Intrebari Frecvente

  • Poți plăti prin următoarele metode:

    - online: cu cardul de debit/credit sau cadou;

    - ramburs (numerar, la primirea coletului);

    - plata cu OP (ordin de plată).

    În cazul comenzilor online, plata se poate realiza printr-o singură metodă de plată aleasă înainte de finalizarea comenzii (ex: nu se poate cumula plata online cu cardul + numerar). De asemenea se poate achita online în rate prin card de credit, după cum urmează:

    - BT Direct Co-Branded Carrefour: pana la 60 rate;

    - BT Direct: Rate oriunde pentru plăți de minim 500 lei în 3 rate fără dobândă sau între 4-36 rate ușoare cu 1% dobândă/lună;

    - Carrefour BRD Finance: 3, 6, 9 sau 12 rate;

    - BRD Finance: 3, 6, 9 sau 12 rate pe termen lung - cele 12 rate sunt valabile pana la 31.07.2022;

    - Alpha Bank: 3 sau 4 rate;

    - Banca Transilvania: 3 sau 4 rate;

    - Credit Europe Bank: 3 sau 4 rate;

    - Bonus card de la Garanti BBVA: 3, 4 sau 6 rate;

    - ING: 6 rate.

  • Pentru a plăti cumpărăturile poți apela la cardul de credit Carrefour MasterCard, cardul preplătit Carrefour MasterCard, orice card MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, tichete de masă, tichete cadou, card cadou Carrefour sau numerar.

  • Edenred – Tichet social, tichet cadou, tichet restaurant, tichet social pentru grădiniță;

    Up – Tichet de masă, tichet social de grădiniță, tichet social, tichet cadou;

    Sodexo – Tichet social, tichet cadou, tichet de masă, tichet social pentru grădinită;

    Cugetliber – pentru familia mea, tichet cadou;

    Tichet Restaurant;

  • Ai posibilitatea de a salva în contul tău mai multe date de facturare, iar la finalizarea unei comenzi poți alege pe care să le folosești.
    În cazul în care nu ai salvat datele de facturare în Contul tău, vei putea salva direct în ultimul pas, înainte de finalizarea comenzii, prin apăsarea butonului “Adaugă altă adresă” din câmpul aferent și completarea datelor solicitate.
    Factura fiscală va fi disponibilă în cont sub formă de PDF, în secțiunea "Comenzile mele", imediat după ce comanda a fost pregătită și urmează să fie predată către firma de curierat.
    Bine de știut: Conform Art. 155 alin 28 din Codul Fiscal, ”Semnarea și ștampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conțină factura”.

  • În cazul în care comanda are statusul ”Livrată”, poți solicita emiterea unei facturi cu date de facturare corecte sunând la numărul Relații Clienți din sectiunea "Contactează-ne", urmând ca factura veche să fie stornată și să se emită o nouă factură cu datele dorite.
    Dacă comanda are statusul "Comandă preluată" iar metoda de plată aleasă este ramburs la livrare, o puteți anula din contul de client, realizând ulterior o nouă comandă cu datele de facturare necesare.

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!