Intrebari Frecvente

  • Express reprezintă un tip de franciză puraă(complexă) care presupune crearea identității Carrefour prin amenajarea spațiului de vânzare (vitrine frigorifice, rafturi, sistem iluminat LED), închirierea sistemului IT, alocarea unei sortimentații care poate atinge 5000SKU`s, logistica și consiliere operațională.

    Pentru amenajarea spațiului de vânzare Carrefour propune conceptul “tiket minimum”, adică un CAPEX de 50000-60000 EURO, suma de bani care este returnată de către francizat. Acesta va plăti amenajarea și echipamentele în 84 rate lunare (contractul este semnat pe o perioadă de 7 ani) sau într-o singură tranșă și devine proprietarul lor.

    Eligibili pentru obținerea unei francize sunt antreprenorii cu un bun background operațional, dar și cei care vor să înceapă un business nou sub umbrela unui mare retailer internațional.

  • Propunerea noastră financiară permite ca fiecare activitate comercială să înceapă în cele mai bune condiții economice. Fiecare proiect face obiectul unui studiu precis, atât din punct de vedere al potențialului de cifra de afaceri, cât și al investițiilor. Din primul an ne concentrăm pe faptul că activitatea trebuie să fie profitabilă. Apoi se iau în considerare alte criterii pentru a obține un ROI rapid, care nu trebuie să depășească jumătate din durata contractului.

  • Carrefour oferă beneficii suplimentare legate de plata stocului inițial cu discount sau în rate, precum și bonusuri lunare în funcție de nivelul livrărilor. De asemenea marfa comandată după deschiderea magazinului va avea un termen de plată de 25 zile.

  • Francizatul poate integra în rețeaua de franciză Carrefour un magazin existent (cu istoric de vânzare) care va intra într-un proces de remodeling sau poate propune o locație nouă care va trece printr-un proces de validare. Se va pregăti un studiu de piața și un dosar pentru fiecare locație propusă. După validarea internă, se agrează împreună cu viitorul francizat valoarea investiției și splitul acesteia între francizor/francizat.

  • În acest moment gestionăm o rețea de 23 magazine francizate, operate de către 10 francizați, precum și 4 benzinării Rompetrol.