Intrebari Frecvente

  • Te rugăm să verifici dacă acesta este alături de manualul de instrucțiuni al produsului. De asemenea, perioada de garanție este menționată pe pagina fiecărui produs în parte. În cazul produselor marcă proprie Carrefour (de exemplu: Bluesky, Klindo, Mandine, Poss) aveți garanție în baza facturii fiscale.

    Dacă nu ai informații suficiente în pagina de produs, nu ai primit certificatul de garanție sau l-ai pierdut, te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0800-6721-21 apelabil gratuit în intervalul 08:00 – 21:00 (Luni – Vineri) sau 09:00 – 18:00 (Sâmbătă – Duminică și sărbători legale) sau să ne scrii la adresa de email [email protected].

  • Te rugăm să ne contactezi prin email la adresa [email protected] sau la numărul de telefon 0800-6721-21 apelabil gratuit in intervalul 08:00 - 21:00 (Luni - Vineri) sau 09:00 - 18:00 (Sâmbătă - Duminică și sărbători legale).

  • Termenul legal de returnare a banilor este de maxim 14 zile lucrătoare de la data recepționării coletului. În cazul în care ai plătit comanda cu cardul, termenul poate varia în funcție de perioada în care banca aferentă cardului tău realizează astfel de tranzacții. De asemenea, pentru articolele plătite cu numerar la livrare, trebuie să notezi în cererea de retur contul IBAN pentru a returna banii (exceptând articolele din gama TEX unde plata va fi realizată prin aceeași metodă: numerar la livrare).

  • Pentru a putea returna unul sau mai multe produse, este necesar sa completezi cererea din contul de client de pe website, din secțiunea "Retururile mele".

  • • Produsele de tip băcănie, lichide, întreținerea casei, parafarmacie pot fi returnate in maxim 48h, de la data achiziționării;


    * NU se returnează produsele din categoria tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj și igienă;

    • Produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este de 24 h pot fi returnate în ziua în curs;

    • Produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate în 48 h;

    • Produsele de tip menaj, auto, velo, cultural și papetărie, jucării, amenajarea casei, sezoniere, pot fi returnate în 30 zile de la achiziție, în cazul în care produsul este neconform și este în garanție se va prelua în service direct la biroul Recepție Clienți;

    *NU se returnează cărțile și următoarele produse în cazul în care sunt dețiplate: casete audio/video, CD, DVD.

    • Produsele textile pot fi returnate în maximum 30 de zile;


    * NU se returnează lenjeria intimă și costumele de baie;

    • Produsele de tip electrocasnice mici și mari, foto, telecomunicații, audio, video, informatică, butique și cadouri, pot fi returnate în 30 de zile de la achiziție.


    * Produsul are ambalajul și accesoriile de origine;
    * NU se returnează cartelele telefonice reîncărcabile și reîncărcările electronice;

  • Având în vedere că fiecare magazin are o gamă diferită de produse cât și o evidență a stocului, te încurajăm să returnezi/schimbi produsul, pe cât posibil, în același magazin de unde l-ai cumpărat sau în același tip de magazin (hypermarket, market sau express). Totuși, dacă locuiești în alt oraș decât cel în care ai facut achiziția și îți este complet imposibil să ajungi din nou în același magazin, te încurajăm să ne contactezi la numărul de telefon pentru Relații Clienți din sectiunea "Contactează-ne" pentru a găsi împreună soluția optimă pentru tine.

  • Poți face returul produsului în magazinul de unde a fost achiziționat, cu condiția ca acesta să se încadreze în termenul de retur specificat anterior și există două posibilități:
    a. Dacă codul articolului este același - pe baza bonului de casă ți se oferă la schimb produsul dorit.
    b. Dacă codul articolului este diferit - pe baza bonului de casă se returneaza articolul și se aplică rambursarea banilor. Pentru produsul dat la schimb se va efectua o vânzare normală pe casa fiscală de la Recepție Clienți.