Intrebari Frecvente

  • Pașii pentru plasarea unei comenzi sunt:


    1. Îți alegi toate produsele de care ai nevoie și le introduci în coșul de cumpărături.
    2. Click pe “Coșul meu” din partea de sus a paginii (pentru a vizualiza toate produsele selectate).
    3. Click pe butonul “Pasul următor” (din partea de jos a coșului de cumpărături) pentru a ajunge în ultimul pas înainte de finalizarea comenzii.
    4. Selectezi modalitatea de livrare:
    - Livrare la adresa ta -> Adresă de livrare;
    - Click & Collect -> punctul de ridicare colet din magazin;
    5. Selectează adresa de facturare;
    6. Selectează modalitatea de plată (Numerar, Card Online, Ordin de Plată sau Card cadou) . Pentru comenzile C&C, metoda de plata numerar nu este disponibila.
    7. Click pe butonul “Finalizează comanda”.


    Se va afișa pe site un mesaj de validare/confirmare plasare comandă.


    Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii unde vei găsi datele acesteia precum și informații utile legate de pașii următori.

  • Dacă alegi să plasezi comandă online, câștigi timp și beneficiezi de o ofertă largă de produse integrate pe o singură platformă. În plus, poți să comanzi când vrei și de unde vrei.


    Livrarea are loc în oricare colț al țării sau îți poți ridica produsele din magazinele disponibile prin Click & Collect.

  • 1. În cazul în care plata nu a fost finalizată, sistemul anulează automat comanda (pentru modalitățile de plată card sau ordin de plată).
    2. Dacă produsul nu mai este pe stoc se datorează faptului că toate comenzile se pregătesc în ordinea în care ele sunt înregistrate în sistemul nostru. În această situație ne străduim să găsim un produs corespunzător cu nevoile tale, iar dacă acesta este potrivit pentru tine te invităm să plasezi o nouă comandă pentru produsul înlocuitor propus, comanda inițială urmând să fie anulată. Dacă totuși nu avem un produs alternativ, atunci te anunțăm în prealabil (telefonic sau pe e-mail) și ulterior, anulăm comanda.

  • Valoarea minimă pentru care beneficiezi de livrare gratuită este de 150 lei.


    În cazul in care produsele fac parte din următoarele categorii, la valoarea comenzii se va adăuga un cost de livrare adițional de:


    - 35 lei pentru produsele care fac parte din categoriile: Frigidere, Combine frigorifice, Side by Side, Congelatoare, Lăzi și vitrine frigorifice, Mașini de spălat rufe, Mașini de spălat rufe cu uscător, Mașini de uscat rufe, Mașini de spălat vase, Aragazuri.
    - 25 lei pentru produsele care fac parte din categoriile: Anvelope, Piscine, Mese de tenis, Grătare.
    - 30 lei pentu produsele care fac parte din categoriile: Biciclete, Mobilier de gradină (bănci, canapele și fotolii, mese, scaune, șezlonguri, umbrele, pavilioane, seturi de gradină, lăzi depozitare), trambuline, jucării de exterior.
    - 14.9 ron pentru produsele care fac parte din categoriile: Televizoare SMART, Televizoare basic, Dezumidificatoare, Purificatoare de aer, Umidificatoare de aer, Ventilatoare, Deshidratoare, Friteuze, Grătare Electrice, Mașini de făcut pâine, Mașini de tocat, Mixere, Multicooker, Roboți de Bucătărie, Tocătoare electrice, Aspiratoare, Fiare de calcat, Stații de Călcat, Cafetiere și filtre de cafea, Espressoare, Fierbătoare, Prăjitoare de pâine, Râșnițe de Cafea, Sandwich-Maker, Storcătoare.

  • Nu există această posibilitate. Cu toate acestea, poți efectua mai multe comenzi, optând pentru modalitatea de livrare dorită pentru fiecare dintre ele. Poți alege dintre opțiunile de mai jos:


    - Livrare la adresa ta sau la altă adresă
    - Click & Collect


    Cele două opțiuni nu se pot selecta împreună pentru aceeași comandă.

