Noutati

Când suntem sub același acoperiș, respectăm toți aceleași reguli. Acțiuni concrete pentru cumpărături în siguranță la Carrefour

În sute de comunități din România existăm de 20 de ani, de 5 ani sau poate doar de câteva luni. Indiferent de când suntem în orașul tău, atunci când ne-am deschis ușile pentru tine și familia ta, am adus cu noi produse special create pentru tine, oportunitatea de a te conecta la specificul gastronomic regional, gustul preparatelor proaspete si al preparatelor bio; în mai puține cuvinte, grija ca tu să ai o viață sănătoasă. Și am primit înapoi apreciere, fidelitate, căldură. Legătura pe care o avem azi cu tine, cu fiecare dintre voi, a fost posibilă prin angajații Carrefour, oameni ai comunității, atenți cu proprii concitadini.

Pentru ei, pentru cumpărători, pentru parteneri și pentru toți care îi înconjoară, Carrefour aplică încă de la începutul crizei sanitare, măsuri extraordinare, multe dintre ele emblematice în retailul românesc. Pentru că dorim să ne protejam echipele și clienții și să fim solidari cu autoritățile.

Așa că, hai să-ți împărtășim cum credem noi că tu poți să faci #CumpărăturiÎnSiguranță.

Continuă să-ți organizezi bine lista de cumpărături. Deși starea de urgență s-a terminat și, odată cu ea și tendința de a cumpăra pentru „zile negre”, te încurajăm ca înainte să pleci la cumpărături să verifici produsele pe care le ai deja în casă și valabilitatea lor. În acest fel, îți faci o idee corectă despre nevoile tale și eviți risipa.

Planifică-ți bugetul. La Carrefour, poți conta mereu pe prețuri corecte, potrivite cu puterea ta de cumparare. Este o promisiune pe care o demonstrăm zi de zi.

Spre exemplu, în perioada de vârf a pandemiei, peste 500 de produse de bază (ex: zahăr, ulei, lactate, produse de curățenie etc) si-au păstrat prețurile neschimbate timp de o lună, ceea ce te-a ajutat să îți calculezi finanțele dedicate cumpărăturilor, mai ales în preajma Paștelui.

O altă măsură de a fi alături de tine și de a-ți oferi predictibilitate, a fost Lădița de sezon cu preț unic 19,99 RON prin care te aducem mai aproape de micii fermieri, greu încercați în această perioadă. Am lansat-o pe prima în aprilie, cea dintâi dintr-o serie de lădițe cu legume cultivate local ce vor continua să se regăsească pe rafturile Carrefour de acum înainte. Mai mult, contravaloarea a 25% din valoarea fiecărei lădițe vândute până pe 15 mai a fost donată către Fundația pentru Dezvoltarea Agriculturii. Și nu ne oprim aici.

Când decizi să vii la magazin, alege cel mai apropiat Carrefour la care să ajungi repede și în siguranță. Dacă trebuie folosești transportul în comun, acoperă-ți fața și gura cu o mască de protecție. Odată ajuns la noi, te rugăm să-ți păstrezi masca pe chip și mai mult, să ne permiți să îți luăm temperatura la intrarea în magazin, pentru a reduce riscul îmbolnăvirilor.

Pe noi ne vei vedea oră de oră că igienizam cărucioarele, coșurile de cumpărături, spațiile pentru deservirea clientului la case și cântarele din raioanele de produse proaspete. Avem dispensere cu soluție dezinfectantă la intrarea în magazin, dar și în zonele cu produse proaspete, pentru a face posibilă dezinfecția mâinilor înainte de a-ți alege produsele. În plus, am pus la dispoziție mănuși pentru zonele destinate brutăriei, legumelor și fructelor pentru manipularea sigură a produselor, intensificând astfel mesajele de prevenție și siguranță, redate prin radio instore și semnalistică.
De asemenea, am montat chiuvete cu apă caldă în incinta magazinelor pentru o și mai bună igienă a mâinilor.

Înainte de a pleca de acasa, mai poți face ceva ca să rămâi în siguranță: să îți instalezi aplicația Carrefour. Sau dacă o ai deja, să o folosești ca extra măsura de protecție care te poate trece repede prin experiența de cumpărare. Cu ea, vei scana produsele direct de la raft, le vei adăuga în coș și, când ajungi la casă, nu va mai fi nevoie să le pui pe bandă. Vei plati rapid cumpărăturile unuia dintre colegii casieri Carrefour care se află în spatele unui panoui transparent din plexiglas, cu mănuși în mâini.

Când ajungi la casele de marcat, amintește-ți să păstrezi distanța față de celelalte persoane aflate la coadă. Sau, poți ocoli de tot casele de marcat clasice și să te duci direct la cele Self Service. Și ele, la fel de bine, te vor ajuta să ajungi mai repede acasă, la ai tăi.

#CumpărăturiÎnSiguranță online continuă să fie preferatele tale și noi ne bucurăm să ne lași pe noi să facem cumpărăturile în locul tău. Pe noi, cei de la Bringo și Carrefour.ro. Îți mulțumim că alegi să ai încredere în noi acum la fel cum ai avut într-una dintre cele mai dificile perioade pentru noi toți, lunile în care ne-am aflat în stare de urgență. Atunci, în fața unui număr mare de comenzi de acasă, au apărut întârzieri. Dar nu le-am lăsat nerezolvate pentru că a fost ambiția noastră ca tu să îți primești produsele de care aveai nevoie, cât mai repede. Apreciem și că ne-ai urmărit online pe pagina de Facebook și pe www.carrefour.ro, unde am publicat zilnic toate noutățile și lucrurile importante pentru tine, ca #SăTrecemcuBine.

Dar #CumpărăturiÎnSiguranță a mai înseamat ceva în această perioadă. În culisele depozitelor, de unde pornește totul, mașinile de livrare continuă să fie dezinfectate de fiecare dată când pleacă spre magazine. Întregul depozit continuă să fie dezinfectat complet, iar toți angajații să fie instruiți cu privire la respectarea noilor măsuri de prevenție a răspândirii virusului. Ei își spală mâinile înainte și după pregătirea fiecărei comenzi, când pleacă spre tine se echipează cu mască și mănuși și, odată ajuns în preajma ta, păstrează distanța recomandată. Totul pentru a te proteja pe tine și a se proteja pe ei.

Dotarea magazinelor, echipamentele și protocoalele sanitare excepționale sunt necesare pentru a fi alături de tine în cele mai bune condiții de siguranță. Chiar și acum, când nu mai suntem în stare de urgență, grija noastră de a apăra sănătatea angajaților, clienților, furnizorilor și livratorilor noștri, nu se schimbă.

Oricum vei decide să-ți faci cumpărăturile de la noi, ești în siguranță.


Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.