Carrefour - Despre livrare | Carrefour Romania

3.5 Plasarea Comenzii și încheierea contractului de vânzare

 

  1. În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe Website în acest sens. În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare, data livrării și intervalul orar ales, precum și adresa selectată pentru livrarea la domiciliu), iar acesta se validează printr-un “click” pe butonul “CONTINUA”.

 

  1. Comenzile nevalidate prin apăsarea butonului ”CONTINUA” nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Carrefour de a proceda la livrarea Produselor.

 

  1. Websiteul confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații:
  • lista cu articolele comandate, preturile Produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la domiciliu;
  • cost de transport.

 

  1. În acest caz, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de către Client, a confirmării înregistrării comenzii.

 

ATENȚIE! Pentru Produsele comercializate de către Carrefour, în nume propriu, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat între Client și Carrefour. 

  1. Carrefour poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa și ora la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată și contractul de vânzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Carrefour neavând obligația de a onora comanda respectivă.

 

  1. Validarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor Produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite Produse din comanda devin indisponibile între momentul înregistrării comenzii și momentul transmiterii e-mailului de confirmare care reprezintă acceptarea comenzii, Carrefour va notifica Clientul în acest sens, solicitând validarea comenzii fără Produsele devenite indisponibile, prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de Produse. În cazul nefurnizării de către Client a confirmării listei de Produse fără Produsele devenite indisponibile, contractul de vânzare cu privire la Produsele rămase în comandă și disponibile nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Carrefour neavând obligația de a onora comanda respectivă.

 

  1. Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, in cazul in care Clientul alege sa plateasca in numerar valoarea totala a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depasi plafoanele prevazute in Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de platăsau in orice alt act normativ aplicabil care reglementeaza astfel de plafoane.

 

Costul de livrare se calculează în funcție de valoarea Produselor comandate, după cum urmează:

 

➢      In cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea ”Carrefour” costul de livrare este:

  • 15 lei pentru comenzi avand o valoare mai mica de 150 lei;
  • 25 lei pentru produsele care fac parte din categoriile: Combine frigorifice, Congelatoare, Frigidere,  Lazi frigorifice, Aragazuri, Masini de spalat rufe, Side by Side si Vitrine frigorifice.
  • 0 lei pentru comenzi in valoare de minim 150 lei.

 

➢      In cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea “TEX”, costul de livrare este:

  • 15 lei pentru comenzi avand o valoare mai mica de 150 lei;
  • 0 lei pentru comenzi in valoare de minim 150 lei.
  • In cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea ”Camara si Bucatarie”, costul de livrare este:

 

  • 20 lei pentru comanda ingreutate de maxim 20 kg
  • „Taxa greutate” este o taxa care se aplica comenzilor cu produse din sectiunea “Camara si Bucatarie” a caror greutate depaseste 20 de kg. Valoarea taxei este de 1 leu/kg suplimentar.

➢      In cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea “Supermarket Online”, costul de livrare al comenzii conține 3 elemente:

                      (a)  Valoarea produselor achiziționate “Valoare produse”

                      (b)  Valoarea Taxei de Livrare “Taxa transport” – variază în funcție de valoarea totală a produselor achiziționate;

                      (c)  Valoarea Taxei de greutate  “Taxa greutate” –variază în funcție de greutatea comenzii.

„Taxa transport” se calculează în funcție de valoarea comenzii astfel:

  • pentru comenzi între 0,01 lei si 249,99 lei taxa de livrare este 20 lei;
  • pentru comenzile ce depasesc 250 de lei taxa de livrare este 10 lei;

In cazul organizarii de campanii speciale care implica taxa de transport, valoarea comenzii precum si valoarea taxei de transport se vor calcula conform mecanismelor campaniilor respective.

„Taxa greutate” este o taxa care se aplica comenzilor cu produse din sectiunea “Supermarket Online” a caror greutate depaseste 40 de kg. Valoarea taxei este de 1 leu/kg suplimentar.

 

  1. Clientul are posibilitatea de a urmări statusul comenzilor sale de pe Website accesând rubrica „Contul meu”. Istoricul tranzacțiilor efectuate între Carrefour pe de o parte, și Client, pe de altă parte, va putea fi consultat în orice moment pe Website în rubrica ”Contul meu”.

 

3.6 Plata Produselor 

 

  1. Plata comenzilor realizate se poate efectua în următoarele modalități:
  • Plata la livrare – în numerar
  • Plata online prin card bancar
  • Plata online in rate prin card de credit, dupa cum urmeaza:
  1. Carrefour BRD Finance: 3,6,9 sau12 rate
  2. BRD Finance: 3, 6, 9 sau 12 rate
  3. Alpha Bank: 3 sau 4 rate
  4. Banca Transilvania: 3 sau 4 rate
  5. Credit Europe Bank: 3,4 sau 6 rate
  6. Garanti Bank: 3 sau 4 rate
  • Plata prin ordin de plată 
  1. Toate sumele platite de un Client online cu cardul sau prin ordin de plata pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-ului vor fi virate de furnizorul de servicii de procesare de plati in contul Carrefour.
  2. Toate tranzacțiile bancare de pe Website vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online.

