Informații Covid-19 +-

Bun venit în Lumea Carrefour!

La noi e despre oameni. Despre responsabilitate și angajamente pentru ca oamenii să fie în siguranță.

Carrefour România a obținut, în luna octombrie, certificarea internațională Safe Asset Group COVID-19 care garantează că îți poți face cumpărăturile în siguranță la noi. Aceeași certificare se aplică și pentru sediul nostru central.

Atunci când urmează să mergi la interviu, în magazin, asigură-te că și tu #AcționeziConcret și #Responsabil, respectând regulile de siguranță din contextul pandemiei actuale. Dacă te vei alătura echipei noastre, colegii noștri îți vor oferi suport în ceea ce privește echipamentul de protecție și regulile sanitare din magazine.

În timpul cumpărăturilor, urmărește semnele care marchează regulile de siguranță și protecție din magazin, poartă mască corespunzător și păstrează distanța față de ceilalți.

Angajamentul nostru din Lumea Carrefour continuă, zi de zi, pentru siguranța noastră și a celor din jur. Ca să mergem mai departe, împreună.

Ai grijă de tine și de cei dragi,

Echipa Carrefour România.

Atelierul

de Manageri

Intră în Campusul Carrefour

pentru următorul pas în carieră

În ce constă?

Atelierul de Manageri este un program de dezvoltare care durează între 1-3 luni, un campus în care vei beneficia de un plan de formare și dezvoltare a abilităților tale – fie în rolul de Manager Raion în Hipermarket, fie în rolul de Manager Adjunct sau Manager Magazin în Supermarket, sau magazinele de Proximitate.

Program de dezvoltare pentru managerii de mâine

Durată de desfășurare între 1-3 luni

133 mentori la nivel național

Șansa de a conduce magazinele viitorului

Ce înseamnă managerul de mâine?

Pentru noi, în Lumea Carrefour, înseamnă un „gospodar gestionar” modern, pregătit să treacă la următorul nivel și să țină pasul cu transformarea digitală a magazinelor Carrefour, dar și cu modernizarea echipelor și a modelului de business.

Care sunt abilitățile pe care le vei învăța și dezvolta?

  • Să asculți și să observi mereu nevoile și sugestiile clienților, pentru a îmbunătăți constant tot ce ține de magazin;
  • Să aplici tehnici și idei pentru ca magazinul tău să ofere cea mai bună experiență de cumpărături pentru clienți;
  • Să fii un om de echipă, un model pentru ei, comunicând permanent cu colegii pentru tot ce ține de performanța echipei;
  • Să știi mereu indicatorii de performanță ai magazinului / raionului tău, analizând lunar rezultatele pentru a atinge obiectivele de cifră de afaceri;
  • Să fii un bun administrator al magazinului, asigurând o funcționare eficientă a fluxului de activități;
  • Să fii pregătit să înveți constant tehnici de automatizare a proceselor, până la abilități moderne de management a echipelor;
  • Nu în ultimul rând, să fii în pas cu industria de retail, implementând cele mai în trend acțiuni comerciale.

Ce căutăm la tine?

Bune abilități de comunicare și relaționare

Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientare către rezultat

Proactivitate și capacitatea de a lucra sub presiune

Amabilitate și orientare către client

Experiență de lucru în comerțul tradițional sau modern - constituie un avantaj

Studii medii finalizate (liceu)

Ce vei găsi la noi?

Mediu de lucru motivant, incluziv, inovativ și bazat mereu pe încredere

Program de dezvoltare adaptat fiecărui format de magazin Carrefour

Mentor care să te sprijine și să-ți ofere feedback pe toată durata programului

Beneficii și avantaje financiare care să aducă un plus de bine pentru tine

Un mediu de lucru sigur, atestat cu certificarea Safe Asset Group Covid19

Șansa de a conduce magazinele viitorului dintr-o poziție de management

Înscrie-te în Atelierul de Manageri

și descoperă-ți îndemânările de bun gospodar în Lumea Carrefour.

Ai nevoie de ajutor?
Discută cu Ema!