Intrebari Frecvente

  • - Pentru a putea plasa comenzi;

    - Pentru a-ți rămâne (adresa/adresele de livrare) salvate în contul de client;

    - Pentru a-ți putea accesa istoricul comenzilor și facturile aferente;

    - Pentru personalizarea ofertelor;

    - Odată logat în contul tău, chiar dacă nu finalizezi comanda, coșul va rămâne salvat, însă stocul sau prețul produselor aflate în coșul de cumpărături se poate modifica până la finalizarea comenzii.

  • Primești e-mail-uri numai cu acordul tău și doar pe subiectele de interes selectate în momentul creării contului. De asemenea, te ținem la curent cu starea comenzilor tale.

  • În acest moment, pentru accesarea și plasarea comenzilor online pe site-ul nostru, ai următoarele beneficii pe care le regăsești în contul de client:

    - La prima comandă plasată primești un voucher pentru ”Livrare gratuită”;
    - Pentru prima recenzie de produs primești un voucher în valoare de 10 lei.

  • Poți salva câte adrese îți dorești accesând profilul tău, secțiunea ”Adresele mele”, printr-un simplu click pe ”Adaugă o adresă nouă”.
    Acestor adrese le poți oferi inclusiv denumiri proprii, pentru a fi mai ușor de reperat în momentul plasării comenzii.
    În cazul în care dorești să plasezi mai multe comenzi pentru adrese de livrare diferite, trebuie să selectezi adresa de livrare dorită pentru fiecare comandă în parte.

  • Poți accesa categoria Regulamente tombole/promoții din secțiunea Servicii și Informații utile.

  • Ofertele sunt vizibile în secțiunea Promoții (https://carrefour.ro/promotii-carrefour) și în secțiunea Vezi cataloage, selectând orașul pentru care se dorește vizualizarea promoțiilor (https://carrefour.ro/corporate/cataloage).

  • Dacă ai o sugestie sau reclamație, ne poți suna la numărul de telefon: 0800-6721-21 apelabil gratuit
    Programul nostru de lucru se desfășoară în urmatoarele intervale: 08:00 – 21:00 (Luni – Vineri), 09:00 – 18:00 (Sâmbătă – Duminică și sărbători legale).
    De asemenea ne poți trimite e-mail la adresa: clienț[email protected] pentru informații legate de comenzi, livrări, produse, magazine, parteneriate, sugestii, reclamații.

  • Pentru a putea afla stocul produselor listate pe www.carrefour.ro, ai posibilitatea de a verifica pe pagina fiecărui produs sau în aplicația Carrefour App prin accesarea butonului "Disponibilitate în magazin", fie ne poți contacta la numărul de telefon pentru Relații Clienți din sectiunea "Contactează-ne". În cazul în care dorești stocul produselor din magazinele fizice, te rugăm să contactezi magazinul dorit.