 

  1. In cazul platilor online cu cardul pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-ului:
  • procesarea este efectuata de procesatorul de plati, Carrefour neavând nicio responsabilitate în acest sens;
  • suma de plată pentru comanda va fi retrasa de pe card în momentul validării platii de catre procesatorul de plati;
  • termenul de livrare a Produsului comandat va incepe sa curga de la momentul confirmarii platii efectuate online cu cardul.

 

  1. Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma în Contul Clientului nu poate fi estimat/controlat de către Carrefour și poate diferi de la o bancă la alta și de la o comandă la alta.

 

  1. În cazul în care Clientul alege varianta plății la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare.

 

  1. In cazul in care Clientul plateste cu cardul, procesarea este facuta de operatorul de plati.

 

  1. In cazul in care Clientul plateste cu Ordin de plata, plata se finalizeaza in momentul in care banii intra in contul Carrefour.

 

  1. Clientul garantează Carrefour că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Carrefour, își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.

 

  1. Carrefour își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile financiar-bancare (în cazul în care Clientul a ales să efectueze plata Produselor online sau prin ordin de plată), fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.

 

  1. Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Carrefour, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor.

 

  1. Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și va însoți Produsele livrate. Factura fiscala aferenta unei comenzi online va fi emisă în format electronic si va fi primită și va putea fi descărcată și tipărită după cel mult 4 zile de la primirea comenzii. Bonul fiscal și/sau factura va fi emisă de către vânzătorul Produselor, Carrefour. 
  2. In cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Carrefour din motive independente de voința acestuia, Carrefour va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.

 

3.7 Livrarea Produsului

 

  1. Clientul are posibilitatea de a opta între următoarele metode de livrare a Produselor:

  

  • În cazul Produselor vandute de Carrefour in sectiunea “Carrefour”:
    • livrare la adresa indicată de către Client în procesul efectuării comenzii, în termen de maxim 7 zile; sau
    • opțiunea „Click & collect” - aceasta reprezintă opțiunea ca anumite Produse (mai exact, Produsele cu privire la care se mentioneaza pe Website ca pot fi livrate prin „Click & collect”) să fie ridicate de către Client dintr-unul dintre magazinele operate de entitățile Carrefour. Plata Produselor, în cazul în care se alege această opțiune, se va face exclusiv online. Aceasta modalitate de livrare este disponibila doar pentru persoanele fizice, nu si pentru persoanele juridice.

 

  • În cazul Produselor vandute de Carrefour in sectiunea “TEX”:
    • livrare la adresa indicată de către Client în procesul efectuării comenzii, în termen de maxim 48 de ore; sau
    • opțiunea „Click & collect” - aceasta reprezintă opțiunea ca anumite Produse (mai exact, Produsele cu privire la care se mentioneaza pe Website ca pot fi livrate prin „Click & collect”) să fie ridicate de către Client dintr-unul dintre magazinele operate de entitățile Carrefour. Plata Produselor, în cazul în care se alege această opțiune, se va face exclusiv online. Aceasta modalitate de livrare este disponibila doar persoanelor fizice, nu si celor juridice.

 

  • În cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea “Supermarket Online”:
    • livrare la adresa indicată de către Client în procesul efectuării comenzii, în ziua si in intervalul orar indicate în cuprinsul comenzii.

 

  1. Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său.

In cazul Produselor vandute de Carrefour in secțiunea “Supermarket Online”, daca Clientul sau o altă persoană desemnată de Client nu recepționează (din culpa Clientului sau, dupa caz, a persoanei desemnate de Client) comanda în ziua si intervalul orar comunicate, respectiva comanda va fi anulată automat, iar Clientului i se va rambursa suma plătită în termen de 14 zile de la data la care ar fi trebuit efectuată livrarea respectivei comenzi. Rambursarea sumei catre Client se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită de Client pentru achitarea produselor, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată. Pentru livrarea produselor, Clientul poate plasa o nouă comandă.

 

  1. Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Carrefour nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

 

  1. Localitățile unde este asigurată livrarea Produselor sunt indicate mai jos:

➢      Produsele vandute de Carrefour in sectiunea “Carrefourprecum si Produsele vandute de Carrefour in sectiunea “TEX” sunt livrate:

  • la adresa indicata de Client, pe teritoriul Romaniei, de catre firmele de curierat contractate de Carrefour; sau
  • in oricare din punctele Click & collect (aceasta optiune de livrare este disponibila doar pentru acele Produse cu privire la care se mentioneaza pe Website ca pot fi livrate prin „Click & collect”).

