NYS EXPERIENCE SRL - Politica de retur | Carrefour Romania

Dreptul de retragere dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale

1. Consumatorul beneficiazade o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat, ,,Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:

a) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. ”Produsele Babyliss sunt destinate ingrijirii si igienei personale si pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale, dar din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot revandute ca si produse resigilate.

b) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare. Programele informatice sau inregistrarile audio sau video furnizate impreuna cu dispozitive electronice sau separat nu pot fi returnate dupa desigilare. Aceste informatii sunt mentionate pe site-ul de expunere spre vanzare al produselor. Consumatorul fiind informat de categoria din care fac parte aceste produse si exceptarea prevazuta de actul normativ privind returul, prin achizitie, consimte tacit asupra exceptarii dreptului de retur.

 

 Profesionistul Nys Experience S.R.L. nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

,,Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit să recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmanează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract.Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

In mod explicit NYS EXPERIENCE SRL nu se ofera să recupereze produsele returnate, sau sa indeplineasca formalitati legate de trimiterea curierului. Consumatorul este responsabil sa le trimita la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe formularul de retragere mai jos atasat, sa se asigure de transportul lor si sa suporte costurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract.

3. Profesionistul rambursează contravaloarea produsului folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

,,Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării.

Dupa primirea produsului se transmite catre consumator o notificare scrisa (pe e-mail) prin care confirmam receptionarea coletului, iar produsul se preda catre service pentru verificarea integritatii doar daca s-au respectat termenele legale mai sus mentionate, in caz contrar se instiinteaza clientul prin email pentru inapoierea produsului pe cheltuiala acestuia. Dupa verificarea integritatii produsului in service, se intocmeste de catre un specialist service un document privind diminuarea valorii produsului (daca este cazul) si se va restitui contravaloarea acestuia.

 

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!