de produse autentice și rafinate.
Pentru noi este încă o dovadă
că suntem întotdeauna alături de producătorii locali prin programele noastre și
ne dorim să promovăm în
Gazde ale degustării și cele
care i-au introdus pe pasageri în universul brânzeturilor maturate românești și
al vinurilor au fost Marinela Ardelean, expert internațional în vinuri și
ambasador al programului Deschidem Vinul Românesc și Alina Donici, proprietar
al fabricii Artesana Tecuci și ambasador al brânzeturilor românești.
„Este pentru a doua oară când Deschidem Vinul Românesc în
parteneriat cu Wizz Air, de data aceasta în cinstea tuturor femeilor, în
săptămâna dedicată lor. Acum am ales o combinație surprinzătoare de gusturi, cu
brânzeturile remarcabile din cel mai nou program Carrefour România, Poftim
Brânza Românească. Vinurile oferite, Roza și Sonet de la Crama Ciumbrud, din
zona unde cresc cei mai frumoși trandafiri, au fost o adevărată surpriză
aromată pentru toți pasagerii. În calitate de ambasador al programului Deschidem
Vinul Românesc, mă bucur că pot reprezenta vinurile țării noastre cu orice
prilej, indiferent că suntem în aer, pe pământ românesc sau pe meleaguri
străine”,
Poftim Brânza Românească,
lansat in aprilie 2023, este cel mai nou program de susținere și promovare a
brânzeturilor maturate românești dezvoltat de Carrefour România. Împreună cu
Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung,
dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului
românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. De la debutul
din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail,
59 vândute exclusiv în Carrefour la
nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri, precum
International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles,
International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.
Pairingul a fost compus
dintr-o varietate de brânzeturi maturate de la producătorii locali care fac
parte din programul Poftim Brânza Românească: brânză maturată cu trufe Artesana
Tecuci, brânză maturată 14 luni din lapte de oaie Five Continents, brânză maturată
Thilde Lăptăria cu Caimac, brânză maturată Raclette Arkase, brânză maturată de
capră Artesana Tecuci și brânză maturată cu chimen Torockoi devenit De
Coltești, fiecare asociată cu o trufă de ciocolată premium, împreună cu două
vinuri, Roza și Sonet de la Crama Ciumbrud, din programul Deschidem Vinul
Românesc.
„În săptămâna în care celebrăm femeile din
viața noastră, le-am oferit pasagerilor un mix de brânzeturi maturate române
Printre pasageri s-a aflat și
Andreea Lițescu, căpitan de aeronavă la Wizz Air și creator de conținut.
Alături de pasageri și de Carrefour România, Andreea le-a celebrat cu această
ocazie și pe colegele sale, care în această săptămână aniversează Săptămâna Femeilor în
„Cu
ocazia Zilei Femeii, ne alăturăm pentru a doua oară invitației Carrefour de a
ne surprinde pasagerii în zbor, de data aceasta pe ruta București – Bologna și
retur. Pasagerii noștri au avut parte de o experiență unică, o degustare de
vinuri și brânzeturi fine din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim
Brânza Românească, alături de Marinela Ardelean și Alina Donici. Rămânem fideli
pieței din România și oferim în continuare clienților noștri cele mai bune
variante de călătorie din și către România la tarife low-cost, la bordul
aeronavelor noastre moderne și sustenabile”, a spus Valeria Bragarenco, Corporate
Communications Manager la Wizz Air.
Programele Deschidem Vinul
Românesc și Poftim Brânza Românească sunt disponibile în toate cele 46 de
hipermarketuri Carrefour, precum și în anumite marketuri, dar și online, oferind clienților ocazia de
a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă
clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul
retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de
cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service,
în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO,
Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția
operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de
magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de
retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru
peste 17.000 de angajați.
În
2022, Carrefour România a fost un important contribuitor la susținerea
economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat.
Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din
România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de
producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate,
pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile
în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu
impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen
fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO,
Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For
Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social.
Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate,
prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte
personalizate.
Carrefour
România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour
S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din
noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.