04.03.2020

Carrefour România recheamă Păpușă Bebe AIMANTINE ca măsură de precauție

Carrefour România a decis să retragă de la comercializare următorul produs: Păpușă Bebe 43 cm AIMANTINE (COD EAN: 3614613457495), model roz sau albastru, vândut din septembrie 2019.  Compania le recomandă clienților care au cumpărat deja acest produs, să nu mai folosească seringa și ciocanul vândute împreună cu bebelușul, ci să le aducă, dacă este posibil, împreună cu celelalte elemente ale setului (stetoscop, biberon, etc.), în magazinul Carrefour din care l-au achiziționat. Problemele de secutitate la aceste accesorii au fost detectate și semnalate de consumatori la nivel internațional. În urma acestora, retailerul a hotărât, ca măsură de precauție și control al calității, retragerea și rechemarea tuturor produselor.

Consumatorii pot restitui produsul în perioada 26.02.2020-25.05.2020. Contravaloarea produsului se va restitui integral, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal care să ateste achiziția.

Motivul rechemării produsului este că a fost detectat o un defect privind rezistența seringii și a ciocanului, vândute împreună cu bebelușul, defect ce poate genera prezența unor elemente mici, detașabile, care pot fi ingerate. Carrefour România nu a primit nicio sesizare din partea clienților săi. Cu toate acestea, pentru a evita posibilele situații neplăcute, Carrefour ia toate măsurile de siguranță necesare.

Astfel, au fost retrase de la comercializare 1039 de bucăți, pentru restul de 1754 comercializate, fiind demarată procedura de rechemare. Un formular de rechemare a fost afișat în toate magazinele Carrefour România, în zonele de recepție clienți, la raft, în zona de comercializare a produsului și la punctul de informare BLS-EPCS (zona cu articole pentru casă, grădină și petrecerea timpului liber și Electronice Photo Cinema Sound), precum și online, pe carrefour.ro.

Clienții care au cumpărat păpușă Bebe AIMANTINE sunt așteptați în magazine pentru a restitui produsele ce însoțesc păpușa si pentru a-și primi integral contravaloarea acestora. Dovada plății (bonul fiscal) nu este necesară. Până în momentul de față, nu au fost înregistrate plângeri în România.

Carrefour România își cere scuze pentru eventualele inconveniente și își asigură clienții că siguranța lor este o prioritate pentru companie.

Pentru informații suplimentare, clienții pot apela gratuit Tel. Verde Carrefour: 0800 0800 02