 

➢      Produsele vandute de Carrefour in sectiunea “Supermarket Online”:

Produsele din sectiunea “Supermarket Online” pot fi livrate in Municipiul Bucuresti, Ploiesti si in urmatoarele localitati.

  • Localitati din judetul Ilfov: Voluntari, Odaile, Otopeni, Popesti-Leordeni, Corbeanca, Ostratu, Petresti, Tamasi, Chiajna, Dudu, Rosu, Mogosoaia, Cretuleasca, Stefanestii de Sus, Stefanestii de Jos, Dumbraveni, Saftica, Balotesti, Bragadiru, Pantelimon, Berceni, Zurbaua, Dragomiresti-Deal, Dragomiresti-Vale, Buftea, Buciumeni, Dimieni, Tunari, Dobroesti, Fundeni, Ciofliceni, Tancabesti, Vladiceasa, Snagov, Ghermanesti, Chitila, Rudeni, Magurele, Alunisu, Varteju, Dumitrana, Pruni, Domnesti, Teghes, Ciorogarla, Darvari, Peris, Balteni, Burias, Dascalu, Creata, Gagu, Runcu, Jilava, Sintesti, Vidra, Cretesti, Cornetu, Buda, Glina, Catelu, Manolache, Clinceni, Olteni, Ordoreanu, 1 Decembrie, Afumati, Balaceanca, Caldararu, Cernica, Tanganu, Posta, Ganeasa, Moara Domneasca, Cozieni, Piteasca, Sindrilita, Darasti-Ilfov.
  • Localitati din judetul Prahova: Municipiul Ploiesti, Baicoi (oras), Blejoi, Boldesti-Scaeni (oras), Brazii de Sus, Bucov, Cocosesti, Gageni, Ghighiu, Negoiesti, Paulesti, Paulestii Noi, Plopeni (oras), Popesti, Strejnicu, Tatarani,
  • Localitati din judetul Giurgiu: Ulmi, Poenari, Mosteni, Icoana, Ghionea, Draganeasca, Cascioarele, Trestieni, Stoenesti, Floresti, Palanca, Cosoba, Sabareni, Suseni, Malu Spart, Crivina, Bolintin-Vale, Mihai Voda, Bolintin-Deal, Bacu, Joita.
  • Localitati din judetul Dambovita: Tartasesti, Gulia, Baldana.

 

  1. Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicată de către Client este asigurată de către Carrefour, prin partenerii contractuali - prestatori de servicii de curierat -  denumiți „Curieri”.

 

  1. Livrările Produselor din secțiunea „Supermarket Online” vor avea loc în următoarele intervale orare care pot fi selectate de către Client:

 

De Luni pana Vineri:

07:00 - 10:00
09:00 - 11:00
10:00 - 12:00
11:00 - 13:00
12:00 - 14:00
15:00 - 17:00
16:00 - 19:00
17:00 - 20:00
19:00 - 21:00
20:00 - 22:00

 

Sambata:

08:00 - 10:00
09:00 - 11:00
10:00 - 12:00
11:00 - 13:00

12:00 - 14:00

 

Duminica:

16:00 - 18:00

17:00 - 19:00

18:00 - 20:00

19:00 - 21:00

20:00 - 22:00

 

  1. La solicitarea Carrefour, sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.

 

  1. În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi livrată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier a numărului comenzii.

 

  1. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus. În cazul livrării la o locație aleasă de către Client, în situația în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

 

  1. In cazul livrariii Produselor vandute de Carrefour in sectiunea “Supermarket Online”, Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării comenzii pe Website.

 

  1. Clientul sau persoana desemnată de acesta se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat. În caz contrar, Clientul va suporta costul de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Carrefour la momentul predării Produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.

 

  1. Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice livrarea, starea Produselor și să semneze documentul de livrare prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre Produsele livrate (cum ar fi denumire Produs, cantitate, preț).

 

  1. Carrefour se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor in maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestora. 
  2. În ipoteza în care data și ora de livrare selectate de către Client nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client, respectiv prin intermediul poștei electronice sau SMS.

 

  1. În caz de întârziere a livrării Produselor comandate, Carrefour sfătuiește Clientul să anunțe această întârziere contactând Serviciul Relații cu Clienții pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării Produselor.

 

  1. Pentru întârzieri la livrare mai mari de trei (3) zile lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră, astfel cum sunt definite în Termene și Condiții sau imposibilitatea funcționării Website-ului care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa client@carrefour.comsau la numărul de telefon al Serviciului de Relații cu Clienții din sectiunea "Contact".
Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!