Unul dintre cuvintele care caracterizează cel mai bine Lumea Carrefour este #Împreună.
De-a lungul timpului, fiecare dintre colegii noștri a contribuit prin #AcțiuniConcrete la crearea unui ecosistem de echipă care a crescut de la an la an. Fiecare an cu provocările lui, dar nicio provocare prea mare pentru ei, oamenii. ,,E despre oameni", a spus și echipa care în câteva luni de la instaurarea pandemiei, a decis că e nevoie de încă o resursă concretă de energie, de pozitivitate și de ajutor. Pentru oameni, și pentru suflet.
Ce a însemnat #PentruSuflet?
#PentruSuflet reprezintă o componentă nouă din pachetul de avantaje și beneficii, respectiv suport emoțional pentru recăpătarea echilibrului în contextul pandemiei COVID-19 și este oferit gratuit tuturor celor 18.000 de angajați. Aceștia pot vorbi despre îngrijorările sau temerile lor, de câte ori simt nevoia, folosind o linie telefonică gratuită unde la celălalt capăt al firului se află 300 de psihoterapeuți disponibili 24/7, care îi ascultă și le pot oferi ajutor.
După prima luna de la implementare, respectiv aprilie anul trecut, au fost înregistrate peste 1350 de apeluri. Cele mai multe solicitări au fost înregistrate în preajma sărbătorilor Pascale. La două luni după lansare, peste 3000 de angajați au utilizat.
Mai multe decât atât, parte din această inițiativă, peste 35 de colegi s-au oferit voluntar pentru a-i susține pe managerii de oameni din magazinele noastre din întreaga țară. Aceștia au interacționat cu peste 380 de colegi manageri care se confruntau cu situații dificile în echipă, pentru a-i asculta și încuraja.
#PentruSuflet va rămâne momentul în care în Lumea Carrefour, am reușit încă o dată să rămânem împreună și să mergem mai departe, împreună, în siguranță.