  • Comanda se poate anula din contul tău de client accesând secțiunea "Comenzile mele" pe detaliile comenzii respective și click pe butonul “Anulează Comanda".
    Aceasta poate fi anulată atât timp cât se află în status "Comandă preluată", ulterior nu mai este posibil deoarece comanda se va preda către firma de curierat.

  • Din păcate, o comandă deja plasată nu mai poate fi modificată.
    O soluție alternativă este următoarea:


    - te asiguri că produsele încă sunt pe stoc și anulezi comanda;
    - reintroduci produsele din această comandă în coș adăugând și produsul/produsele noi;
    - reiei procesul de plasare a comenzii.

  • În contul tău, secțiunea "Comenzile mele", poți găsi următoarele variante:


    - Plată în așteptare = se așteaptă plata comenzii
    - Comandă preluată = comandă plasată pe site și înregistrată
    - În pregătire = comanda a fost alocată magazinului pentru pregătire
    - Comandă în livrare = Coletul a fost predat curierului
    - Comandă livrată = comandă care a ajuns la client
    - Comandă anulată = Comanda a fost anulată

  • Poți să îți creezi un cont si poți comanda din afara României însă este necesar ca adresa de livrare să se afle în raza noastră de livrare, iar numărul de telefon al persoanei de contact să fie din România. Mai exact, îți putem livra comanda la adresa selectată (oriunde pe teritoriul României).

  • Coșul va rămâne salvat dacă esti autentificat la momentul adăugării produselor în coș. Acestea se vor regăsi în secțiunea “Coșul meu” din partea de sus a paginii.


    - Important: Prețurile produselor se pot modifica și se vor actualiza automat și în coșul tău.
    Există riscul ca unele din produsele selectate să nu mai fie în stoc în momentul finalizării comenzii.
    - În cazul in care nu esti autentificat in momentul adăugării produselor, coșul va rămâne salvat doar dacă ai activată opțiunea "Cookies" a browserului tău.

  • Facem tot posibilul să îți livrăm comanda în 24-72h, însă mai pot interveni situații independente de noi și livrarea poate dura până la 7 zile lucrătoare. Comenzile sunt pregătite în mai multe locații dedicate și este posibil ca pentru o singură comandă să primești mai multe livrări. Vei fi notificat pe email cu privire la statusul coletelor tale.
    Opțiunea de livrare în aceeași zi nu este disponibilă, comanda se livrează conform termenului de livrare afișat, insă facem eforturi pentru ca în viitor această opțiune să își găsească locul în oferta noastră.

  • Livrarea se realizează prin două modalități:


    - Livrarea prin Click & Collect în unul din magazinele Carrefour predefinite.
    - Livrarea la domiciliu.


    Pe pagina produsului este afișată modalitatea de livrare: Livrare acasă sau Click & Collect.

  • Ne poți apela la numărul de telefon disponibil în secțiunea “Contactează-ne” sau poți să completezi formularul de contact de pe site cu detaliile din comandă, inclusiv denumirea/codul produsului pe care nu l-ai primit, iar noi vom verifica și vom reveni către tine cu rezolvarea situației pentru ca tu să primești produsul/produsele comandate în stare conformă.

  • Deoarece sistemul nu permite recalcularea coletului în momentul în care acesta este livrat, ai următoarea opțiune:
    După recepționarea coletului, poți face retur produsului/produselor nedorite, completând formularul de retur din contul de client, din secțiunea “Retururile mele”.

  • Ne poți apela la numărul de telefon disponibil în secțiunea "Contactează-ne" sau poți să completezi formularul de contact de pe site cu detaliile din comandă, inclusiv denumirea și/sau codul produsului pe care nu l-ai primit și ce ai primit în schimb, iar noi vom verifica și vom reveni către tine cu rezolvarea situației pentru ca tu să primești produsul/produsele comandate.

  • În ultimul pas, înainte de finalizarea comenzii, ai posibilitatea să introduci codul voucherului de reducere în secțiunea "Aplică un cupon de reducere", selectându-l din lista afișată. De asemenea, dacă ai primit un cupon de reducere din magazinele fizice, pe bonul fiscal, te rugăm să îl introduci manual în aceeași secțiune. Totodată, trebuie să ai în vedere că per comandă se poate aplica un singur voucher (după caz, valoric sau de transport gratuit).

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!